מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | זימון אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל קשת

זימון אנרגיות חיוביות. מזל קשת

זימון אנרגיות חיוביות. מזל קשת זימון אנרגיות חיוביות. מזל קשת

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: כדי למשוך אליכם אנרגיות הרמוניות בתחום שבינו לבינה, יהיה זה נבון מצידכם להסתייע בקריסטל המכיל את התדרים הנכונים לשנת 2010: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא טנזנייט, הנחשבת לאבן מופלאה במיוחד משום שעל פי מסורת עתיקה מי שמעניק אותה לבן או בת המין השני, כאילו הכריז על רצונו באירוסין ואף למעלה מזה. אבן נוספת ומשלימה היא סנדלית כחולה, העשויה לחולל נפלאות עבור אלה מביניכם המתקשים להפעיל שיקול דעת במצבים בהם עלולים להיסחף אל חופים אבודים.

קריירה: זו עשויה להיות שנה מטאורית עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים ברוח חוכמת המזרח עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם נאור יודע כי כל צעד שהוא עושה במישור החומרי והמעשי, צריך להיות מאוזן על- ידי צעד נוסף במישור הרוחני והפילוסופי: רק כך הוא יכול לעלות אל מדרגת האור. החשיבה המודרנית נוטה ליצר טכנולוגיה מכל דבר: אפילו כשיש מדיטציה, השכל המודרני נוטה מייד ליצור ממנה טכנולוגיה. ואז נוצרות מכונות, והאדם הולך לאיבוד ומאבד כל קשר עם החיים.

כסף: אם אתם כמהים לצמצם את הפער בין שאיפותיכם לבין היכולת להרשות זאת לעצמכם, כדאי שתהגו במילים וברעיונות הבאים:
המילים: אנא ה' הנכבד והנורא, המהודר והמפואר והמקודש, המרומם והמבורך, הבוחן והחוקר, המיושר והנשגב, הטה אוזנך אל תפילתי שאני מתפלל לפניך . [שער הגלגולים].
הרעיון: והנה אין ספק, כי רוחותיהם ונשמותיהם של צדיקים, הן גנוזות וצרורות בצרור החיים, כל אחד במקום שרשו הראוי לו, את ה' אלהיהם ואינם יורדים ממקומם כלל. [שער הגלגולים].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1149 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל קשת, מציאת אהבה, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע

תן ציון למאמר זה

0