מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2010

תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2010

תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2010 תחזית אסטרולוגית למדינת ישראל 2010

מה הכוכבים אומרים על מדינת ישראל בשנת 2010? בואו לגלות ולדעת לפני כולם!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

בכללי כזה:
מדינתנו הקטנטונת שאפה את נשמת אפה הראשונה ב – 14 במאי 48 בשעה 16:00 עת דוד בן גוריון גרף רייטינג עצום בתארו את פרטי לידתה. היה זה [איך לא] בתל-אביב ובמוזיאון תל-אביב, מה שאומר שישראל היא ילידת מזל שור עם אופק במזל מאזניים.

כוכבים ומזלות: למתעניינים נספר כי באותו היום ובאותה השעה, שהה הירח בגזרת מזל אריה וכך גם כוכב מאדים [מארס]. כוכב חמה [מרקורי] נצפה בגזרת מזל תאומים, ואילו כוכב נוגה [וונוס] שוטט בגזרת מזל סרטן. אילו הייתה זו מפה אסטרולוגית של בן אנוש ולא של מדינה, היינו אומרים שמדובר באדם עקשן, יצירתי ונהנתן [בנוסח מזל שור], שכולו רוח וצלצולים [בהשראת מזל אריה], בעל לשון שנונה ופטפטנית [בסגנון מזל תאומים], הזקוק לשפע של פינוקים ותשומת-לב [בסטייל מזל סרטן], שטרם החליט מה הוא רוצה לעשות כשיהיה גדול [בחסדיו של מזל מאזניים].

עניין של אופי: כילידת מזל שור המדינה ניחנה בעקשנות, רכושנות, גשמיות וארציות המעדיפה ציפור אחת ביד מאשר שתיים על העץ. כמי שמושפעת ממזל סרטן היא כמהה להגנה ולתחושת ביטחון. כאחת היונקת ממזל תאומים היא אלופת העולם בכל הנוגע לענייני מסחר ושיווק, בעיקר בתחומי עולם התקשורת. החיבור עם מזל אריה משווה להתנהגותה פן דרמטי שהופך כל אירוע לסרט טורקי, ואילו האופק במאזניים מנסה להשביע את רצון כל העולם ואשתו.

זה מה יש: כוכב צדק בבית השלישי מלמד על מזל יותר משכל בכל הנוגע לבחירת ידידיה. כוכב כירון בבית השני רומז על ים של מחלות ילדות. נקודת המזל הקוסמית בבית השביעי ממשיכה להרעיף ברכה על החתונה הקתולית עם ידידתנו שמעבר לים. השמש וכוכב חמה בבית השמיני רומזים על יכולת מופלאה לשיקום והתחדשות [כמו גם על מסתורין וחושניות]. כוכב אוראנוס בבית התשיעי מצביע על עיסוקים אינטנסיביים בכל אשר מדיף ניחוח של עידן הדלי וחזון ה - הייטק. הירח בבית העשירי מעדיף להתרפק על זיכרונות מאשר להתבונן בעתיד. כוכב פלוטו בבית העשירי קובע כי מכאן ועד עולם נאלץ לעבוד קשה על מנת להוציא את לחמנו, וכך גם קביעתו של כוכב שבתאי. כוכב מאדים בבית האחד עשר מעודד אותנו להשקיע יותר [הרבה – הרבה – הרבה יותר] בהסברה, וכוכב נפטון בבית השניים עשר מספר על עולם חלומות הזוי משהו.

ועכשיו, מבט אל עתיד:

הצלחה כלכלית כבירה: כוכב צדק [יופיטר] מפיח רוח גבית בבית השישי [בית העבודה] אשר במפת הלידה ומבשר על הצלחה כלכלית כבירה, המושתתת על אירועים פנטסטיים שצפויים להתרחש מעבר לים. זאת, חרף אווירת חוסר הוודאות השוררת בשעת כתיבת שורות אלו. כוכב צדק נושא עימו שתי עצות שאם לנסחן בתמציתיות, הן תובעות הרבה יותר התחשבות בחלשים, והרבה פחות פזיזות בתהליך קבלת ההחלטות.

מדיניות פנים מבולגנת: כוכב נפטון מאותגר בגבולו הצפוני של מזל דלי ומייצר אכזבה גדולה בצירוף סודות שהשתיקה יפה להם, המובילים אל שרשרת של מפלות ובלגאנים. הסיבה ? יותר מדי רגש ופחות מדי שכל. אפשר לנסח זאת גם אחרת ולומר, יותר מדי אגו ופחות מדי היגיון. או בשפה קצת יותר בוטה, יותר מדי כיבוי שרפות ופחות מדי תכנון לטווח רחוק. בתחום זה צפויה מדיניות בסטייל של מערבון איטלקי בו כולם מסתובבים חגוריי אקדחים וכולם שולפים מהמותן.

שפע ומזל בביטחון: התחפרותו של כוכב פלוטו בגזרתו הדרומית של מזל גדי, וההיבט ההרמוני [אם כי הקליל] כלפי כוכב מארס, צופנים מסתורין ענק שמתגלגל אל התחדשות עצומה, שסופה שפע שאין למעלה ממנו. הכוכבים, ממש כמו העוסקים במלאכה, מסרבים להיכנס לפרטים. אגב, פלוטו קרוי על שמו של אל השאול במיתולוגיה הרומית, ואילו שמו של מארס בא לו מאל המלחמה.

מקום של כבוד במשפחת העמים: כוכב נפטון במפת העתיד, משגר חיוך רחב אל כוכב אוראנוס במפת הלידה ובבית התשיעי [הבית של חו"ל] ונראה כי בתחום זה אנחנו מעדיפים להתבונן בחציה הריק של הכוס, תוך כדי מריטת שיער ראשנו, בעוד אשר העתיד מזמן לנו תחכום מתובל בערפל, המוליד סיוע ותמיכה שיבואו לידי ביטוי בשיתוף פעולה ביטחוני, אשר יקנה לנו מקום של כבוד במשפחת העמים. מה רע ?

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1001 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

תחזית אסטרולוגית שנתית, תחזית שנתית למדינת ישראל

תן ציון למאמר זה

5.00