מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורסקופ שנתי לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על
מזל תאומים: אתם נשלטים על ידי כוכב חמה [מרקורי], שליח האלים, המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים קלילים, תקשורתיים, בעלי קסם אישי, בעלי כושר שכנוע ואינטליגנטיים. רק עם מחזר פתוח ונועז תצליחו לשדר על גל אחד, מה שמכניס לתמונה את האריות, הקשתים והטלאים.

שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

רבעון ראשון: ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם מרקורי נצמד אל האנרגיות של כוכב פלוטו: התופעה הקוסמית מעניקה גוון כפייתי לפעולותיכם. זו תקופה בה יש להעדיף את התחושות על פני שיקולים שכליים. תוכלו לסמוך ולהישען על משאבים כספיים שלא אתם עמלתם בהשגתם. הפנויים שביניכם יזכו במבול של שידוכים: נראה שהסובבים אתכם עשו יד אחת כדי לחלצכם מבדידותכם.
בחציה השני של התקופה, כוכבכם מרקורי חוגג עם האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס המשפיעות עליו ים של אירועים חריגים ותופעות יוצאות דופן. עמית שיחסיכם איתו הושתתו על בסיס של תן- וקח, מתחיל לפזול אל עבר אחד ממתחריכם: מאחר שמדובר בפוליטיקה, כדאי שתבררו איתו מהו המחיר שהוא דורש כדי לשוב לסידור הקודם. גישה רגשנית מדי עלולה לגרום לו לפתח אידיאולוגיה התומכת בהתנהגותו. צפויה הצלחה מסחררת לתחביבים שאתם עוסקים בהם, בעיקר אם הם דורשים יכולות בתחומים יצירתיים ואמנותיים.

רבעון שני: אפריל – מאי – יוני: כבר בתחילת רבעון זה, מוצא עצמו כוכבכם מרקורי כשהוא משוטט בגזרת מזל שור [בצמידות לכוכב נוגה] ומביא עימו ברכה לכל המעצבים והאדריכלים שביניכם. מישהו משנה את תוכניותיו ונסוג מעמדות שהצהיר עליהן. כדי להבין טוב יותר את שעובר עליו, כדאי שתיעזרו בגורם ניטראלי. אל תהססו להיאבק על מי שאתם רוצים בו. אם שקלתם להציב תנאים כלשהם, דחו את הרעיון לפעם אחרת. בחציה השני של התקופה, אתם מושפעים מגזרת מזל אריה המקיימת קשר חלומי עם כוכבכם מרקורי, ומעניקה מחסדיה לאלה מכם שניחנו ביכולות דרמטיות ובהופעה יצוגית. התופעה טובה גם עבור אנשי ארגון, תכנון והשמת כוח אדם. במקביל, האנרגיות שלכם מושפעות מיסוד האדמה: אם יציעו לכם לותר על תפקיד שהגעתם אליו בעמל רב, או להחליפו בג'וב אחר – כדאי לכם לדחות את ההצעה. עכשיו יתברר לכם מי הם ידידי האמת שלכם, לעומת אלה שנצמדו אליכם רק משום שזה שרת את האינטרסים שלהם.

רבעון שלישי: יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ונראה כי כוכבכם מרקורי פוצח בהילולת אנרגיות בגזרת מזל אריה, מה שמסייע לקשרים חלומיים ביניכם לבין בני ובנות מזל זה. שורות עליכם אנרגיות הרמוניות של היסודות האש והאדמה: הצעות מפתות ממתינות לאנשי העסקים שביניכם ולכל אותם הששים לגלגל כספים: המזל מתייצב לצד שותפויות, אך פונה עורף לעצמאים שבחבורה או, בפשטות: לא מומלץ לעבוד בשיטת הזאב הבודד. מכר בעל נטיות לוחמניות מתכוון לסגור חשבון עם יריביו: אין בזה שום רע כל עוד אינכם מצטרפים למלחמות שאינן קשורות בכם. בחציה השני של התקופה, אתם פוגשים את כוכב פלוטו כשהוא משייט בבית השמיני שלכם [בית החושניות], מה שמעניק רוח גבית לאלה מכם אשר סבלו מעכבות ובעיות הקשורים למישור האינטימי שבינו לבינה. במקביל, אנשים שבטחתם בהם עלולים להתגלות כדו-פרצופיים: נראה שהם לא מתכוונים לסכן את עורם כדי לעזור לכם. הבטחות שניתנו בעבר, עלולות להיות מופרות. במקביל, מצב הכוכבים מעודד שיחות עם אנשים בעלי נטיות רוחניות.

רבעון רביעי: אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מיצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי כוכבכם מרקורי נצמד אל האנרגיות של השמש ויונק אותן בחדווה: התופעה הקוסמית מבשרת על שינויים קרייריסטיים מן הסוג המצהיל את רוחכם. מתחילים להסתובב דיבורים בנוגע למישהו שקשה מאוד להיכנס לנעליו: אם מדובר בהחלפתו, אל תהססו לנצל קשרים אישיים. אדם מנוסה רומז לכם על דבר מה שעשוי לפתור עבורכם בעיה אישית: במקביל, נראה שתצטרכו לאזור אומץ כדי לעלות על הגל הנכון. בחציה השני של התקופה, כוכבכם מרקורי נפרד מן השמש ומעדיף להיצמד את האנרגיות של כוכב פלוטו: אם שקלתם לבצע מהלך פיננסי או רומנטי, אשר רב בו הנסתר על הגלוי, נפלתם על עיתוי שאין טוב ממנו. המסר מבשר על שפע והצלחה בכל מה שנוגע ליחסי חברות ולהתחברות עם אנשי החברה הגבוהה. צפוי מזל רב לאלה מכם הנושאים בתפקידי ניהול או קשורים לעסקי השעשועים. אתם מפגינים יכולות שלא התגלו בכם בעבר, אבל אל תופתעו אם יהיו כאלה שיתלוננו על כך שאינכם מפנים אותן אל הכיוונים הראויים. מגיעות בשורות מרנינות ממישהו שיצא לראות עולם: בקרוב תהינה גם לכם סיבות טובות להתכונן לנסיעה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1162 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל תאומים, אסטרולוגיה שנתית מזל תאומים, הורוסקופ מזל תאומים

תן ציון למאמר זה

2.60