מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | מסרים בתקשור וקריאה בקפה | מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל תאומים

מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל תאומים

מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל תאומים מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל תאומים

קראנו בקפה ובאמצעותו קיבלנו מסר בתקשור על פי המשקע הייחודי שנוצר עבור מזלך. מסר זה מאפשר לך לקבל כוח, יכולת ומסרים ממקורות עליונים.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

בקריאת תקשור בקפה שהתקיימה למענכם לשנת 2010, עלו בגורלכם הסמלים והמסרים הבאים: צורה של עץ ברוש – המסר בא לרמוז לכם כי לפעמים יש להתעקש על עקרונות מבלי להניח לרוח לסחוף אתכם כעלה נידף. אז נכון שבתחילה יהיו מי שלא יאהבו את תדמיתכם החדשה, אך בחלוף זמן הם ילמדו לקבל אתכם כפי שאתם.

על הקריאה בקפה: הקריאה בקפה החלה אצל הצוענים לפני מאות שנים. הצוענים היו ידועים כחוזי עתידות ואף השתמשו בקלפי טארוט, אבני מזל וכחלק מתהליך החיזוי הם השתמשו גם בקבלת מסרים וקריאה בקפה. לאחר שהפיצו את התורה היא הגיעה גם לעמי אפריקה ומשם הופצה התורה לרחבי העולם כולו. כיום תורה זו נפוצה ביותר משום יכולתה לשלב מספר שיטות תקשור וחיזוי העתיד על פי דמויות ועצמים אשר מתגלים לקוראים בקפה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1946 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

תקשור, מזל תאומים, קריאה בקפה, קוראת בקפה, מיסטיקנית, מיסטיקן, קורא בקפה, מתקשרים, מתקשרת, תיקשור, מתקשר, קורס תקשור, תקשור רוחני, מתקשרת מומלצת, תקשור בחינם, תקשור בטלפון, תקשור במייל, תקשור חינם, תקשור טלפוני, תקשור מטפלים, תקשור עם, תקשור עם המתים, תקשור עם מלאכים, תקשור עם מתים, תקשור עם נשמות, תקשורים, תקשורים חדשים, יעוץ בתקשור, לימוד תקשור, לימודי תיקשור, לימודי תקשור, מהו תקשור, סדנת תקשור, פורום תיקשור, פורום תקשור, פורום תקשור עם מלאכים, קורס תיקשור, מתקשר רוחני, מתקשרות, מתקשרים מומלצים, מתקשרים עם מתים, מתקשרים רוחניים, מתקשרת בדרום, מתקשרת בצפון, מתקשרת טובה, מתקשרת מדהימה, מתקשרת מעולה, מתקשרת רוחנית, תיקשור עם מלאכים, תיקשור עם מתים, תיקשור עם נשמות, תיקשור רוחני, לתקשר עם מלאכים

תן ציון למאמר זה

0