מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל טלה

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא תשע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, תשע או שלוש. הכוכב שמביא לכם המון אנרגיה הוא מאדים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא מלך השרביטים המסמל קטעים רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל – יהלום. צבע המזל – אדום. הסמל – ראש של איל.

אתם נחשבים לטובי לב ונדיבים: אמיצים, מסתערים קדימה, לא עוקפים מכשולים: יוזמים, קופצים בראש: מתקשים לדחות סיפוקים. טיפוסים של רוצים ועושים, סלחנים: לא נוטרים טינה, לא נוקמים: ממהרים לכעוס אבל ממהרים גם להירגע: גלויים, בעלי סגנון ישיר, אומרים את מה שאתם חושבים מבלי לעשות חשבון לאיש.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: האנרגיות של הכוכבים שלכם מתנדנדות סביב שני מזלות שונים מאוד האחד מן האחר והם אריה וסרטן: התופעה הקוסמית מסדרת עבורכם שידור חוזר של פרשיה שהחמצתם, כמו גם פותחת דלת בפני אלה מכם שנרדמו בשמירה.

12 במארס – 14 באפריל: לפתע אתם קולטים שמישהו מוכן לזרום איתכם יותר מכפי ששיערתם. מצד שני, אתם לא צריכים לאכול את הלב בגלל מי שמנסה להפיל עליכם את תסכוליו מן התחום האינטימי.

17 באפריל – 19 במאי: קופידון תופס אתכם משדכים לחבריכם את מי שמצא חן בעיניכם, אבל היה ברור לכם שאתם לא בראש אחד איתו.

24 במאי – 19 ביוני: משהו טוב קורה לכם בכל הנוגע לזוהר החיצוני הקורן מכם. החיוניות משפיעה לטובה על הגוף, בעיקר על העור. ה – לוק שלכם יהיה זוהר ומתריס, מה שמעניק לכם יתרון על פני מתחרים במגרש האהבה.

במחצית השנייה של השנה:

14 ביולי – 6 באוגוסט: פעילות חברתית ענפה, מכניסה אתכם אל קבוצות שופעות של מחזרים פוטנציאליים. צפויה הטבה ענקית אצל אלה מכם שמסתובבים עם לב שבור. במקביל, אתם קושרים את חייכם אל אדם שאף הוא ידע לא מעט עליות ומורדות בזוגיות. נראה כי יש לו המון מה להציע לכם, אך חייבים להניח לתהליכים מעין אלה להבשיל.

25 באוגוסט – 12 בספטמבר: הכוכבים יופיטר ואוראנוס עושים עבודה טובה וממוססים חסימות ועכבות שטרפדו לכם את חיי האהבה. זו תקופה חלומית עבור אלה מכם הכמהים להתייצב בין מתחת לחופה.

19 בספטמבר – 5 באוקטובר: ערכים כגון נאמנות ומסירות, לובשים צורה מעשית. מצד שני, כדאי שתתחילו להתייחס לעצמכם כאל המחליטים, מה שאומר שרצוי לפטר את להקת יועצי החינם שסובבת אתכם. כל קשר שתרקמו במו ידיכם, יעלה ויצליח ובמקביל, קשרים שאחרים סוגרים למענכם יתבררו כלא משהו.

10 באוקטובר – 20 בדצמבר: צפויה לכם הצלחה עם פרטנרים ממזלות האש [קשת, טלה ואריה] שאף אתם נמנים עימם.

סיכום שנתי וטיפים: הכוכבים שלכם ומארס בראשם, מסדרים עבורכם שנה שניתן לראות בה מעין חוויה מתקנת לבלגאנים שחוויתם בעבר. אלה מכם שהניחו לטיפוסים מפוקפקים להתל ברגשותיהם, עומדים להתנער מכל מי שחסם את דרכם. אז נכון שצריך מעט אומץ, אבל לא ממש האמנתם כי דברים עשויים להסתדר מבלי שתנקפו אצבע. לא ככה ? אתם מוצאים את עצמכם כובשים את ליבו של אובייקט שהתחרות עליו הפכה להיות עניין שכולם מדברים בו. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, הציעו לו הצעה שאי אפשר לסרב לה. מי שלא משדר בראש אחד איתכם, ייאלץ להסיק את המסקנות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1234 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל טלה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.91