קטי סיוון

3287 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

E.F.T, אקסס בארס, רפואה משלימה וטיפולים רגשיים.

קטי סיון E.F.T, אקסס בארס, רפואה משלימה וטיפולים רגשיים.

אנחנו שמחים להכיר לכם את קטי סיון מטפלת הוליסטית ייחודית עוסקת ברפואה טבעית בשיטות פסיכו-אנרגטיות הפועלות על גוף ונפש האדם. 
קטי מטפלת בקליניקה בנורדיה יישוב קהילתי כפרי בלב השרון, מלווה, עוזרת ומטפלת בכל מי שמעוניין להשתחרר מחוויות ורגשות מהעבר, לשפר את חייו ולהגשים את עצמו בכל התחומים כמו זוגיות, משפחה, קריירה, מערכות יחסים ועוד.
קטי בעלת נסיון טיפולי רב, מעניקה טיפולים לשחרור רגשות שליליים המשתלטים על האדם ושחרור מחשבות טורדניות, טיפול בטראומות, פוסט טראומה, מתחים, חרדות, אלרגיות, התמכרויות, השמנת יתר, חוסר בטחון עצמי, ומחלות שונות.

קטי הגיעה לפני כעשרים וחמש שנים לישראל, התאהבה ונשארה...המטרה של קטי היא לעזור ולסייע למטופלים: ילדים, נוער ומבוגרים, להשתחרר מחוויות שליליות, להיות בריאים, להיות אחראיים ולקחת חלק מרכזי בתהליך הריפוי של עצמם. 

באיזה שיטות את מטפלת?
" במהלך השנים למדתי שיטות רבות וטובות, בעיקר אני מטפלת ב E.F.Tובשיטות המבוססות על עקרונות הפסיכותרפיה, פסיכו דינמית, פסיכותרפיה התנהגותית, אקופונקטורה ללא מחטים,  קיניסוילוגיה,רייקי, NLP
Matrix birth reimprinting 
SOFT לייזר – לטיפול באלרגיות למזון, חומרים שונים והסביבה, פרחי באך ועוד שיטות שונות. "

מהי שיטת E.F.T?
EFT " זוהי שיטת טיפול לשחרור רגשי, מקורה בארצות הברית. שיטה פסיכו-אנרגטית המשלבת תהליך אנרגטי וקוגניטיבי ומשמשת באופן מופלא ועוצמתי לשחרור ממצבים טראומטיים רגשיים ופיזיים כאחד.
הטיפול דומה לדיקור סיני, במקום מחטים הטיפול נעשה באמצעות נקישות /טפיחות עם קצות האצבעות על נקודות מסוימות בגוף, תוך התמקדות חשיבתית בבעיה ובעזרת אמירות המכוונות לאהבה וקבלה עצמית באופן מוחלט ושלם. הרעיון מתבסס על הגילוי שכל אירוע טראומטי, גורם לשיבוש בזרימת האנרגיה בגוף ויוצר חסימה וחוסר איזון אנרגטי וכתוצאה מכך, סובלים מתחושות קשות, מחלות ורגשות שליליים. כאשר "מסלקים" את ההפרעה האנרגטית בעזרת הטיפול, הרגש השלילי מתפוגג והגוף חוזר לאיזון טבעי. העוצמה של השיטה נובעת מהשילוב המיוחד והחשוב של הטיפול האנרגטי עם המחשבתי.
הרעיון הוא לנסות את השיטה בכל מצב נתון!!!"

למי הטיפולים שלך מתאימים?
"אני מעניקה טיפולים לכל אחד שמעוניין לשחרר רגשות שליליים שמונעים ממנו הצלחה וזה באמת מתאים לכל תחום בחיים. לדוגמא למי שמעוניין להצליח מבחינה כלכלית, אני בטיפול יתמקד בהתייחסות של המטופל לכסף, איך במשפחה התנהגו עם כסף, מה המטרות שלו ועוד.... ביחד אנחנו נבין שיש משהו שמעכב אותו ומונע ממנו להצליח ולהגשים את המטרה שלו. לכל אחד יש מטרה אחרת בחיים וגם המטרות עם השנים משתנות. הטיפול אצלי בקליניקה בעצם מעניק למטופל את הכלים לשחרר טראומות מהעבר שמונעות מאיתנו להצליח בהווה ובעתיד. כל בעיה שיש למטופל ניתן להקל עליה ואפילו לפתור אותה לגמרי אם נבין מה קרה בעבר.....אני עוזרת לכל המטופלים שלי להשתחרר מהעבר ולחיות את הווה וליצור את העתיד שלו הם מייחלים"

