מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | מסרים בתקשור וקריאה בקפה

מסרים בתקשור וקריאה בקפה

מסרים בתקשור וקריאה בקפה מסרים בתקשור וקריאה בקפה

קראנו בקפה ובאמצעותו קיבלנו מסר בתקשור על פי המשקע הייחודי שנוצר עבור מזלך. מסר זה מאפשר לך לקבל כוח, יכולת ומסרים ממקורות עליונים.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

על הקריאה בקפה: הקריאה בקפה החלה אצל הצוענים לפני מאות שנים. הצוענים היו ידועים כחוזי עתידות לפני מאות שנים ואף השתמשו בקלפי טארוט, אבני מזל וגם קריאה בקפה. לאחר שהפיצו את התורה היא הגיעה גם לעמי אפריקה ומשם הופצה התורה לרחבי העולם כולו. כיום תורה זו נפוצה ביותר משום יכולתה לשלב מספר שיטות תקשור וחיזוי העתיד על פי דמויות ועצמים אשר מתגלים לקוראים בקפה.
תהליך הקריאה בקפה: תהליך הקריאה בקפה הינו תהליך בו מכינים כוס קפה, שותים את תכולתה (בד"כ זהו השואל, אך לא תמיד) והופכים את הכוס.
 
לאחר רדת הנוזלים והתייבשות (כמעט מלאה) של גרגירי הקפה ע"ג הכוס, לאלה בעלי יכולת התקשור מתגלים עצמים, דמויות ואותיות שונות אשר בעזרתן מתבצע בעצם התקשור ומתקבלים המסרים מרבדים עליונים.
בקריאה בקפה ניתן להעזר בפגישה "אחד על אחד" ולשאול שאלות וכמו כן ניתן לבצע קריאת תיקשור בקפה לאדם מרחוק. בספייישל זה ערכנו את הקריאה בקפה למזלות האסטרולוגים השונים, הינך מוזמן לגלות את המסר של מזלך.

למסר שהתקבל בתקשור בעזרת קריאה בקפה ובחירת מזל- לחץ כאן

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


2483 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

תקשור, קריאה בקפה, קוראת בקפה, מיסטיקנית, מיסטיקן, קורא קפה, מתקשרים, מתקשרת, תיקשור, מתקשר, קורס תקשור, תקשור רוחני, מתקשרת מומלצת, תקשור בחינם, תקשור בטלפון, תקשור במייל, תקשור חינם, תקשור טלפוני, תקשור מטפלים, תקשור עם, תקשור עם המתים, תקשור עם מלאכים, תקשור עם מתים, תקשור עם נשמות, תקשורים, תקשורים חדשים, יעוץ בתקשור, לימוד תקשור, לימודי תיקשור, לימודי תקשור, מהו תקשור, סדנת תקשור, פורום תיקשור, פורום תקשור, פורום תקשור עם מלאכים, קורס תיקשור, מתקשר רוחני, מתקשרות, מתקשרים מומלצים, מתקשרים עם מתים, מתקשרים רוחניים, מתקשרת בדרום, מתקשרת בצפון, מתקשרת טובה, מתקשרת מדהימה, מתקשרת מעולה, מתקשרת רוחנית, תיקשור עם מלאכים, תיקשור עם מתים, תיקשור עם נשמות, תיקשור רוחני, לתקשר עם מלאכים

תן ציון למאמר זה

5.00