מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל תאומים

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש [בשותפות עם מזל בתולה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ולפעמים גם שבע. הכוכב שמעניק לכם קסם אישי הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל בתולה]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך החרבות" המסמל רומנים המתפתחים תוך כדי נסיעות. אבן המזל – אגת. צבע המזל– צהוב. הסמל – זוג תאומים.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: הכוכבים מרקורי ופלוטו מסתודדים האחד עם האחר ויוצרים מצבים לפיהם אתם עלולים לגלות רכושנות יתירה כלפי אהובי ליבכם. קחו בחשבון כי כל אדם זקוק למרחב מחיה פרטי כלשהו.

17 במארס – 15 באפריל: חיזורים רומנטיים שנראים כאילו הם שלופים מן המותן, יעזרו לכם הרבה יותר מאשר אלה שהשקעתם בהם המון זמן ואנרגיה.

19 באפריל – 20 במאי: הסובבים אתכם מציבים לעצמם מטרה לגרום לכם להיחלץ ממה שהם מכנים כ – בדידותכם: רק אתם תחליטו אם בא לכם לשתף פעולה.

25 במאי – 19 ביוני: העניקו עדיפות לקטעים שמתחוללים בהפתעה ואל תניחו לזיכרונות העבר לטרפד לכם קשרים בהווה.

במחצית השנייה של השנה:

25 ביוני – 17 ביולי: מישהו שאכפת לכם ממנו עלול לתפוס רגליים קרות בדיוק לפני קו הסיום: נו טוב, אז נכון שאתם לא ממש מאושרים מן הקטע, אבל גם אין לכם הרבה מה לעשות. תהיה זו טעות לנסות לשכנע עד כמה אתם טובים ונפלאים. אתם לא צריכים את הקטע הזה, לא מתאים לכם.

20 ביולי – 14 באוגוסט: אם אתם רוצים להציב למישהו תנאים, כדאי שתרדו מזה. סגנון דרמטי כובש את הגיגיכם ואתם מוצאים את עצמכם משנים גישה ותדמית: החיזורים הופכים להיות אינטנסיביים ובאים על חשבון חיי חברה פעילים. אנשים מופתעים מן השינוי שעובר עליכם, אך נותנים לכם הזדמנות וצופים מן הצד.

25 באוגוסט – 24 בספטמבר: קופידון מעניק ברכה לאלה מכם שמוכנים לפרוץ את חומות הביישנות ולהצטרף אל קבוצות של פנויים ופנויות. הצעות מפתות ממתינות לכם באתרי אינטרנט העוסקים בשידוכים. אם תחליטו לשבת בחיבוק ידיים, זה יהיה בסדר כל עוד לא תהינה לכם טענות.

16 באוקטובר – 16 בדצמבר: לא מומלץ לעבוד בשיטת הזאב הבודד, משום שזאבים בודדים נוהגים להישאר בבדידותם. כוכב פלוטו מרעיף אנרגיה חלומית על הבית השמיני [בית החושניות] אשר במפה האסטרולוגית שלכם, מה שאומר שאתם הולכים להיפרד מעכבות שהעכירו את המתרחש באפיק האינטימי.

סיכום שנתי וטיפים: צפויים קטעים רומנטיים שמקפיצים לכם את מצב הרוח. אל תהססו לנצל קשרים אישיים כדי לזכות בבן זוג: זה אומר שכדאי לכם להכריז בקול על מאווייכם ולהניח לאוהביכם למצוא עבורכם את התרופה הנכונה. אז נכון שצריך להצטייד במעט אומץ, אבל החיים הם לא פיקניק, אתם יודעים. אדם בעל ניסיון עשוי לפתור עבורכם בעיות מן התחום הנסתר והאפלולי הקשור [איך לא] ביחסים שבינו לבינה. שימו לב לאירועים מסתוריים משום שדווקא הם עשויים לקחת אתכם אל מדרגות הרבנות. המזל משחק לאלה שמאמינים בו, ומסתיר פניו מן המפקפקים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1010 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל תאומים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

3.67