מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | זימון אנרגיות חיוביות | זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים

זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים זימון אנרגיות חיוביות. מזל דגים

האם הרגשתם פעם כי האנרגיות שלכם ירודות? בואו ללמוד כיצד לזמן לחייכם את האנרגיה החיובית... כן! זו האנרגיה אשר תגרום לנו להיות טובים ומוצלחים יותר!



לספיישל 2012 - מבית פורטל אלטרנטיבלי לחץ/י כאן

זימון אנרגיות היא פעולה מודעת המתבצעת על ידי הנפש. ניתן להזמין את כל אשר עולה על הדעת, כגון: כסף, תהילה, פרסום, אהבה ובריאות, אך אם יש ברצון האדם לחיות בשלום עם האנרגיות הקוסמיות, כדאי שיחלוק את נפשו הפרטית עם הנפש הקוסמית, כלומר – ממש יזרום אל תוכה.

הדרך להגשים את עצמנו היא אפשרית בהחלט! בשנה זו - נלמד כיצד ניתן לזמן לחיינו אנרגיות חיוביות אשר יסייעו לנו, ומהם המסרים אשר עלינו להכיר ולהפנים כדי שנוכל להתפתח ולגלות את סוד האושר והאור הפנימי. אלה המסרים שעליכם לשנן ולהפנים כדי להיפתח לאנרגיות שהיקום מזמן לכם ולצאת למסע להגשמה עצמית!

זוגיות: כדי למשוך אליכם אנרגיות הרמוניות בתחום שבינו לבינה, יהיה זה נבון מצידכם להסתייע בקריסטל המכיל את התדרים הנכונים לשנת 2010: אבן המזל אשר יש בכוחה להנחיל לכם אושר באהבה היא אגת בוטצוואנה, שעשויה להיות מעין תרופת פלא עבור אלה מביניכם החווים חרדות במישור הרגשי והאינטימי. משכיחה טראומות ילדות המשבשות את חייכם הרומנטיים. אבן נוספת ומשלימה היא אמטיסט, אשר רצוי להטמינה מתחת הכר לפני השינה, כדי להיעזר בה ב"שאלת חלום" הקשורה ליחסים בתחום האישי.

קריירה: זו עשויה להיות שנה מטאורית עבור הקריירה שלכם אם רק תשכילו לתאם את עצמכם עם התדרים הקוסמיים: שינון המסרים הבאים ברוח חוכמת המזרח עשוי לחבר אתכם עם רוח היקום: אדם נאור יודע כי לחושך אין קיום משל עצמו. החושך אינו ההפך מן האור, החושך הוא בסך הכול היעדר של אור. אם ברצונו לגרש את החושך, הוא לא נלחם בו אלא מכניס את האור. התענגו, אהבו את זה, תנו לאור להזין אתכם, טעמו ממנו, רקדו איתו, שירו אותו, אך אל תעשו ממנו שאלה, פשוט תנו לו מרחב מוחלט, הוא יצמח. נחוץ מרחב בתוככם כדי שהוא יצמח.

כסף: אם אתם כמהים לצמצם את הפער בין שאיפותיכם לבין היכולת להרשות זאת לעצמכם, כדאי שתהגו במילים וברעיונות הבאים:
המילים: חמשה שמות יש לנפש, וזה סדרם ממטה למעלה, נפ"ש, רו"ח, נשמ"ה, חי"ה, יחיד"ה. ואין ספק כי לא נפל קריאת השמות הנזכרות, במקרה ובהזדמן. [שער הגלגולים].
הרעיון: לאט לאט מתגלים דברי הזוהר והסודות הכמוסים בחוכמת האמת, דור אחר דור, עד שנזכה, שתתגלה כל החוכמה הזו, ואז נזכה לגאולה השלמה. [המקובל הרב אשלג].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1170 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

אימון אישי, מזל דגים, מציאת אהבה, אסטרולוגיה מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, אנרגיות חיוביות, טיפים לחיים טובים, טיפים לאימון אישי, זימון שפע, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

0