מדורי תוכן

ראשי | סיום מנוי | מיכל כהן

מיכל כהן

מיכל כהן מיכל כהן

כשהרוחניות פוגשת את המציאות

ID: 6016462202 EX: 296


מיכל כהן - כשהרוחניות פוגשת את המציאות. אנחנו שמחים לראיין במסגרת מדור המומלצים של אלטרנטיבלי את מיכל כהן, מטפלת רוחנית בעלת וותק וניסיון רב בתחום כבר מעל 10 שנים. משלבת דמיון מודרך ו-nlp לשינוי החיים לנתיב חיובי ומוצלח יותר. יועצת אישית, נומרולוגית, מתקשרת, רייקי ופותחת בקלפי טארות מובילה את האנשים לדרך חיים חיובית  ומאמנת אישית עוסקת באימון אישי משפחתי ועסקי.

מיכל כהן נולדה בארגנטינה, עלתה לישראל וחיה כאן שנים ארוכות. מאוחר יותר שוב עזבה את הארץ, ו"ירדה" לארצות הברית. לפני כארבע שנים חזרה סופית לישראל.
 במהלך כל השנים היא עסקה בתחום המיסטיקה והטיפול עם מיקוד על עולם הרגש והנפש. כיום היא מטפלת באנשים באמצעות דמיון מודרך וNLP ,עם 'נגיעות' של יעוץ רוחני, ניהלה את פורום בתפוז בנושא – ייעוץ רוחני, ומאמנת אישית – הכיוון הנכון, אימון אישי משפחתי ועסקי.

את ממש 'היהודי הנודד'. איך זה קרה?
"נולדתי בדרום אמריקה, גרתי כאן ויצאתי לתקופה ארוכה לארצות הברית. אני רואה בכך חוויה והזדמנות להיחשף לתרבויות שונות, כמו גם ללמוד. בתור אישה בוגרת שהיתי בחו"ל למעלה מעשר שנים. מרבית הזמן למדתי בסדנאות מגוונות ועסקתי בכל מה שקשור למיסטיקה ולטיפול. לאחר שחזרתי לארץ למדתי במכללת 'רטר' והיום אני מתמקדת בשיטות טיפול חדשניות אלה".

באלו תחומים ניתן להיעזר בשיטות ה NLP ודמיון מודרך?
"הטיפול הוא קצר מועד, ממוקד מטרה ואפקטיבי מאוד. המטפל והמטופל קובעים ביחד מטרה ועובדים על השינוי. תוך תקופה קצרה יש שינויים משמעותיים. אנשים שמחפשים דרך להשתחרר מחסימות המונעות מהם הגשמה עצמית וחווית חיים מלאה יותר. אנשים הסובלים מביטחון עצמי ירוד, חרדות, הרגלי תזונה לא בריאים, התמכרויות שונות וכל מצב המעצים את הפער בין הרצוי למצוי - יכולים להיעזר, למצוא ולהמציא את עצמם מחדש... הכל ניתן לשינוי דרך צורת חשיבה. התובנות אליהם מגיע המטופל בתהליך הטיפולי משנות את חייו משחררות אותו ממחסומים ובכך סוללות את הדרך להגשמה עצמית מלאה יותר".

באיזה אופן השיטות הללו פועלות ביעילות רבה יותר מאחרות?
"כאשר המטופל מעוניין בשינוי והמטפל מציע לו כלי לשינוי צורת החשיבה, מתאפשר תהליך הובלה מהיר וממוקד, זאת בניגוד לשיטות אחרות. הייחוד של שיטות העבודה הללו הכולל עבודה עם התת מודע ועם החלק המודע ביחד עם הרקע והניסיון שרכשתי במשך שנים סולל דרך ממוקדת ויעילה למטרה ספציפית".

ואם מגיע מטופל שלא ברורה לא המטרה שלו בחיים אלא מגדיר את עצמו כ'בלתי מאושר'?
"הטיפול הוא מסע משותף בו המטפל מסייע למטופל, בראש ובראשונה להכיר את עצמו, להתחבר לפנימיותו, לחזק את עצמו ולהגדיר את המטרות שהוא באמת רוצה בהם. התהליך כולל 'מפגש' והכרה עם הרצונות המודעים והתת מודעים, הגדרה של 'מה יעשה לי טוב' והתמקדות על עשיה לעומת חוסר ו'אין'. בתחילת התהליך הטיפולי מתקיימת שיחה עם שאלון הכוללת פרטים רבים. לעיתים אדם מגיע ומצהיר על 'בעיה' מסוימת שמטרידה אותו אך תוך כדי שיחה מתברר 'על מה זה יושב' מהן ה'תת מטרות' ואיך ניתן לפענח את ה'פלונטר' ולפתור אותו. בנוסף להגדרה הבסיסית הזאת, נעשית עבודה על העלאת ביטחון, אמונה ואהבה עצמית. ההעצמה גורמת לאדם לחדש את האמונה ביכולות שלו להגשים את המטרות שלו מתוך מיקוד ונחישות ולהתחבר לעולם הפנימי שלו".

