מדורי תוכן

ראשי | אסטרולוגיה | הכל על המזל שלך | המזל שלך. הצבע שיעשה לך טוב

המזל שלך. הצבע שיעשה לך טוב

המזל שלך. הצבע שיעשה לך טוב המזל שלך. הצבע שיעשה לך טוב

לכל מזל אסטרולוגי בגלגל המזלות יש צבע שמאפיין אותו. תורת האורה סומא יכולה לעזור לנו לדעת מה הצבע שיעשה לנו טוב אנרגטית ורוחנית



המילה אורה מקורה בלטינית, ופירושה: דומה לאוויר, נשימה קלה, או הבהוב. סומא היא המילה היוונית העתיקה "גוף", ובסנסקריט היא מתייחסת למשקה המסתורי המוביל את הנשמה אל תוך אקסטזה אלוהית. כאשר משלבים את שתי המילים, הן מרכיבות ויברציה שונה ומאד מסוימת, מכיוון ששני המושגים, אורה סומא, הם בעלי משמעות עמוקה הרבה יותר הטבועה בתוכם. בשנת 1984 השם אורה-סומא וחזון הבריאה שלו הוענקו לשומר הנבחר שלו.

ורה-סומא היא תרפיה בצבעים שהוענקה לעולם בעידן הנוכחי. האורה-סומא נולדה באמצעות ויקי וול ז"ל, רוקחת ומרפאה בעלת וותק של  למעלה מארבעים שנה, אשר הקדישה את חייה לרוח ולשירות למען אחרים. האורה-סומא הוענקה לה במחזור של חזיונות של גלי צבע, אותם הצליחה לבסס בלילה השלישי - כאשר היא יצרה את סדרת האיזון. כשכל זה נולד איש לא ידע, כולל ויקי, מה מטרתו.

מפה אסטרולוגית היא הרבה יותר ממזל הלידה שלנו... כששואלים אותנו באיזה מזל נולדנו, אנחנו עונים לפי מיקום השמש ביום לידתנו. אם  השמש בשמיים עמדה ביום הלידה במזל אריה אז אנחנו אריות, אם בדגים, אנחנו דגים וכן הלאה.

אבל חוץ מהשמש, קיימים כוכבים נוספים-הירח, מאדים, נגה, כוכב חמה ועוד... כך שמבנה המפה האישית שלנו עוסק בנתונים רבים, מעבר למזל השמש שלנו.

לכל מזל בגלגל המזלות יש צבע שמאפיין אותו לבחירת המזל שלך לחץ/צי  על הקישור:

מזל טלה

מזל שור

מזל תאומים

מזל סרטן

מזל אריה

מזל בתולה

מזל מאזניים

מזל עקרב

מזל קשת

מזל גדי

מזל דלי

מזל דגים

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1524 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ריפוי בצבעים, אורה סומא, מזלות אסטרולוגים, כוכבים ומזלות, אסטרולוגיה ומזלות, ריפוי בצבע

תן ציון למאמר זה

0