מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | זימון אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל גדי

זימון אנרגיות חיוביות. מזל גדי

זימון אנרגיות חיוביות. מזל גדי זימון אנרגיות חיוביות. מזל גדי

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: כדי למשוך אליכם אנרגיות הרמוניות בתחום שבינו לבינה, יהיה זה נבון מצידכם להסתייע בקריסטל המכיל את התדרים הנכונים לשנת 2010: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא דולומיט, הנחשבת לכזו שמובילה יחסי ידידות הישר אל מתחת לחופה. האבן משעשעת את הנפש ומעוררת את חוש ההומור. תסייע לכם לקחת את עצמכם בפרופורציות הנכונות, ותמנע מצבי דיכאון וחרדה במשברי אהבה. אבן נוספת ומשלימה היא דיופטז, שתעזור לכם למלא את מצבריכם הפיסיים והנפשיים בבוסתן האהבה.

קריירה: זו עשויה להיות שנה מטאורית עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים ברוח חוכמת המזרח עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם נאור מזכיר לעצמו כי הגות ומדיטציה ישיגו את מטרתן אך ורק אם תהיינה ספונטאניות: אין כל תועלת בהגות ובמדיטציה שאינן ספונטאניות. אדם המקרין אור גדול סביבו, מושך אליו אורות גם ממקורות אחרים: כל מין מוצא את מינו. חוסר החלטיות מוביל לבלבול ולמבוכה: מי שאינו יודע להחליט, לעולם לא יוכל לחנך או להנהיג.

כסף: אם אתם כמהים לצמצם את הפער בין שאיפותיכם לבין היכולת להרשות זאת לעצמכם, כדאי שתהגו במילים וברעיונות הבאים:
המילים: שאלת ממני אחי ידיד נפשי להאיר לפניך נתיב בעניין שמותיו של הקב"ה יתעלה ויתברך... ולפי שראיתי כוונתך ישרה וטובה יותר משאלתך, הוצרכתי להודיעך איזו דרך יחלק אור ומה היא הדרך שהשם יתברך חפץ או אינו חפץ. [ספר שערי אורה].
הרעיון: כל הספירות והפרצופים מורכבים מאורות [רוח] וכלים [חומר]. ה"רשימו" [השארית] שנשאר מן האור אחרי הצמצום [הסתלקות השכינה]  גם הוא כולו אור.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1210 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל גדי, מציאת אהבה, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע

תן ציון למאמר זה

0