מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | זימון אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי זימון אנרגיות חיוביות. מזל דלי

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: כדי למשוך אליכם אנרגיות הרמוניות בתחום שבינו לבינה, יהיה זה נבון מצידכם להסתייע בקריסטל המכיל את התדרים הנכונים לשנת 2010: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא בדולח [קוורץ], אשר יש בעוצמתה ליטול מכם את תפילותיכם ולהוליך אותם הישר אל לב אהוביכם. טובה ונפלאה כדי להחזיר אהבה שגוועה. לא מומלץ להחזיק אותה בחדר השינה, מכיוון שבעוצמתה היא עלולה למנוע תנומה לעפעפיים. אבן נוספת ומשלימה היא יולקסייט, העשויה לחולל נפלאות עבור כל מי מכם שטרם התאושש מהלם רגשי שחווה בשדה האהבה.

קריירה: זו עשויה להיות שנה מטאורית עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים ברוח חוכמת המזרח עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם נאור צועד בשביל ומעודד את עצמו להיפטר מרגשי אשמה ומייסורי מצפון: הוא חוזר ומשנן לעצמו "אני נפלא וטוב כפי שאני, מבלי צורך לשנות משהו". האור והרוח פונים לפנים וקדימה: הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות: במצב של נסיגה, ניתן להגשים "עניינים פעוטים" בלבד.

כסף: אם אתם כמהים לצמצם את הפער בין שאיפותיכם לבין היכולת להרשות זאת לעצמכם, כדאי שתהגו במילים וברעיונות הבאים:
המילים: כדי לסלק נשמה תועה שהשתכנה בגופו של אדם, יש לפנות אליה בתפילות ובציטוטים של דברי קודש ולבקש ממנה להסתלק מן הגוף דרך הזרת שברגל שמאל. [שער הגלגולים].
הרעיון: מחשבות רעות הן אנרגיות העלולות לצאת לדרכן ולזרוע הרס. במחשבות רעות צפון כוח המוביל למעשים. לכן, טוב יעשה אדם אם יימנע מלהגות במחשבות זדוניות [קבלה מעשית].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1135 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל דלי, מציאת אהבה, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ מזל דלי, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ דלי, הורוסקופ יומי דלי, הורוסקופ מזל דלי, דלי, בן מזל דלי, מזל דלי גבר, מזל דלי היום, מזל דלי מאפיינים, מזל דלי נקבה, מזל דלי תחזית, מזל דלי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

0