איך בדיוק זה מתאפשר?
"העבודה כוללת אלמנטים של מדיטציה ו'היפנוזה מתוך ערנות'. ה'עבודה' ממוקדת בזמן הווה אם כי גם בודקים מטענים מהעבר שחוסמים ומעכבי אותנו. לפעמים שינוי הכי קטן של תפיסת עולם שהתקבעה ברובד פנימי עמוק בילדות, משבשת חיים שלמים. כש'הפקק משתחרר הכל הופך להיות בר הגשמה. כי הרי כל שינוי מוביל לתגובת שרשרת מהסביבה ואז האדם חווה תחושת הצלחה ויכולת הישגיות, כושר ביצוע והגשמה".

מה המוטו שלך בחיים ובעבודה?
"אם אנו יכולים לדמיין משהו - אנו יכולים להשיגו ולהגשימו. המשפט הזה מקפל בתוכו פילוסופיית חיים שלמה ומורכבת".

תוכלי לתת דוגמה מהחיים?
"למשל, אם מגיע אליי אדם מבוגר שמצהיר או מעיד על עצמו (או 'משדר' זאת באמצעות סיפור חייו על פי תפיסתו) שהוא טיפוס לא ממומש, חסר ביטחון, פסימי או 'חסר מזל וקורבני' לי ברור שהוא אינו מחובר לעצמו במידה מספקת ואי אשם בעבר, איבד את דרכו ואת עצמו... בתהליך הטיפולי עם אדם כזה, מלבד התייחסות ספציפית ואישי לנושאים שהוא רוצה לעבוד עליהם, יינתן דגש על חיזוק החיבור שלו לפנימיותו ולרבדים שאינו מודע אליהם במידה מספקת. שהרי לכל אדם יש צדדים חיוביים ובמיוחד אם מדובר באדם מבוגר, הרי שמן הסתם 'עשה' והשיג כמה דברים במהלך חייו...כאשר מזכירים ומחברים את האדם ליכולות ולחוויות ההצלחה שלו - זאת תחושה מעצימה שיכולה לשמש כלי עזר גם בהווה".

גם אינכם מרגישים מאושרים, אם איבדתם את שמחת החיים, אם 'יש לכם הכל' (או הרבה), אך אתם חשים ש'זה לא זה', דמיון מודרך ו NLP יכולים לעזור לכם להגשים ולהמציא את עצמכם מחדש.
בתהליך טיפולי מסוג כזה 'תבינו', תגדירו ותפנימו מה באמת אתם רוצים בחיים, תתחברו לגורמים הקטנים ולתת מטרות ותבחנו עד כמה, כל צעד הוא בר ביצוע, ומהו משך הזמן הריאלי להשגתו. החיים האמתיים כבר כאן וכל יום שעובר לא חוזר - אז למה שלא תתחילו לחיות כמו שתמיד רציתם החל מרגע זה"...

אני מזמינה אתכם לקליניקה שלי, אשמח להעניק גם לך ייעוץ אישי בעזרת נומרולוגיה, תקשור, רייקי, קריאה בקלפי טארוט, אני מובילה את האנשים לדרך חיים חיובית ומוצלחת יותר. למפת החיים ולמזל צריך לפעמים רק לעזור ולמצוא מה הדרך הנכונה בשבילנו שתחזיר לנו את האושר והשמחה. אני מאמינה שבכל אחד מאיתנו יש פוטנציאל.
כמו כן ניתן להגיע לטיפול בדמיון מודרך ו-nlp לשינוי החיים לנתיב חיובי ומוצלח יותר. הטיפול עוזר להשתחרר מדפוסי התנהגות שליליים והחלפתם בחיים בריאים יותר.בעזרת תרגילי דמיון מודרך ודמיון מודרך nlp אנו בעצם מתרגלים ומגיעים למצב שבו אנחנו שוב מאמינים בעצמנו ומשתחררים מפחדים ומגבלות מוטעות בגלל חוסר אמונה ביכולות שלנו.השיטה מבוססת על תיאום בין גוף ונפש, מטפלת גם בהתמכרויות, בהרגלים לא בריאים ומשחררת טראומות ילדות. אני מאמינה שהכל מתחיל מהביטחון העצמי שלנו.

אשמח לייעץ ולטפל גם בך, שלכם מיכל כהן.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 
072-2285800 שלוחה 296
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לאזור האישי שלי באלטרנטיבלי

מידע נוסף שיעניין אותך נמצא כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


3678 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

דמיון מודרך, nlp, חרדות, ביטחון עצמי, הגשמה עצמית, מיסטיקה, מיכל כהן, להשתחרר מחסימות

תן ציון למאמר זה

5.00