מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | מסרים בתקשור וקריאה בקפה | מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל אריה

מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל אריה

מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל אריה מסרים בתקשור וקריאה בקפה. מזל אריה

קראנו בקפה ובאמצעותו קיבלנו מסר בתקשור על פי המשקע הייחודי שנוצר עבור מזלך. מסר זה מאפשר לך לקבל כוח, יכולת ומסרים ממקורות עליונים.



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

בקריאת תקשור בקפה שהתקיימה למענכם לשנת 2010, עלו בגורלכם הסמלים והמסרים הבאים: צורה של תרנגולת דוגרת על אפרוחיה – המסר בא לרמוז לכם כי לעיתים צריך לשחרר את האהובים עליכם כדי להניח להם חיים עצמאיים משלהם. כל שאתם יכולים לעשות הוא להורות להם את הדרך, אך האחריות ללכת בה היא שלהם.

על הקריאה בקפה: הקריאה בקפה החלה אצל הצוענים לפני מאות שנים. הצוענים היו ידועים כחוזי עתידות ואף השתמשו בקלפי טארוט, אבני מזל וכחלק מתהליך החיזוי הם השתמשו גם בקבלת מסרים וקריאה בקפה. לאחר שהפיצו את התורה היא הגיעה גם לעמי אפריקה ומשם הופצה התורה לרחבי העולם כולו. כיום תורה זו נפוצה ביותר משום יכולתה לשלב מספר שיטות תקשור וחיזוי העתיד על פי דמויות ועצמים אשר מתגלים לקוראים בקפה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1565 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, אסטרולוגיה מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, קריאה בקפה, קוראת בקפה, מיסטיקנית, מיסטיקן, קורא בקפה, מזל ארה, פרופיל מזל אריה, ניבוי עתידות, חיזוי עתידות, חיזוי עתיד, חיזוי העתיד, קוראים בקפה, קריאת העתיד, הורוסקופ אריה, הורוסקופ יומי אריה, פותח בקלפים, פותחת בקלפים, פותחת בקפה, פתיחה בקפה, פתיחת מזל, פתיחת מזל לפרנסה, קורא מחשבות, קורא עתידות, קוראת בקפה יפו, קורס קריאה בקפה, קריאה בקפה סמלים, קריאת עתידות, רואה עתידות, גילוי עתיד, גילוי עתידות, גילוי עתידות באינטרנט, חיזוי עתידות און ליין, תחזית שנתית מזל אריה, מזל אריה באהבה, מזל אריה בזוגיות, מזל אריה מאפיינים, מזל אריה נקבה, מזל אריה תחזית

תן ציון למאמר זה

0