מדורי תוכן

ראשי | מיסטיקה | נומרולוגיה | ניתוח ואבחון נומרולוגי על פי שם

ניתוח ואבחון נומרולוגי על פי שם

ניתוח ואבחון נומרולוגי על פי שם ניתוח ואבחון נומרולוגי על פי שם

שמו הפרטי של כל אדם מייצג את האנרגיה המלווה את הנשמה במהלך חייו.



שמו הפרטי של כל אדם מייצג את האנרגיה המלווה את הנשמה שלו במהלך חייו. 
השם הפרטי של כל אדם אינו מבטא רק את זהותו בעולם, בשמו קיים הנתיב בו הוא ילך. 

ישנן השפעות נוספות על כל אדם, השפעות סביבתיות, השפעת ההורים והשפעת אירועים חיצוניים וכוללניים כגון מלחמה, אסונות משפחתיים ואירועים נוספים שלהם השפעה על חיינו. אך בשמנו קיימת אנרגיה קוסמית, אסטרולוגית שמלווה אותנו לאורך חיינו והיא תאפיין  כל אחד מאיתנו. 
בעבר וגם כיום אנשים אשר מעוניינים לפתוח דף חדש בחייהם, לנקות את עברם או רוצים להשתחרר ממועקות עבר, משנים את שמם ופותחים בדף חדש, אנרגיות קוסמיות חדשות ומזל משופר. כמובן שחלקם מתייעצים עם רבנים, חלקם מתייעצים עם נומרולוגים  ואסטרולוגים וחלקם בוחרים את שמם החדש עפ"י האינטואיציה האישית. 

בעזרת ייעוץ מהעוסקים במקצוע, ניתן למצוא שם חדש ומתאים יותר לאדם, שם שהאנרגיה הטמונה בו תהיה חיובית לאותו אדם. 

הסבר לשיטת החישוב: 
בואו ניקח לדוגמא את השם אלון. לכל אות בשם יש את ערכה הנומרולוגי, נחבר את סכום האותיות ונצמצם למספר חד ספרתי שהוא המספר הנומרולוגי של האדם. 
א =1
ב =2
ג =3
ד =4
ה =5
ו =6
ז =7
ח =8
ט =9
י =10
כ =2/20
ל =3/30
מ =4/40
נ =5/50
ס =6/60
ע =7/70
פ =8/80
צ =9/90
ק =1/100
ר =2/200
ש =3/300
ת =4/400 
הערה: כיוון שאנו מצמצמים את הסכום המתקבל למספר חד ספרתי, ניתן לקחת את ערך האות "ת" כ - 4 ולא כ - 400 כפי שנהוג בגימטריה ביהדות משום שהאפסים יצטמצמו בכל מקרה. 
אנו מנתחים את השם אלון. 
א =1
ל =3
ו =6
נ =5
1+3+6+5=15
נצמצם למספר חד ספרתי
1+5=6 

המספר הנומרולוגי של השם אלון הוא 6. המספר 6 מזוהה עם המזלות מאזניים וכן מזל שור. לרוב אנו נראה את האלונים כאנשים ייצוגיים, הופעתם החיצונית מרשימה, יתכן שגובהם מעל הממוצע או כתפיהם רחבות ובנויות חזק, האלונים לרב יהיו אנשים חזקים, יציבים בחייהם, בקריירה, בעלי סבלנות, נחישות, בעלי מטרות בחיים ובעלי אופי נוח ונינוח. 

בהצלחה !

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2943 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

נומרולוגיה, תורת המספרים, נומרולוגית, ניתוח נומרולוגי, אבחון נומרולוגי, נומרולוגים, נומרולוגיה קבלית, מספר 4, נומרולוגיה סינית, שם לתינוקת, נומרולוגיה קבלה, נומרולוגיה קבלית שמות, שמות בנים לפי הקבלה, שמות האדם לפי הקבלה, שמות בקבלה, נומרולוגיה, נומרולוגיה מספר 8, נומרולוגיה מספר בית, נומרולוגיה מספרים, קבלית הפילוסופיה, נומרולוגיה של הבית, נומרולוגיה של שמות, נומרולוגיה שם, נומרולוגיה שמות, נומרולוגיה שנה אישית, נומרולוגיה תאריך חתונה, נומרולוגיה תחזית, נומרולוגית, נומרולוגית בצפון, שם לתינוק נומרולוגיה, שם לתינוקות, שם מיוחד, שם מיוחד לבת, שם משפחה, שם משפחה מוצא, שם פרטי משמעות, שמות אמריקאיים, שמות אמריקאים, שמות אמריקאים לבנות, שמות אמריקאים לבנים, שמות אמריקאים לתינוקות, שמות אנגליים, שמות באנגלית, שמות בגימטריה, שמות בינלאומיים, שמות בינלאומיים לבנות, שמות בינלאומיים לבנים, שמות בלועזית, שמות בנומרולוגיה, שמות בני אדם, שמות בנים, שמות בנים משמעות, שמות בעברית, שמות בצרפתית, שמות האדם

תן ציון למאמר זה

5.00