מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורסקופ שנתי לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על
מזל בתולה: אתם נשלטים על ידי כוכב חמה [מרקורי], שליח האלים, המייצג אינטליגנציה, קלילות, חוש הומור, קסם אישי וחוסר מנוחה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים מסודרים, שנונים, בעלי טוהר פנימי וחיצוני, דייקנים, מאורגנים ובעלי נטייה לשלמות [פרפקציוניסטים]. גם באהבה אתם שואפים לשלמות, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להתחיל להתאמן בלהיפטר ממגרעותיו.

שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

רבעון ראשון: ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב אוראנוס חוגג בבית הזוגיות [הבית השביעי] אשר במפה האסטרולוגית שלכם: התופעה הקוסמית משגרת אליכם צרור של אנרגיות מקוריות, חריגות ויוצאות דופן. כדאי להימנע מקבלת החלטות מכריעות הקשורות בהשקעות משמעותיות, וזאת מחמת הנטייה לנהוג בפזיזות ובחוסר שיקול דעת. אנשי המסחר שביניכם שלאחרונה חשו מעין טלטלה בעסקיהם, עשויים להבחין במעין שינוי לטובה. זו תקופה טובה לתכנן חופשה, וזאת גם אם כל העולם בדיוק חוזר ממנה. בחציה השני של התקופה, אתם צופים בכוכב יופיטר [כוכב ממוזל] חולף בבית השביעי שלכם [בית הזוגיות], שזו תופעה מרנינה המתרחשת אחת לתריסר שנים ומביאה עימה בשורה ענקית למבקשים להינשא. אל תניחו למכשולים גשמיים לטרפד לכם רעיון רומנטי. התייעצויות רבות מדי עלולות להוליד ספקות שאינם קיימים עתה. אדם שטיפחתם כלפיו רגשות שליליים, חושף בפניכם את מניעיו: גם אם לא מדובר בתחילתה של ידידות מופלאה, הרי לפחות תבינו לרוחו.

רבעון שני: אפריל – מאי – יוני: ברבעון אביבי זה, כוכב שבתאי מזכיר לכם נשכחות וחוזר כדי לסגור מערכות יחסים שתעו בחלל ללא כיוון מוגדר או תכליתי כלשהו. אתם תגלו שחיי האהבה שלכם הופכים ליותר מוצלחים ומהנים ככל שהולכת וקטנה מידת התחשבותכם בדעות הסובבים אתכם. הצעות שבעבר התביישתם להעלותן, נאמרות עכשיו בגלוי: מהר מאוד מתברר שהתנהגותכם מסלקת את השמרנים ומושכת אליכם את מי שיש לכם עימו שפה משותפת. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים שני גרמי שמיים בעלי אופי מנוגד זה לזה, את סטורן ומארס: סטורן מעודד אתכם לנהוג בהיגיון ובשום שכל, ואילו מארס מדרבן אתכם לפזול אל הרפתקאות מזדמנות. היחסים עם יריבים משתפרים. קשיים או לחצים חברתיים, יעלמו מעצמם. אולטימאטום או תנאים שתציבו, יזכו לאהדתו של הצד השני. חבר קרוב יזדקק לעזרתכם. היחסים עם בני המין השני תופסים כיוון נכון, אבל עדיין כדאי לכם לדלג על כל אותם טיפוסים שמוכרים לכם צביעות במסווה של רוחניות.

רבעון שלישי: יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ונראה כי שלושה גרמי שמיים מבקרים בגזרת מזלכם, הלא הם הכוכבים שבתאי, נוגה ומאדים: זה הזמן להתנער מאנשים שהתייחסו אליכם כאל מובנים מאליהם, מבלי להעניק לכם חום ואהבה. מישהו שאתם מחבבים, מגשים לעצמו חלום שגם לכם יש בו חלק: הדברים ילכו וישתפרו אם תנטרלו אותם מהיבטים רומנטיים. כדי להימנע מתסבוכת רגשית, כדאי שתשתפו אנשים נוספים בסיפור הזה. צפויים יוקרה, כבוד והכרה: אל תמכרו את עצמכם בזול, בעיקר אם מדובר ביצירות הנובעות מכישרונותיכם. בחציה השני של התקופה, השמש עוברת לשכון בגזרת מזלכם ומביאה עימה שפע של הזדמנויות למיזמים חדשים והתחלות מרעננות בכל תחומי החיים, כולל אלה שאתם נוהגים להירתע מפניהם. בהשראה של רגע אתם מוותרים על פרשיה בעלת אופי זמני לטובת הזדמנות הצבועה בגוונים שפויים ויציבים: אל תסתכלו לאחור. אתם מצטרפים לאדם רב השפעה ועוזרים לו להביס את יריביו: עד לסיום המלחמות כדאי שתגיעו להסכם המבטיח את האינטרסים שלכם.

רבעון רביעי: אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי הבית השביעי שלכם [בית הזוגיות] מוצף בגעגועים [בסיוע הכוכבים אוראנוס ויופיטר], מה שרומז על כמיהה כלפי פרשייה רומנטית שחלפה. השפעתו הברוכה של כוכב יופיטר הופכת גם הזדמנויות פעוטות לסיפור הצלחה: מהרו להתנער מרגשי אשמה שרק מעכירים את איכות חייכם. ההזדמנויות הנופלות עליכם מעידות על מזל: הדברים הטובים מתרחשים בדיוק כאשר אתם קרובים לייאוש. כאילו בטלפתיה אתם מזמינים לעצמכם את שיחות טלפון גואלות. בחציה השני של התקופה, אתם מתכרבלים בזרועותיו של אהוב לב אשר שב אליכם לאחר תקופה ממושכת של ניתוק: התופעה המופלאה מתרחשת הודות להשפעתו הברוכה של כוכב יופיטר. מצד שני, אל תקבלו בזרועות פתוחות את מי שהיתל ברגשותיכם. הכוכבים מעודדים אתכם לרקום תוכניות שמימושן יעניק לכם תארים והכרה: אז נכון שתעודות הן לא חזות הכול, אבל הן בהחלט עשויות לתרום לקידום מעמדכם ולשכרכם. בעקיפין וכפועל יוצא, יתחזקו גם קלפי המיקוח שלכם בתחום האישי. אל תשכחו להצטייד בבן זוג שלעולם אינו מסתפק במנה אחת של אדרנלין.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1282 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל בתולה, אסטרולוגיה שנתית מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

4.20