מדורי תוכן

ראשי | המנטורים | ד"ר זיו מאיר | סגולות ליצירת וזימון אהבה על פי הקבלה

סגולות ליצירת וזימון אהבה על פי הקבלה

סגולות ליצירת וזימון אהבה על פי הקבלה סגולות ליצירת וזימון אהבה על פי הקבלה

השבוע נלמד על סגולות ליצירת אהבה וזימון אהבה על פי הקבלה.



האהבה נתפסת כדבר יפה וטהור. באהבה טמונים כוחות בונים וכוחות הרסניים רבים ומגוונים. לא אחת נערכו מלחמות בין אומות שלמות בשל אהבה של שליט זה או אחר. אלפי קורבנות מתו בשל גחמה זו או אחרת. ניתן אולי לומר כי העולם נע בעקבות כוחות עצומים אלו. אדם יכול להיות הכי עשיר בעולם, אולם ללא אהבה לא יהיה בו את הרצון או הכוח לחיות. לצורך קבלת האהבה, יודעת הקבלה להעניק לנו דרכים שונות. אמנם דרכים אלו הן חלק ממאגיה שחורה, "אך מה לא עושים למען האהבה"?

סגולה לאהבה על פי הקבלה:
אישה המייחלת לאהבת בן זוגה ורוצה לחמם את לבו כלפיה ולכוון את מחשבותיו אליה זוכה לעצות מספר רפואה וחיים. הספר מייעץ שבעת שתרחץ באמבט חם תטפטף מזיעת מצחה תריסר טיפות לפחות אל תוך קערית זכוכית, את הקערית תמלא ביין אדום משובח; תטבול בה את שדיה ותחזיר את היין לבקבוק; אחר תבקש מסופר סת"ם לכתוב על גבי קלף כשר את שמה ואת שם בן זוגה ומתחת לשמותיהם יכתוב "אתה שלום וביתך שלום וכל אשר לך אהבה ושלום"; את הקלף תשרה בתוך בקבוק היין עד שהכתוב על גבו יימחק, והרי לך שיקוי בדוק בו יש להשקות את בן הזוג בערב שבת. ההצלחה תהא מושלמת אם יישתמשו ביין זה לקידוש של ערב שבת או שבת בבוקר.

גם לבן הזוג יש מתכון סתרים המבטיח שבאמצעותו יוכל לשבות את לב זוגתו. יסחט לכוס מיץ מתפוזי דם ויטפטף לתוך הכוס שלוש טיפות מדם הזרת השמאלית ויבחש בקפידה. לפני שיתן לזוגתו לשתות משיקוי האהבה, ייקח שלוש שערות משער ראשה ילפף אותם על מחט ארוכה וחדה אותה יטמין באדמת העציץ הקרוב ביותר למקום בו היא רגילה לשבת. שילוב שתי הפעולות יבטיח את אהבתה המלאה של בת הזוג.

שיאו של מפגש האהבה יתרחש, אם על דרך המקרה, באותו ערב שבת בו יקדש בן הזוג על היין האדום הרווי בזיעת מצח זוגתו וניחוח שדיה, תשתה היא במהלך הארוחה את המיץ העסיסי שהכין עבורה כשהמחט הנעוצה בעציץ מציצה בהם בציפייה.

מתכון מסוג נוסף הוא עבור קמיע מיוחד, שנועד להגביר את הפתיחות, הקשב וההתלהבות בעת לימוד התורה. קמיע זה מיועד לאכילה, וההנחיות להכנתו ברורות ומפורטות: יש להכין עוגה עגולה בגודל טפח, העשויה מקמח סולת ומשעורים. על פני העוגה, בהתאם להנחיות, ישרטט עושה הקמיע ארבע מסגרות מרובעות וברווח שביניהן ירשום אם המילים "ארימס"; "אברימס"; ו"ארמימס". בצידה האחר של העוגה ישרטט שישה ריבועים וברווח שביניהם ירשום את השמות הבאים: "אריסאל"; אניסאל"; "אנסיפיאל"; "תחיאל"; ו"פתחא".

בקבלה יש סגולות רבות לזימון אהבה - להרחבה ראו בספרי "מיסטיקה מאגיה ותקשור ביהדות" הוצאת מכללת ברק לרפואה משלימה.

לפירוט לימודי מיסטיקה ורוחניות במכללת ברק הכנסו לאתר המכללה

לאתר מכללת ברק
שלוחת מכללת ברק בירושלים
שלוחת מכללת ברק בדרום

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


4357 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קבלה, קמע לאהבה, סגולות, לימודי מיסטיקה, סגולות אהבה, סגולות לאהבה, מכללת ברק, קבלה, זימון אהבה, מאיר זיו, סגולות ליצירת אהבה, סגולות קמעות ומיסטיקה, קמעות לאהבה, קמעות לאהבה וזוגיות, לימודי מיסטיקה ורוחניות, קורס לימודי מיסטיקה ורוחניות, קמיע לאהבה

תן ציון למאמר זה

0