מדורי תוכן

ראשי | קבלה ומודעות עצמית | ע"ב שמות | תורת הקבלה: ע"ב שמות. משמעות צרוף האותיות- מ.י.ה

תורת הקבלה: ע"ב שמות. משמעות צרוף האותיות- מ.י.ה

תורת הקבלה: ע"ב שמות. משמעות צרוף האותיות- מ.י.ה תורת הקבלה: ע"ב שמות. משמעות צרוף האותיות- מ.י.ה

מקור שם ע"ב השמות הוא בתנ"ך בספר שמות פרק י"ד פסוקים י"ט – כ"א אשר כל אחד מהם [כל אחד מן הפסוקים] הוא בן 72 אותיות ואשר על פי תורת הקבלה צרופן עוצמתי במיוחד למגוון מצבים בחיינו. במאמר זה נלמד של צרוף האותיות: מ.י.ה

תורת הקבלה צרוף האותיות- מ.י.ה


ע"ב שמות לקוחים משלושה פסוקים בספר שמות פרק יד' פסוקים יט'-כא', שבכל אחד מהם 72 אותיות עוצמתיות במיוחד:

 יט וַיִּסַּע מַלְאַךְ הָאֱלֹהִים, הַהֹלֵךְ לִפְנֵי מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיֵּלֶךְ, מֵאַחֲרֵיהֶם; וַיִּסַּע עַמּוּד הֶעָנָן, מִפְּנֵיהֶם, וַיַּעֲמֹד, מֵאַחֲרֵיהֶם.
 כ וַיָּבֹא בֵּין מַחֲנֵה מִצְרַיִם, וּבֵין מַחֲנֵה יִשְׂרָאֵל, וַיְהִי הֶעָנָן וְהַחֹשֶׁךְ, וַיָּאֶר אֶת-הַלָּיְלָה; וְלֹא-קָרַב זֶה אֶל-זֶה, כָּל-הַלָּיְלָה.
 כא וַיֵּט מֹשֶׁה אֶת-יָדוֹ, עַל-הַיָּם, וַיּוֹלֶךְ יְהוָה אֶת-הַיָּם בְּרוּחַ קָדִים עַזָּה כָּל-הַלַּיְלָה, וַיָּשֶׂם אֶת-הַיָּם לֶחָרָבָה; וַיִּבָּקְעוּ, הַמָּיִם.

צירופי אותיות הקבלה

לצירופי אותיות אלה מייחסת הקבלה סגולות לפתרון בעיות בכל תחומי החיים, היות והם מיצגים את החיבור בין העולם הרוחני לעולם הגשמי. צרוף האותיות מחבר אותנו למקור כח שבאמצעותו אנו יכולים לשלוט בכל תחומי חיינו ולשנותם לטובה.

על פי המאמינים, כל שצריך הוא להביט בצרוף אותיות הקבלה, ללחוש אותם ויתגלה כוחם האדיר. היום, יותר ויותר אנשים בארץ ובעולם גילו את כוח צירוף אותיות הקבלה והם משתמשים בהם באמצעות תליונים אנרגטיים שונים, טבעות, ואפילו קעקועי גוף לשימושים שונים.

מ י ה – שם זה מעניק לעונד אותו קדושה מיוחדת ומסייע לו לצדיקות וממילא לחיי נצח: השפע הוא כמעיין המתגבר.


מ – מים = גלי-ים. ממצאים ארכיאולוגיים מוכיחים כי גם בכתב ההירוגליפי המצרי קיים סימן המורכב מגלי ים ואף הברתו במצרית היא כהברת ה – מ בעברית.

י – האות י' מלמדת על ידו [יד] של הקב"ה המעניקה חיי נצח לצדיקים. באות י' נברא העולם כולו שהרי צורתה הגראפית של אותו זו עשויה לשמש בסיס לתורתן הגראפית של כל שאר האותיות.

ה – המקובלים רואים באות הא מעין קדושה מיוחדת משום שבה נברא העולם, שנאמר "אלה תולדות השמיים והארץ בהבראם".

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1883 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, עב שמות, תורת הקבלה, צרוף אותיות מהקבלה, שמות על פי הקבלה, שמות עפ י הקבלה, שמות של בנים לפי הקבלה, שמות של בנים, שמות של בנים 2012, שמות של בנים ובנות, שמות של בנים מהתנ ך, שמות של ילדים, שמות של נשים, שמות של עצים, שמות של ציפורים, שמות של תינוקות, שמות תואר חיוביים, שמות תינוקות, שמות תנכיים, שמות תנכיים לבנות, שמות תנכיים לבנים, תורת השמות, תרגום שמות, שמות משפחה אנגליים, שמות משפחה יהודיים, שמות משפחה יפים, שמות משפחה לפי עדות, שמות משפחה נפוצים, שמות משפחה עבריים, שמות משפחה רוסיים, שמות נדירים לבנים, שמות נפוצים לבנות, שמות נרדפים, שמות נשים, שמות ספרדיים, שמות ע פ הקבלה, שמות עבריים, שמות עבריים לבנות, שמות על פי הנומרולוגיה, שמות עם משמעות, שמות פופולריים לבנות, שמות פופולריים לבנים, שמות פירושים, שמות פרחים, שמות פרטיים, שמות פרטיים ומשמעותם, שמות צבעים

תן ציון למאמר זה

5.00