מדורי תוכן

ראשי | מיסטיקה | קלפי טארוט | פירוש קלפי טארוט | משמעות קלף אס הגביעים בקריאה בקלפים

משמעות קלף אס הגביעים בקריאה בקלפים

משמעות קלף אס הגביעים בקריאה בקלפים משמעות קלף אס הגביעים בקריאה בקלפים

מהי המשמעות של קלף אס הגביעים



בתחום הרומנטי: הקלף מייצג את תחילתה של פרשיית אהבה המבוססת על מניעים רגשיים, כלומר: ללא שיקולים זרים של חומריות כלשהי, מה שמזרים מזל  וברכה אל כל אלה מכם החולמים על זוגיות טהורה.

בתחום הקריירה: הקלף מייצג מגוון גדול של עיסוקים המושפעים מגישה רגשנית וסנטימנטאלית, בדרך כלל כאלה הנמצאים בתחילת דרכם, מה שמביא עימו  בשורה גדולה לאלה מביניכם המבקשים לפרוץ אל עולם העסקים.

בתחום הפיננסי: הקלף מייצג השקעות פיננסיות המבוססות על שיקולים אמוציונאליים, ולא דווקא רציונאליים. הקלף אינו קובע אם מדובר בהצלחה או  בכישלון, כלומר: הרבה מאוד מוטל עתה עליכם ולא על הקלף.

משמעותו הכללית של הקלף: מאחר ומדובר באס, שמייצג את המספר הראשוני אחת [1] הרי שהקלף מבשר על מגוון גדול של נושאים הקשורים בהתחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים. הרגש עשוי לחלחל ולפעפע גם בתחומים שאינם קשורים ליחסים רומנטיים, מה שמרעיף אושר על אלה מביניכם שנוטים אחרי הלב ולא אחרי ההיגיון.

תיאור הקלף: יד פשוטה לפנים מייצבת גביע המהווה מעין מזרקת-מים לחמישה נהרות הבוקעים מתוכו ומייצגים את חמשת החושים אשר לאדם. מעל הגביע מרחפת יונה צחורת כנפיים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


11734 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

טארוט sos, טארוט אהבה, טארוט אושו, טארוט מלאכים, לשאול את הטארוט, פירוש קלפי טארוט, קלפי, קלפי, קלפי טארוט אושו, קלפי טארוט פתיחה יומית, שאלה לטארוט, קלף אס הגביעים, טארוט פתיחה יומית חינם

תן ציון למאמר זה

0