מדורי תוכן

ראשי | אזור המטפלים | מירי אסט

מירי אסט

מירי אסט מירי אסט

עולמות עליונים



מירי אסט - עולמות עליונים. מירי אסט מקרית מוצקין, גילתה כבר בגיל צעיר ביותר, יכולות מיסטיות מרשימות. מזה למעלה מעשרים שנה היא עוסקת בתחום ומאירה ללקוחותיה את הדרך. איך? היא מתקשרת עם מלאכים וישויות אור גבוהות, יועצת, מדריכה ומנחה סדנאות בנושאים מרתקים כמו מדיטציה, שחזור גלגולים, קארמה וכו'.

מירי אסט, 58, מגדירה אל עצמה כאישה פרקטית לחלוטין שרגליה נטועות היטב בקרקע אך ראשה בעננים... במשך שנים, עבדה כמורה למתמטיקה ולשון בבית ספר והדריכה אלפי תלמידים, כל זאת במקביל לעיסוקה בעולם האזוטרי, שהפך בשנים האחרונות לעיסוק במשרה מלאה.

מה בדיוק את עושה ואיך את עוזרת לאנשים?
"אני מתקשרת עם ישויות אור גבוהות במיוחד כגון חנוך, קריון ו'מועצת העל התשעה'. התקשור נמשך כשעתיים כשהעיניים שלי עצומות והגוף הופך לצינור אנרגטי. הקול הבוקע מתוך הגוף, גם הוא משתנה והישויות מעבירות דרכי מידע רלוונטי ורחב בנוגע לחייו של האדם השואל. אני גם עוסקת בשחזור גלגולים. סוג טיפול זה מתקיים במשך שלושה מפגשים ובו מגיעים להבנה של שורש הבעיה או הנושא המפריע למהלך החיים התקין של המטופל. בנוסף, אני מעבירה סדנאות והרצאות, מנחה ערבי הווי, מסיבות יום הולדת ואירועים פרטיים אחרים, בהתאמה לקהל המשתתף ובתיאום מראש עם יוזם ההזמנה".

איך שילבת במשך שנים רבות כך בין שני תחומים מנוגדים לכאורה? מורה למתמטיקה וללשון שעוסקת גם במיסטיקה?
"היכולות המיסטיות היוו חלק מחיי מגיל צעיר מאוד. זכור לי שכבר מגיל 3-4 'ידעתי' דברים אישיים הקשורים לאנשים אחרים. באותה תקופה, הנושא היה טאבו לחלוטין ולא היה לי עם מי לדבר על כך מלבד עם סבתא (שהייתה בעצמה מדיום), אך גם זאת במידה מוגבלת. הנושא עורר הרבה פחד ולכן בשלב מסוים 'ירדתי למחתרת' אם כי תמיד ידעתי שיש לי חושים מיוחדים... בגיל שש, עברתי אירוע טראומתי למדי, ניתוח מסובך שנועד לרפא את הפגם שנולדתי אתו - בלב. ראיתי את המלאכים שבאו לעזור והבטיחו לי שאהיה 'נס רפואי' וכך היה. בגיל תשע הבראתי לגמרי והכול נשכח. כשבגרתי עשיתי, כמו כולם, שירות צבאי ולאחר מכן, למדתי הוראה. תמיד הייתי אישה פרקטית אך כל החיים קרו לי 'ניסים' שונים ומשונים וידעתי שיש לי השגחה פרטית ושמירה מיוחדת. במשך שנים רבות עבדתי בשתי מישרות: ביום הייתי מורה ובערב הקדשתי את זמני לנושאים אזוטריים. לפני כעשרים שנה, יצאת לשנת שבתון (פעם שנייה בחיי) ושם נפתחה אצלי לחלוטין היכולות המיסטית. פגשתי מורים רוחניים שעזרו לי להבין את היכולות הגבוהות שלי ולמדתי בלי הפסקה הילינג, רייקי וכו'. לפני כשש שנים, בשנת 2008, עברתי טרנספורמציה פיסית ורוחנית ויצאתי לפנסיה מוקדמת כדי להגשים את היעוד הרוחני שלי. כך עברתי לעיסוק במשרה מלאה בתחומים הרוחניים. כיום, אני עובדת בקליניקה שלי בביתי בקרית אתא וכן בקליניקה בהרצלייה (הקיימות כבר 15 שנים החל משנת 1999). כמו כן, אני מעבירה הרצאות וסדנאות ברחבי הארץ".

במה עוסקות הסדנאות? ההרצאות?
"אני מקיימת סדנאות במגוון נושאים, המתאימות לכל קבוצה באופן אישי גם מבחינת החומרים וגם מבחינת משך הזמן. יש סדנאות קצרות בנות 3 חודשים ויש ארוכות יותר הנמשכות מספר שנים כגון בישוב בת חן בשרון. סדנה ספציפית זאת, נמשכת כבר חמש שנים עם אותם משתתפים וכל שנה אנחנו מתקדמים בחומר יותר ויותר. כל הסדנאות למיניהן, עוסקות בנושאים של הקשר בין גוף-נפש, מדיטציה, היכרות פנימית והקשבה לעצמי, הבנת תהליכים, הגשמת הייעוד האישי הנסתר והגלוי, הקלה על מסע החיים ובחירות נכונות יותר על מנת לנווט בין שפע המסלולים שמזדמנים לכל אדם בחייו. ההרצאות שלי נמשכות כשלוש שעות והן כוללות תקשור אישי, מדיטציה והיכרות עם המדריכים האישיים. בנוסף, אני גם מעבירה ערבי הווי, ימי הולדת ואירועים פרטיים שונים".

מירי אסט, חוותה את עולם התקשור כבר מגיל צעיר מאוד. בהמשך חייה, במקביל לעבודתה כמורה בבית הספר, היא למדה רייקי, שאמאניזם, הילינג, ביו אנרגיה, טארוט ועוד. בשנת 1996 נחשפה לשיטת הריפוי של אדריאן דביר (ז"ל) שעבד בסיוע חוצנים ומלאכים רבי עוצמה ונשבתה ב"קסם" – אותו היא מיישמת בטיפולים עד היום. במסגרת המסע הרוחני הפרטי שלה, עברה טרנספורמציה פיסית ורגשית רבת עוצמה המאפשרת לה לטפל ביעילות ובייחודיות בבעיות פיסיות ורגשיות של בני אדם בכל הגילאים.

כיום, מירי עוסקת בייעוץ אישי, טלפוני או דרך הסקייפ ועונה לאנשים על שאלות אישיות מגוונות לאורך ציר הזמן. היא מתקשרת עם קריון, מועצת העל-התשעה וישויות אור גבוהות ביותר כגון חנוך.

◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆
ליצירת קשר חייגו עכשיו: 072-2285666
◆◇◆  ◆◇◆ ◆◇◆  ◆◇◆

לפרטים נוספים לחצו כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2546 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

ביו אנרגיה, שאמאניזם, שחזור גלגולים, טארוט, קארמה, סדנאות, מדיטציה, רייקי, מיסטיקה, שחזור גלגולים, מירי אסט, מתקשרת עם מלאכים

תן ציון למאמר זה

0