מדורי תוכן

ראשי | המדור למטפלים | קידום לעוסקים ברפואה משלימה ורוחניות ברשתות חברתיות

קידום לעוסקים ברפואה משלימה ורוחניות ברשתות חברתיות

קידום לעוסקים ברפואה משלימה ורוחניות ברשתות חברתיות קידום לעוסקים ברפואה משלימה ורוחניות ברשתות חברתיות

ללא ספק בכל מקום היום שומעים על פייסבוק, מייספייס ורשתות חברתיות נוספות. איך אתה יכול להביא אליך לקוחות באמצעות הרשתות החברתיות?



אז מהי בעצם רשת חברתית?
רשת חברתית הינה מקום וירטואלי במרחב הרשת שבו נפגשים חברים, משוחחים באמצעות העברת מסרים (תכתובות וצ'אטים), מעלים תמונות, מחליפים חוויות, מכירים חברים חדשים (חברים של חברים), ובעצם יוצרים אינטראקציה מתמשכת במרחב הרשת.

הרשת החברתית הפופלארית כיום בעולם הינה פייסבוק והיא מונה מאות מליוני מנויים רשומים אך היא לא היחידה, גם לגוגל יש רשת חברתית וקיימות אלפי רשתות חברתיות קטנות יותר.

היכולת של אנשים ליצור קשר עם חברים רבים התפתח וכיום חברים אינם רק מחליפים חוויות ומעלים תמונות אלא מקבלים ונותנים עצות, המלצות, ומעבירים מידע לרשת החברים שלהם. שיתוף המידע מאפשר לכל חבר/ה מרשת החברתית להעלות תוכן כמעט אינסופי ולחשוף אותו לכל החברים שלהם אך לא רק להם... גם לחברים של החברים שלהם ולחברים של החברים שלהם וכך הלאה והלאה...

מכיוון שהרשתות החברתיות מעוניינות לחשוף כמה שיותר מידע אך מצד שני לא לחשוף את כל המידע (כדי שאנשים חדשים יצטרפו לרשת החברתית) רוב המידע שהעולה על ידי הגולשים חשוף לכלל הציבור ורק לחלקו הקטן יש גישה מוגבלת רק לחברים מורשים.

איך מנצלים את הכוח העצום של הרשתות החברתיות לקידום העסק שלך?
עשרות מטפלים שואלים אותנו כיצד מקדמים הם יכולים לקדם את עצמם ברשתות החברתיות: פייסבוק, טוויטר, מקושרים, גוגל ועוד...

קודם כל נתחיל בכך שעליך להיות חבר ברשתות החברתיות. אנו ממליצים להתחיל ברשת פייסבוק שהינה הרשת הפופלארית ביותר.
לפתיחת חשבון פייסבוק

אם יש לך חשבון בפייסבוק (מה שסביר להניח) יש באפשרותך לשתף מידע המופיע באינדקס העוסקים התחום לכל החברים שלך, מידע עליך שגם הם יוכלו לשתף עם החברים שלהם. המידע שאנו מתייחסים אליו הינו הפרופיל המקצועי שמופיע באזור האישי שלך בפורטל.

איך יגיעו אלי לקוחות את/ה בטח שואל?
אחרי שיתוף המידע שלך הוא יופיע אצל החברים שלך! על "הקיר" שלהם בפייסבוק. החברים שלך יכולים להמשיך ולשתף את המידע עם החברים שלהם וכך הלאה והלאה. אם למשל את/ה מטפל בתחום לקוחות פוטנציאליים שלך יקראו עליך את המידע במופיע ויוכלו לפנות אליך. אלה הם לקוחות שלא ידעו על קיומך אבל באמצעות הטכנולוגיה שפיתחנו כעת יש באפשרותך להגיע אליהם בקלות וללא צורך בידע מוקדם.

באמצעות הופעתך בקטלוג העוסקים שלנו אנו פותחים לך את הדלת להגיע לגולשים וגולשות אשר נמצאים גם בפייסבוק וכל זאת בלחיצת כפתור... את כל העבודה הקשה כבר עשינו בשבילך...

לאחר הצטרפותך לקטלוג העוסקים שלנו נשלחה אליך כתובת אינטרנט - כתובת זו הינה כתובת אינטרנט אשר יש באפשרותך לקשר אליה בכל מקום, כולל ברשתות חברתיות שונות. כך גם החברים שלך ברשת יוכלו להגיע ולקבל את כל המידע עליך אבל לא רק הם! גם החברים של החברים שלך... החברים של החברים שלהם וכך הלאה והאלה.
לכניסה למאגר העוסקים

 אם יש לך אתר אינטרנט, בלוג או דף אינטרנט הדבר נוגע גם אליך. הוסף לאתר שלך כפתור שיתוף שבאמצעותו יוכלו גולשים שמגיעים אליך לעזור לך להפיץ את המידע על האתר/בלוג/דף אינטרנט שלך.

ניתן לראות דוגמא בקישור המצורף:
https://mysiteis.co.il/alonaofer/index.html

מופיע במאגר העוסקים של פורטל אלטרנטיבלי? מעניין אותך להגיע ללקוחות חדשים? אז בואו נתחיל לעבוד!
מתחת לפרופיל המקצועי שלך תמצא את האפשרות לשלוח את הדף עם חברים בפייסבוק, גוגל, מייספייס ובעצם בכמעט בכל רשת חברתית קיימת.
ראה תמונה
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
alter_index_797588751.gif
---------------------------------------------------------------------------------------------------------

כל שעליך לעשות זה ללחוץ על הרשת בה הינך חבר ומיד יפתח חלון ההתחברות. יש להתחבר והקישור נוצר בצורה מיידית. לאחר יצירת הקישור – הוא יופיע אצלך בפרופיל ואצל חברים שלך....

יש לזכור שהקישור יופיע בהתחלה בראש העמוד אך ירד במשך הזמן ולכן אנו ממליצים לבצע שיתוף של האזור האישי שלך אחת ליום-יומיים.
• אפשר לעשות זאת בקלות על ידי יצירת קיצור דרך לפרופיל / אזור אישי שלך בפורטל ואז מידי יום-יומיים ללחוץ לשיתוף המידע.

כמו כל פעילות שיווקית – לעיתים ההשפעה אינה מיידית אבל כמו שחברות מסחריות רבות משקיעות כסף, זמן ומשאבים רבים כדי לקדם את עצמם לאורך שנים – אנחנו מאמינים שיש לך רצון להמשיך ולעסוק במקצוע שנים רבות ולהתפרנס בכבוד ולכן השיווק חייב להיות לאורך זמן, גם אם בהתחלה יראה לך שהתגובות איטיות...

במידה והדברים הנכונים יעשו - אנו משוכנעים בהצלחה של הכלי שפיתחנו עבורך!

אם יש לך שאלות – נשמח לענות עליהן בטלפון 1-800-30-44-55
לקטלוג המטפלים
להצטרפות למאגר העוסקים בתחום
עוד באותו נושא:
שיווק "פה לאוזן". מיתוס או עובדה קיימת? וטיפים לשיווק הקליניקה שלך

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4230 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מטפלים רוחניים, מטפלים-רוחניים, מטפלים רפואה משלימה, מטפלים-רפואה-משלימה, מטפלת רוחנית, מטפלת-רוחנית

תן ציון למאמר זה

5.00