מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | זימון אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים זימון אנרגיות חיוביות. מזל תאומים

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: כדי למשוך אליכם אנרגיות הרמוניות בתחום שבינו לבינה, יהיה זה נבון מצידכם להסתייע בקריסטל המכיל את התדרים הנכונים לשנת 2010: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא לברדורייט, הידועה בהשפעתה הברוכה על אנשים הסובלים מעכבות או מעצורים רגשיים. אין כמעט שנייה לה בסילוק פחדים בתחום האינטימי. אבן נוספת ומשלימה היא פרינייט היכולה להעניק לכם את התגשמות חלומותיכם הרומנטיים באמצעות הפעלה של דמיון מודרך, כמו גם לייעץ לכם בסיוע מה שמכונה 'שאלת חלום'.

קריירה: זו עשויה להיות שנה מטאורית עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים ברוח חוכמת המזרח עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם נאור יודע כי הנתינה היא, בעצם, קבלה: הוא מזכיר לעצמי כי מי שנותן, המזל הטוב חוזר אליו כפל כפליים: ברכה גדולה צפונה בנתינה. גם בנסיבות המבטיחות התקדמות, עלולים לצוץ מכשולים: כאשר מופיעים המכשולים בצורת אנשים עוינים, תמיד כדאי לנהוג בהם בנדיבות וברוחב לב.

כסף: אם אתם כמהים לצמצם את הפער בין שאיפותיכם לבין היכולת להרשות זאת לעצמכם, כדאי שתהגו במילים וברעיונות הבאים:
המילים: ודע סדר בריאת הכוכבים: כוכב נוגה ממונה על החן והחסד, והאהבה והתאווה, ועל החמדה והפריון, ועל וולדות האדם ועל וולדות הבהמה, ועל פירות הארץ, ועל פירות האילן. המתאמץ ובוחר בסביבה טובה - הרי הוא ראוי לשבח.
הרעיון: לא מטעם מחשבותיו ומעשיו הטובים, אלא מטעם התאמצותו לבחור לו סביבה טובה המשפיעה על חשיבתו ומעשיו. [המקובל הרב אשלג].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1403 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל תאומים, מציאת אהבה, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע

תן ציון למאמר זה

0