מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | זימון אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור

זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור

זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור זימון אנרגיות חיוביות. מזל שור

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: כדי למשוך אליכם אנרגיות הרמוניות בתחום שבינו לבינה, יהיה זה נבון מצידכם להסתייע בקריסטל המכיל את התדרים הנכונים לשנת 2010: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אמרלד, הנחשבת בעולם העתיק לאחת מאבני היסוד של האוהבים. זו אבן המושפעת מאלת המזל המגשימה חלומות, כמו גם יוצרת מצבים מסתוריים שרק עושים לכם טוב בבוסתן האהבה. אבן מזל נוספת ומשלימה היא אגת אש המפורסמת ביכולתה להסיר מעליכם אנרגיות מעכבות, כולל אלו הניזונות מעין הרע.

קריירה: זו עשויה להיות שנה מטאורית עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים ברוח חוכמת המזרח עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אם יש את נפשכם לנחול הצלחה ולכבוש את קדקוד הפירמידה החברתית והעסקית, עשו רק את אשר חקוק בטבעכם ואל תחקו את מעשי האחרים. אדם נאור, לעולם ועד פתוח ומוכן לקבל התרחשויות חדשות, ועל כן אינו ממהר לדון ולשפוט אותן לאורן של אלו הישנות או בפשטות, הוא נמנע מהשוואות.

כסף: אם אתם כמהים לצמצם את הפער בין שאיפותיכם לבין היכולת להרשות זאת לעצמכם, כדאי שתהגו במילים וברעיונות הבאים:
המילים: לפעמים כשהנפש בעת תיקון נשלמה והזדככה, ואז אינה צריכה לחזור להתגלגל עם הרוח, בעת תיקון הרוח, אלא שהנפש נשארת למעלה במקום הראוי לה בצרור החיים. [שער הגלגולים].
הרעיון: לפני כל דבר יש לדעת כי בני אנוש נוצרו כדי לחלץ את ניצוצות הרוח מתוך החומריות שדבקה בהם ולהשיבן אל מקורן הראשוני, כלומר – אל האור הגדול [המקובל הרב אשלג].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


926 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל שור, מציאת אהבה, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע

תן ציון למאמר זה

0