מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורסקופ שנתי לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על
מזל מאזניים: אתם נשלטים על ידי כוכב נוגה [וונוס], אלת היופי והאהבה, המקרין חום, ידידות, ויצירתיות. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים הרמוניים, חביבים, פייסניים, גמישים, יצירתיים, רודפי שלום ומתחמקים מעימותים. לא פלא שכולם רוצים לחזר אחריכם, איפה עוד הם ימצאו בני זוג זורמים וחברותיים כמוכם?

שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

רבעון ראשון: ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכב שבתאי מתחיל מסע ממושך בערוצי גזרת מזלכם: עיתוי מדהים לכל המבקשים ליטול את אהבתם אל מעלה מדרגות הרבנות. אם מישהו מעכב אתכם במישור שבינו לבינה, הרי שעכשיו הוא הזמן המתאים להראות לו את הדלת. אל תרשו לאיש לתמרן אתכם באמצעות מניפולציות רגשיות. אתם מוכיחים את יכולותיכם בגדול לאנשים שפקפקו בכישוריכם: אלה שתמכו בכם צפויים להתייצב כדי לקבל את שכרם. יש דברים שתצטרכו לשלם עבורם, וזאת גם אם חשבתם שהם ניתנים לכם ללא תמורה. בחציה השני של התקופה, כוכב שבתאי מבסס את מעמדו אצלכם, מה שמעניק אנרגיה נפלאה לאלה מכם העוסקים בכלכלה, מנהל עסקים וכיוצא באלה. אתם נותנים לעצמכם דין וחשבון בנוגע לחוויות שעד כה התייחסתם אליהם כאל התנסויות חולפות. אנרגיות חיוניות עשויות להיטיב עם פגעי עור ואפילו עם תופעות של אלרגיה: לתופעה תהיה השפעה מיטיבה על תפקודכם היומיומי.

רבעון שני: אפריל – מאי – יוני: בימיו הראשונים של רבעון אביבי זה, אתם נפרדים לזמן מה מן האנרגיות של כוכב שבתאי: התופעה נפלאה עבור הרפתקנים, אך לא ממש מעודדת את מחפשי היציבות. פליטות פה לא זהירות עלולות לקלקל את שהושג בעמל רב. מותר לכם להפגין נחמדות כלפי הסובבים אתכם, מבלי שמישהו ייחס לכם חנופה כלשהי. המגנטיות שניחנתם בה מושכת אליכם מחזרים רבים, אך כדי לזכות בהם תצטרכו לטאטא מן השטח את שרידי העבר. בחציה השני של התקופה, אתם ניצבים מופתעים לנוכח ההתרחשויות הקוסמיות בבית הזוגיות שלכם [הבית השביעי] העשויות להגשים עבורכם את חלומותיכם הפרועים ביותר. הבילויים ישאו אופי הרפתקני במקצת ואתם תמצאו את עצמכם קופצים אל תוך מערבולות שעד כה העדפתם להישמר מפניהן. זה הזמן להרבות בבילויים מבלי להרהר בפרשיות חסרות סיכוי: דווקא סגנון נהנתן ובלייני יעניק לכם את הקשר שאתם נכספים לו.

רבעון שלישי: יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ונראה כי הכוכבים סטורן, מארס וונוס שועטים במעלה הבית השניים עשר שלכם הנחשב לבית החלומות: התופעה הקוסמית מחדדת עד הקצה את האינטואיציה הפנימית שלכם. פגישות או ראיונות שקיימתם ושהולידו בליבכם ספקות, מתבררים כמוצלחים ביותר: נראה כי הצד השני התרשם מכם מעל המצופה. בתחום שבינו לבינה כדאי לכם לתת סיכוי גם לפגישות שלא ממש בא לכם עליהן: הדברים צפויים להתגלגל בכיוונים ממוזלים.
בחציה השני של התקופה, כוכב סטורן חולף במזל מאזניים ומתעמת באנרגיות מאתגרות עם שאר גרמי השמיים: התופעה מובילה אל פרשות דרכים ולבטים בכל הנוגע ליחסים שבין גברים לנשים. הצעה שהתייחסתם אליה לפני זמן רב, חוזרת אליכם עם הסכמה נלהבת: מצד שני, יתכן שהיא כבר תופסת אתכם עוסקים בדבר מה אחר לחלוטין. מעסיקיכם מצפים מכם לתפוס יוזמה אשר על פיה תוכלו להוביל את הסובבים אתכם: אל תמתינו להנחיות מפורשות.

רבעון רביעי: אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי השמש מתארחת בגזרת מזלכם. הסמיכות אל יום ההולדת מעוררת בכם רעיונות והרהורים על אודות התחדשות בתחומים שהחלו לקפוא או לדשדש. יש לכם רגשות מעורבים כלפי אדם שקצת מעצבן אתכם במישור הקריירה, אך משהו אומר לכם שהייתם מסתדרים איתו בכל מישור אחר. תחרות כלשהי מאלצת אתכם לדרוך על יבלותיו של אדם שאתם מחבבים: אם הוא קרוץ מן החומר הנכון, יש סיכוי שהוא יבין את מניעיכם. בחציה השני של התקופה והודות לאנרגיות של כוכב שבתאי, אתם מוצאים שפה משותפת עם ילידי יסוד האדמה, מה שיוצר אחווה ביניכם לבין אנשים מן המזלות שור, גדי ובתולה. יש בתופעה כדי לסייע לכם לפרגן לעצמכם ולא רק לסובבים אתכם. זו תקופה המעניקה לכם הזדמנות להעלות אל פני השטח את כל אותן הדחקות שכה העיבו על איכות חייכם. זה הזמן לדון בנושאים שעד כה העדפתם לטאטא אל מתחת השטיח. אל תבקשו ממומחים לחוות את דעתם לגבי כישוריכם היצירתיים: אמות המידה שלהם אינן מוצלחות בהכרח. לכו עם האינטואיציה הברוכה שלכם ותצליחו בגדול.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1332 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל מאזניים, אסטרולוגיה שנתית מזל מאזניים, הורוסקופ מזל מאזניים

תן ציון למאמר זה

4.00