מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | הורוסקופ שנתי | תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית אשר תאפשר לך לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה. הורוסקופ שנתי רחב ביותר המקיף את כל תחומי החיים.



להורסקופ שנתי לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזל דגים: אתם נשלטים על ידי כוכב נפטון הקרוי על שמו של אל הים, ומקרין רגשנות, יצירתיות, מופנמות, דמיון ואהבה. לכן, אתם נחשבים לטיפוסים רומנטיים, רגשניים, אמנותיים, מופנמים, עדיני נפש, נסחפים ורגישים למצוקות הזולת. באהבה ובזוגיות אין עליכם: צפויים לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם ילידי מזלות האדמה: שור, גדי ובתולה.

שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו, ואתם מוזמנים לקרוא מה צופים הכוכבים לשנה הקרובה.

רבעון ראשון: ינואר – פברואר – מארס: בחציה הראשון של התקופה, כוכבכם נפטון מושפע מן האנרגיות הנפלאות של כוכב יופיטר: אם חיפשתם לעצמכם תקופה עתירת מזל, נפלתם על עיתוי הולם. צפויות היכרויות מהירות וחולפות: אתם גולשים על גל חברתי חביב ונעים, אך גם כזה שאינו מותיר מזכרות כלשהן. ג'ובים שאתם מקבלים על עצמכם לפרק זמן קצר, עשויים להפוך לסיפור הצלחה: אל תהססו להשתחל לתוכם גם אם הם נוספים על תפקידכם. בחציה השני של התקופה, אתם מארחים את השמש הניבטת אל כדור הארץ על רקע גזרת מזלכם וכאילו פורשת שטיח אדום לרגלי אלה מכם המשתוקקים לכבוד ותהילה. צפויה לכם פריצה גדולה בנתיב הקריירה: במקביל, נראה שהסיפור הזה לא יעבור לכם בשלום מצד אנשים שהתרגלו לראות בכם לוזרים. הסובבים אתכם שואבים הנאה אישית מתחום שאתם עוסקים בו, וזאת גם אם בעבר הם ניסו לרפות את ידיכם.

רבעון שני: אפריל – מאי – יוני: ברבעון אביבי זה, צפויה זרימה של אנרגיה ממוזלת מן השמש הישר אל כוכב נפטון השולט בכם: התופעה מבשרת על הצלחה כבירה שתתרחש אצל קרובי משפחה או אצל אנשים שליבכם הולך אחריהם. מישהו שרוצה אתכם לעצמו ינסה לטרפד לכם כל קשר אחר: אם זה מה שקורה, כדאי שתדרשו לדעת מה בדיוק הוא מציע. התחום הרומנטי צופן קשרים מהסוג הבוסרי, אתם יודעים, אלה הזקוקים לזמן כדי להבשיל: עלול להתברר כבעייתי עבור הנחפזים שביניכם. בחציה השני של התקופה, אתם מנופפים לשלום לכוכב אוראנוס העוזב בליבו את מזל דגים: התופעה הקוסמית מכניסה את חייכם אל אפיקים קצת יותר שפויים מבעבר, אך מעצבנת את אלה מביניכם שהעדיפו להיסחף אל חופים אבודים. קופידון משגר את חיציו אל אדם אשר עד כה היה ביניכם קשר רופף: המוכנות קיימת אך אתם תצטרכו ליצור את ההזדמנות. צפויות התייעצויות עם מישהו שאתם סומכים עליו: נראה כי התחום האישי הגיע למצב לפיו כדאי לכם להתחבר עם שיקול דעתו של אדם הגיוני.

רבעון שלישי: יולי – אוגוסט – ספטמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הקיץ ונראה כי כוכבכם נפטון מתעמת בהיבט מאתגר עם כוכב נוגה המייצג אהבה וזוגיות: אם אתם יודעים מה טוב עבורכם, אל תמתחו את החבל בתחום זה. או, לחילופין, קבלו החלטה אמיצה שאינה מותירה ספקות. זה הזמן שלכם לגרום לצד השני לראות את הדברים מנקודת המבט שלכם. במקביל, אל תמהרו להתרשם מאדם שמבין לליבכם טוב יותר מאשר בן הזוג הרשמי, נראה שהוא לא יעמוד לצידכם כאשר תזדקקו לו. בחציה השני של התקופה, אתם קולטים מפלים של אנרגיה חיונית הזורמת אליכם מכוכב מאדים: התופעה הקוסמית לוקחת את גופכם אל הקצה ומאפשרת גם למבוגרים שביניכם לחדש את עלומיהם, בבחינת מעיין הנעורים. אתם נוקטים גישה עדינה מדי בכל הנוגע לכיבוד זכויותיכם: נראה שאתם חוששים למתוח את החבל עם אלה שחייבים לכם. אהבה שתעניקו תחזור אליכם בגדול: התחום שבינו לבינה אינו צריך להיות מושפע משליטה עצמית, אלא מנתינה.

רבעון רביעי: אוקטובר – נובמבר – דצמבר: רבעון זה מייצג את תקופת הסתיו והחורף ונראה כי אתם מתענגים על האנרגיות המוטרפות של כוכב אוראנוס, כשהן מהולות ברסיסי מזל הזולגים מכוכב יופיטר, מה שמעיד על מזל יותר משכל. אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם כאשר תסכימו להצעות שבעבר נרתעתם מהן: אם תצליחו להתעלם ממה חושבים האחרים, תוכלו להזניק לשמיים את חייכם הרומנטיים. דברים הקשורים במראה ובהופעה ידרשו מכם תשומת לב רבה מן הרגיל: נראה שתצטרכו להתאימם לתדמית שברצונכם לשדר. בחציה השני של התקופה, אתם מושפעים מאנרגיות נומרולוגיות של המספרים 3 [יופיטר] ו – 7 [אוראנוס], מה שמעיד על מזל גדול ועצום הודות למספר 3, כמו גם על רוחניות עזה הודות למספר 7. אתם פונים אל אנשים שיחסיכם עימם הם לא מי יודע מה, אבל נראה שדווקא הם מסוגלים להבין לליבכם. האנרגיות הקוסמיות מעודדות אתכם לבצע פעולות התנדבות למען הזולת: צפויים ויכוחים חשובים בענייני דת ופוליטיקה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1085 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, תחזית אסטרולוגית שנתית, אסטרולוגיה מזל דגים, אסטרולוגיה שנתית מזל דגים, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ דגים, מזל דגים הורוסקופ, תחזית מזל דגים, בן מזל דגים, מזל דגים 2012, מזל דגים באהבה, מזל דגים מאפיינים, מזל דגים תחזית

תן ציון למאמר זה

4.67