מדורי תוכן

ראשי | מיסטיקה | קלפי טארוט | פירוש קלפי טארוט | משמעות קלף הכוכב בקריאה בקלפים

משמעות קלף הכוכב בקריאה בקלפים

משמעות קלף הכוכב בקריאה בקלפים משמעות קלף הכוכב בקריאה בקלפים

מהי המשמעות של קלף הכוכב



בתחום הרומנטי: הקלף צופה לכם שנה של אושר וברכה בתחום שבינו לבינה. הדברים הולכים ונעשים קלילים יותר ומשמעותיים. תיתכן, אפילו, הצעת  נישואין. האווירה תהיה חיובית ואופטימית, אך עליכם מוטל לקשור את הקצוות.

בתחום הקריירה: אתם זוכים במסרים חיוביים המבשרים על קידום, כמו גם על תוספות שכר. העצמאיים שביניכם רווים נחת בעמלם. העתיד נראה ורוד מתמיד. הסובבים אתכם משתפים פעולה, אך עליכם מוטל לסגור קצוות שנותרו  פתוחים.

בתחום הפיננסי: קופת הכסף הולכת ותופחת. אתם נחלצים ממצבים שהטילו עליכם חרדה ופחד. שבים אליכם משקיעים שהפנו כלפיכם כתף קרה. הבנק מחייך אליכם. השמיים תכולים והציפורים מצייצות, אך טרם הגיעה העת להשתרע על  זרי הדפנה.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מבשר על תקופה נפלאה ואופטימית, רצופה מסרים של הצלחות והישגים. במקביל, נראה כי הדברים זקוקים לסגירה סופית כדי להבטיח את בוא ההצלחה. כלומר: יש לקשור את הקצוות.

תיאור הקלף: עלמה עירומה יוצקת מים משני כדים: את כד המים הראשון היא יוצקת אל תוך בריכה תכולה, ואילו את הכד השני היא יוצקת על האדמה. מעל ראשה משובצים כוכבים ברקיע כחול. לצידה שיח שעליו ניצבת ציפור. הקלף משדר טוהר, תמימות, יופי ואופטימיות. העלמה מבצעת פעולה מאגית, כלמור: היא מחזירה חלק מן הברכה [מים לתוך מים], כדי לזכות בברכה גדולה עוד יותר או כדי להמשיך את שפעת הברכה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


12571 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קלף הכוכב, טארוט sos, טארוט אהבה, טארוט אושו, טארוט מלאכים, לשאול את הטארוט, פירוש קלפי טארוט, קלפי, קלפי, קלפי טארוט אושו, קלפי טארוט פתיחה יומית, שאלה לטארוט, טארוט פתיחה יומית חינם

תן ציון למאמר זה

0