מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל שור

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [ בשותפות עם מזל מאזניים], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמביא לכם אהבה הוא נוגה [בשותפות עם מזל מאזניים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטבעות" המסמל אהבות שקטות ויציבות. אבן המזלספיר. צבע המזל– וורוד. הסמל – ראש של שור.

אתם מתמודדים עם קשיים מבלי לאבד את הסבלנות: לא חשופים למצבי רוח הפכפכים, מגשימים את תוכניותיכם: נוהגים על-פי צווי החברה: אוהבים קביעות ומתעבים שינויים: מסוגלים להתמודד עם קשיים אבל מעדיפים להתרחק מהרפתקאות: מגשימים את עצמכם כאן ועכשיו ולא מפנטזים פנטזיות.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: הכוכבים שלכם מושפעים מיסוד האדמה ומאפשרים לכם לתמרן את עצמכם אל פרשיות שבנוסף להיותן בעלות טעם, הן גם בעלות תכלית.

10 במרץ – 17 באפריל: אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, אל תחששו לפשפש בנבכי העבר ולהנשים קטעים שהיה נדמה כי חלפו מן העולם.

19 באפריל – 22 במאי: היקום מזמן לכם מקצה שיפורים. אנשים שרוצים בטובתכם ממנים את עצמם ליועצים לענייני הזוגיות שלכם. אין בזה שום רע כל עוד אתם יודעים להציב להם גבולות.

27 במאי – 5 ביוני: טיפוסים חלקלקים ינסו לגרור אתכם אל מחוזות שתמיד הפעימו אתכם, אך תמיד הייתה בכם תבונה שרמזה לכם להתרחק מהם.

9 ביוני – 28 ביוני: הכוכבים מרקורי ונוגה משקיפים עליכם ומשפיעים לטובה על נקודת הזינוק שלכם בשדה האהבה. עושה רושם שאתם מתגברים על חרדותיכם שהיו קשורות בצורך להתחרות מול יריבים. לא נורא אם יהיו מי שלא יחבבו את תדמיתכם החדשה.

במחצית השנייה של השנה:

29 ביולי – 19 באוגוסט: מחזר שאתם לא ממש אדישים כלפיו, מבקש מכם להגמיש למענו כמה מעקרונותיכם. אם זה לא עניין של חיים או מוות, אין סיבה שלא תבואו לקראתו.

25 באוגוסט – 17 בספטמבר: קטעים המתנהלים באווירה ספונטאנית [כאילו, מהיום למחר] יתבררו כמוצלחים בהרבה מקטעים שהייתם צריכים להתבשל איתם בשיקולים ארוכי טווח.

25 בספטמבר – 5 באוקטובר: השמש מארגנת לכם קשרים עם מחזרים שאתם והם עוסקים בתחומים הנושקים זה לזה. יתכנו אפילו רומנים שתחילתם יתקימו במקום העבודה. יחד עם זה, אל תשכחו כי לסיפורים מעין אלה עלול להיות מחיר.

7 באוקטובר – 19 בנובמבר: קרובי משפחה סוגרים למענכם שידוכים שכדאי לשקול בכובד ראש. אל תזלזלו ברצונם הטוב של הסובבים אתכם, גם אם לפעמים נדמה שהם נכנסים לכם לתוך הוורידים.

22 בנובמבר – 22 בדצמבר: לא נורא אם תמצאו את עצמכם מתנדנדים בין פן נחרץ ואסרטיבי, לבין פן ענוג וחמים. אתם משקיעים זמן ואנרגיה במי שהצליח להרטיט את נפשכם, אך כדאי לוודא שאינכם מבזבזים את זמנכם לריק.

סיכום שנתי וטיפים: אלת המזל קורצת אליכם ומזמינה אתכם ליטול חלק בהילולת האהבה. הדברים נעשים קלילים מבעבר, ואין צורך להלחיץ את הצד השני. גם להרפתקאות ארעיות, יש טעם מתוק, לא כל סיפור חייב לזרום אל מדרגות הרבנות. אתם מפרגנים לעצמכם חוויות שפעם חששתם להתנסות בהן. אז נכון שזה לא משהו שמלהיב את הסובבים אתכם, אבל אתם לא ממש באתם לעולם רק כדי להניח את דעתם. זו הזדמנות פז לבחון את חייכם הרומנטיים ולנפנף מתוכם את מי אשר חוץ משברון לב, לא ממש העניקו לכם משהו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


851 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל שור, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.17