מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורסקופ שנתי לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על
מזל סרטן: אתם נשלטים על ידי הירח המסמל רגישות, אינטואיציה, ביישנות, ביתיות, שורשים, רגישות, רגשנות ומשפחתיות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים ביתיים, משפחתיים, שורשיים, חמים, אוהבים, מתפנקים, מסורים, יצירתיים ורגישים. אתם רומנטיים ומושכים אבל בדיוק זו הסיבה לכך שאתם זקוקים לבן זוג יציב, רציני ונאמן.

שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

רבעון ראשון: ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, צפוי ים של אנרגיות קוסמיות לבית הזוגיות [הבית השביעי] אשר במפה האסטרולוגית שלכם: התופעה חלומית עבור ריגושים, אך קצת פחות עבור יציבות נפשית. מומלץ להימנע מהתחייבויות הדורשות חוזים רשמיים ולהעדיף הסכמים הנחתמים במילת כבוד ובתקיעת כף. עיתוי מושלם כדי לסיים סכסוכים שאיש אינו זוכר כיצד התחילו: זו תקופה של עבודת צוות ועסקאות המושתתות על שותפויות. בחציה השני של התקופה, כוכב מאדים מנהל מערכת יחסים עם גזרת מזלכם ומעניק לכם מלוא הטנא נחרצות, אסרטיביות, החלטיות ולעיתים אף אגרסיביות כלשהי. דווקא זיכרונות שהשתדלתם להדחיק עד כה, יתבררו כמי שמסוגלים לפתור עבורכם בעיה משמעותית. נסו לשחזר אירועים שהתרחשו לפני כשנתיים. בחלק נכבד מן הזמן תצטרכו לעסוק בקטע מביך, ולו רק כדי להרגיע את חששותיו של אדם היקר לליבכם.

רבעון שני: אפריל – מאי – יוני: בתקופת האביב הפותחת רבעון זה, נראה כי הבית האחד עשר שלכם עמוס אנרגיות מלבבות: התופעה נפלאה עבור מנהיגים, פוליטיקאים ואנשי ציבור. במקביל, צצה נטייה לתת אמון בהבטחות חסרות שחר. אתם עלולים לראות את הדברים מבעד לעדשות ורודות מדי. זו תקופה נפלאה להרפתקאות ולגיוונים, אך לא ממש טובה עבור אלה מכם המחפשים יציבות ומסגרת. אתם מצליחים לומר את אשר על ליבכם מבלי לחשוש שמשהו לא בסדר איתכם: עכשיו זו הבעיה של הצד השני. בחציה השני של התקופה, יתכנו מצבי רוח מוזרים [לאו דווקא רעים] בשל עומס של אנרגיות [שמש ומרקורי] על בית החלומות שלכם, הוא הבית השניים עשר. אתם מושפעים מאנרגיות קוטביות כלומר – שמרניות מול הרפתקניות: התופעה נפלאה להיכרויות מדהימות ולפגישות עיוורות. צפויה הצלחה להתרחשויות הנוחתות עליכם באקראי ולכול אירוע המתרחש שונה מן המתוכנן: מצד שני, קחו בחשבון כי לא כל קטע רומנטי חייב להסתיים על מדרגות הרבנות.

רבעון שלישי: יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ונראה כי השמש ניבטת אל כדור הארץ על רקע גזרת מזלכם: הסמיכות אל יום ההולדת מאפשרת לכם לנתק כבלים רגשיים שחסמו את דרככם. שורות עליכם אנרגיות מאתגרות של היסודות אש ומים: המישור שבינו לבינה יהיה עמוס וגדוש באירועים מוזרים: גם אם הדחף הראשוני יפתה אתכם להצפינם בסוד, כדאי שתפתחו אותם לשיחה גלויה עם בן הזוג. הימנעו מיצירת מצבים שעלולים להביך חברים טובים: נסו לגשש אצלם עוד לפני שאתם מבקשים מהם דבר מה. בחציה השני של התקופה, נראה כי מצבו של כוכב פלוטו בבית הזוגיות שלכם, עלול להוביל אל תחושות של רכושנות דווקא כלפי אלה שאתם מאוהבים בהם, בהחלט חומר למחשבה. כוכב פלוטו מזרים אליכם אירועים רומנטיים מהסוג הלוהט: גם המופנמים שביניכם צפויים לחוש בהתחדשותן של אנרגיות שכבר שכחו מקיומן. אל תזלזלו בריגושים בעלי אופי גשמי, מכיוון שדווקא הם יעשו לכם את התקופה. במקביל, אין להקל ראש בחשיבות עניינים הקשורים בהוריכם או בילדיכם: בשורות טובות בדרך אליכם.

רבעון רביעי: אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי אתם פוגשים את הכוכבים מארס וונוס כשהם חולפים בבית החמישי אשר במפת הלידה שלכם, ומעודדים פעילות ענפה בשעות הפנאי: זה הזמן למצוא לעצמכם תחביב אשר עשוי להרוות את נפשכם. הנתיב האישי מותיר רושם מכובד, גם אם הוא מתיש אתכם: עיסוק מקורי לשעות הפנאי עשוי למלא את החלל שנוצר. אפיקים חדשים מאלצים אתכם להקדיש תשומת-לב למי שמקנא: לא תוכלו לאכול את העוגה ולהותירה שלמה.
בחציה השני של התקופה, צפוי מצבור כוכבים בבית הזוגיות שלכם, הבית השביעי, מה שממקד את תשומת ליבכם במשקעים רגשיים שהעדפתם לטאטא אל מתחת השטיח, וזה הזמן לטפל בהם. אתם מדורבנים על ידי אנרגיות מרדניות ומניפולטיביות: אתם דוחים הצעות המגיעות מטיפוסים מרובעים ושמרניים: היכונו לויכוחים עם הסובבים אתכם ובעיקר עם אלה הרוצים לראותכם מתייצבים. חוסר טאקט מצידכם עלול לפגוע ברגשות הסובבים אתכם: אם תשדרגו את הקודים החברתיים שלכם תוכלו להימנע מכך, אתם יודעים, איפוק אינו מעיד בהכרח על חוסר יושר.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1121 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל סרטן, אסטרולוגיה שנתית מזל סרטן, הורוסקופ מזל סרטן

תן ציון למאמר זה

4.50