איך הטיפולים שלך עובדים?
אומרים ש'חיים והמוות ביד הלשון' אולם כיום כבר ידוע שמילים הם רק חלק קטן מתקשורת בין בני אדם. הגוף האנושי לא רק  'זוכר' מה קרה בעבר הרחוק אלא גם מביע את התחושות הפנימיות מהתת מודע, כאשר המילים נגמרות או נעלמות. בדיוק בנקודה זאת, נכנסים טיפולים הוליסטיים, מיוחדים במינם שמאיצים את יכולת הריפוי של הגוף והנפש גם במקום בו ה'הגיון' הישר נעלם.
קטי מסבירה איך זה עובד: "אנשים שיש להם אלרגיות, כאלה הסובלים מטראומות וקשיים רגשיים או מגבלות פיסיות, מגיעים אליי לטיפול, פעמים רבות אחרי שכבר ניסו הכל ללא הצלחה יתרה. זאת יכולה להיות אלרגיה ממקור בלתי ידוע שמפריעה מאוד בחיי היום יום ולא נעלמת... בעיות פוריות, מצבי רוח... ועוד. הטיפול מתחיל בשיחת תשאול ממושכת ואבחון דרך בדיקת שרירים שהיא נגזרת של שיטת הקינסיולוגיה. השיטה מבוססת על ההנחה ש'הגוף אומר את דברו ואי אפשר לשקר'.
לאחר האבחון והבנת הצורך בהתאם לתוצאות, אפשר להתחיל לטפל".

אז איך היית מגדירה את הייחוד שלך?
"אני משלבת את כל הכלים העומדים לרשותי ושרכשתי במשך השנים בלימודים ובעבודת השטח כדי לעזור לכל אדם באשר הוא. כיום, המדע תומך ומסביר חלקים נרחבים מתחום הרפואה המשלימה לסוגיה, מה שלא היה ניתן בעבר בגלל מגבלות הטכנולוגיה. אנו כבר מבינים ויודעים שלרוב המחלות יש רקע רגשי ונפשי. עניינים לא פתורים מהעבר, מנהלים אותנו בעוצמה רבה ולעיתים קרובות מהווים את השורש לתסכולים ומשברים שניתן היה למנוע. אני מטפלת באנשים במגוון שיטות, בין היתר, בעזרת בעלי חיים. כמטפלת בעלת ניסיון רב, יש לי את היכולת להרגיש לעומק את עולם הרגש של האדם, להתחבר לנקודת הזמן בו נוצרה הטראומה שלו ולשחרר אותו מזה, אחת ולתמיד".

לסיכום, המטרה של קטי היא לעזור ולסייע למטופלים להיות אחראיים ולקחת חלק מרכזי בתהליך הריפוי של עצמם. יש לה מספר רב של מקרים שטופלו בהצלחה. היא מאמינה שבעזרת טיפול נכון ניתן לטפל ולהשתחרר מטראומות שונות, מתחים, חרדות, אלרגיות, התמכרויות, השמנת יתר, חוסר בטחון עצמי, ומחלות שונות.

קטי מטפלת בכל הגילאים מילדים, נוער ועד מבוגרים. עוזרת למי שצריך להשתחרר מחוויות שליליות, להיות בריאים, להיות מאושרים, מלמדת כל אחד איך להיות עצמאיים ואחראיים על החיים ולקחת חלק מרכזי בתהליך הריפוי של עצמם. בנוסף היא מנחה סדנאות ללימוד רייקי וטכניקת EFT.

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, בה תוכלו ליהנות מטיפול ועוץ אישי, להשאיר את העבר מאחור, להסתכל קדימה אל העתיד ולחיות את ההווה מתוך שמחה והגשמה עצמית.
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆ 
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285911
◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆  ◆◇◆

*מעניקה ייעוץ בקלפי טארוט דרך הווצאפ, לשליחת הפרטים צרו קשר למספר: 052-3652311

לפרטים נוספים על קטי סיוון לחצו כאן

3287 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter
מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



3287 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

עוד באותו נושא:

eft, שחזור גלגולים, גוף ונפש, רפואה משלימה לבעלי חיים, רייקי, רפואה משלימה, קטי סיוון, מדריכה לרכיבה טיפולית, תכשיטים טיפוליים, תכשיטים טיפוליים מקריסטלים לבעלי חיים

תן ציון למאמר זה

5.00