מדורי תוכן

ראשי | מיסטיקה | קלפי טארוט | פירוש קלפי טארוט | משמעות קלף הכוהנת הגדולה בקריאה בקלפים

משמעות קלף הכוהנת הגדולה בקריאה בקלפים

משמעות קלף הכוהנת הגדולה בקריאה בקלפים משמעות קלף הכוהנת הגדולה בקריאה בקלפים

מהי המשמעות של קלף הכוהנת הגדולה



בתחום הרומנטי: הקלף מייצג פרשיות אהבה שהשתיקה יפה להן, או כאלו המתנהלות בחשאי. ראו בזה מעין רמז לתקופה רוויה בריגושים והפתעות ומכל  מקום, לא הולך להיות לכם משעמם.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג קריירה בתחומים מיסטיים כאלה או אחרים, או סוד מקצועי כלשהו או משרה שהשתיקה יפה לה. נראה כי רבים מכם  עומדים להיכנס אל שעריו של עולם הנסתר, אם זה מה שעלה בדעתכם.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג השקעות פיננסיות סודיות שהשואל בקלפים זוכה להן או סוד כלשהו שיאפשר לו להצליח בהשקעותיו. ראו בבשורה מעין מסר  למידע סודי שיאפשר לכם להצליח השנה בהשקעותיכם.

משמעותו הכללית של הקלף: הקלף מייצג מגוון גדול של נושאים ותחומים הנושאים את הכותרות: סוד, רז, תעלומה ומסתורין. הוא טוב ונפלא עבור אנשים העוסקים בתורת הנסתר או עבור אלה העוסקים בתחומים סודיים. נראה כי רבים מכם יחוו תחושות ורגשות שהשתיקה יפה להן.

תיאור הקלף: קלף מדהים ויוצא דופן המציג אשת כהונה יושבת על כס כהונתה ומוקפת בסמלים שונים הקשורים בדתות או בכתות מיסטיות. היא עצמה עטופה בבגדים רבים. גם צבעיו של הקלף שונים מהגוונים הרגילים. זהו קלף בעל עוצמה מיסטית. לעיתים הוא בא לבשר על מצבים הנסתרים מן העין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


11533 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

קלף הכוהנת הגדולה, טארוט sos, טארוט אהבה, טארוט אושו, טארוט מלאכים, לשאול את הטארוט, פירוש קלפי טארוט, קלפי, קלפי, קלפי טארוט אושו, קלפי טארוט פתיחה יומית, שאלה לטארוט, טארוט פתיחה יומית חינם

תן ציון למאמר זה

0