מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורסקופ שנתי לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על
מזל שור: אתם נשלטים על ידי כוכב נוגה [וונוס], אלת היופי והאהבה, המקרין חום, ידידות, ויצירתיות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים עקשנים, נהנתנים, בעלי חוש טבעי ליופי ולצורה, יצירתיים, מסורים, נאמנים ונבונים. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח.

שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

רבעון ראשון: ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם נוגה חולף בשבילי גזרת מזל גדי: התופעה הקוסמית נפלאה כדי לבסס זוגיות איתנה, אך רק אתם תחליטו לאן פניכם מועדות. זו תקופה חלומית לעיסוקים בפרשיות נוסטלגיות, כמו גם בכתובות שהצהיבו ומספרי טלפון שהעלו אבק: אתם זקוקים לתמיכת אנשים שמכירים אתכם כמו שהם מכירים את כף ידם. אל תהססו להשקיע כסף בתחומים שעושים לכם טוב בגוף ובלב, וזאת גם אם הסובבים אתכם רואים בזה ברכה לבטלה. בחציה השני של התקופה, כוכבכם נוגה מתבסם בנתיבי גזרת מזל טלה וסופג ממנה אנרגיה חיונית, פראית, לוהטת, סוערת וגועשת. מישהו שכבר תעתע בכם בעבר, חוזר עם רעיון מפתה: אז נכון שלפעמים גם לנוכלים יש רעיונות טובים, אבל נראה שלא במקרה הזה. צפויים תנאים אסטרולוגיים שיעצימו את היחסים ביניכם לבין ילידי המזלות: טלה, קשת ועקרב: הבחירה האולטימטיבית שלכם אמורה להיות בכיוון העקרבים.

רבעון שני: אפריל – מאי – יוני: ממש בתחילת הרבעון הבא עלים לטובה, אתם מארחים את הכוכבים מרקורי וונוס: התופעה הקוסמית טובה עבור אנשי שיווק, תקשורת, פרסום ומכירות, וזאת הודות לשילוב המופלא בין שני גרמי השמיים. מקומות ועיתויים לא רשמיים מעניקים לכם הזדמנות לשוחח על אודות ענייני עבודה: הדברים צפויים להתנהל לשביעות רצונכם. אתם חוששים להפעיל מרפקים במקום העבודה: אז נכון שלא צריך לדרוך על אנשים, אבל מכאן ועד להתקפלות עדיין רחוקה הדרך. בחציה השני של התקופה, כוכבכם נוגה מקיים קשרים הרמוניים עם הכוכבים יופיטר ואוראנוס: התופעה הקוסמית מבשרת על צירופי מקרים ממוזלים שמשחקים לטובתכם, יותר מאשר תכנונים כבדי ראש. אדם שאיכפת לכם ממנו מבקש להכניס שינויים בסגנון הבילוי המשותף: הסיפור הזה עשוי להפוך לקשר משמעותי. אנשים שלא ממש סמכתם על כנות רגשותיהם, יוכיחו במעשיהם כי טעיתם. הריגושים יושגו באווירה אינטימית, מה שמרחיק אתכם מהצעות זוהרות ובלייניות.

רבעון שלישי: יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ונראה כי אתם צופים בשמש מתענגת על הבית השלישי שלכם [הבית החברתי] ומעודדת קשרים עם אנשים אשר יש לכם עימם תחומי עניין משותפים. העצמאיים שביניכם יקבלו הצעה שעשויה להעניק להם הכנסה קבועה: אפשר לראות בה מעין ויתור על מעט חופש, לטובת הרבה יציבות. יהיה זה נבון מצידכם להיעתר להצעותיהם של קרובי משפחה ובעיקר אם יש בכוונתם לתמוך בכם: הימנעו ממלכודת משחקי הכבוד. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את הכוכבים מארס וונוס בבית הזוגיות שלכם, מה שמחבר את הנשים שביניכם עם פן אסרטיבי ונחרץ, ואילו לגברים צפוי חיבור עם פן ענוג וחמים. אתם עשויים לצאת מגדרכם כדי לגרום נחת לאדם אהוב: אין בזה שום רע כל עוד אתם זוכים בתמורה השווה את המאמץ. הנתיב הנומרולוגי מאיר פניו ליחסיכם עם אנשים אשר המספר 22 מופיע בתאריך לידתם, או עם אלה אשר הוא עולה כתוצאה מצירוף אותיות שמם.

רבעון רביעי: אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי כוכבכם וונוס משחק במחבואים עם האנרגיות של כוכב מארס, ואפשר לראות בזה מעין רמז לפרשיות רומנטיות מן הסוג העסיסי והפיקנטי. המזל הטוב מחייך אליכם במצבים חריגים, מוזרים ולא שגרתיים: כל ניסיון לגרום לאנשים אחרים להבין את הראש שלכם, עלול להיתקל באדישות. דמות חיובית מטעינה אתכם באנרגיות טובות: כדאי שתמהרו להתחבר עימה ובאותה הזדמנות, להיפטר מכל מי שנהג להחליש אתכם.
בחציה השני של התקופה, צפוי מפגש בין כוכבכם נוגה לבין גזרת מזל עקרב: התופעה הקוסמית נפלאה עבור משחקי אהבה, כמו גם עבור מניפולציות פיננסיות. קחו בחשבון כי לא תוכלו להשביע את רצון כל העולם ויהיו מי שלא יאהבו את השינוי שחל בכם. אתם משחקים בקלפים גלויים ומעמידים את הצד השני במצב לפיו הוא חייב לבחור: בדרך זו הוא גם ירחש לכם הערכה וכבוד. האנרגיות לא מתלהבות משינויים, גם אם טיפוסים הרפתקניים טוחנים אתכם בהבטחות זוהרות. שיחה עם מישהו בחדרי חדרים, תעזור לכם להתפכח מאשליותיכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1590 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל שור, אסטרולוגיה שנתית מזל שור, הורוסקופ מזל שור

תן ציון למאמר זה

3.67