מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל סרטן

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: ארבע, שתיים ושמונה. הירח שולט ברגשותיכם וגורם להם להיות סוערים ורומנטיים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך הגביעים" המסמל אהבות חמות ואינטימיות. תכשיט המזל – פנינה. צבע המזל– כסף. הסמל – סרטן עם שריון נוקשה המגן על רכות פנימית.

אתם מאהבים מופלאים שזקוקים להרבה חום ואהבה: רגישים ורגשניים: בעלי רגשות חמים: קשורים, ומאוד מזדהים עם ביתכם ובני-משפחתכם: מתרפקים על העבר ועל זיכרונות ילדותכם: משתמשים בשריון נוקשה כדי להגן על רכות פנימית: מוכנים לעשות כמעט הכול למען אלה שאתם אוהבים.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: ים של אנרגיות מציף את ליבכם ואת בית הזוגיות שלכם: הסיפור הזה זורק אתכם לגבהים של חוויות ועינוגים, אך לא בהכרח משתלם לאלה מביניכם שתרים אחר ביטחון ויציבות.

14 במארס – 15 באפריל: אל תחפשו הצהרות הנשבעות לאהבת נצח ותנו סיכוי למה שנראה בהתחלה כלא ממש רציני.

16 באפריל – 25 במאי: צפויות אכזבות עם מחזרים שהיה נדמה לכם שהם הימור בטוח ולעומתם, מצפות לכם הפתעות מרנינות עם אבירים שהייתם משוכנעים שיובילו אתכם לאבדון.

במחצית השנייה של השנה:

1 ביולי – 12 באוגוסט: החיים מלאי הפתעות, אתם יודעים. קטעים שהשתדלתם לטאטא אל מתחת השטיח, יתבררו כאלו שמעניקים לכם דבש וחלב.

19 באוגוסט – 20 בספטמבר: אתם עלולים לתת אמון בהבטחות רומנטיות הנשענות על כרעי תרנגולת. יתכן כי בא לכם להרכיב משקפיים בעלי עדשות וורודות מדי.

22 בספטמבר – 1 באוקטובר: זו תקופה חלומית עבור אלה מכם ששים להיסחף בנתיביהן של פרשיות סוערות, אך לא ממש מיטיבה עם מי שבראש שלהם לענוד טבעות ולשבור כוסות. אתם מקרינים טוב לב וספונטאניות וכובשים את ליבם של אלה שילדותיות וקסם נעורים עושים להם משהו.

21 בספטמבר – 29 בספטמבר: אם תשכילו לפנות עורף לכל אותם צבועים, מתחסדים ומגלגלי עיניים – תראו ברכה גדולה ביחסים שבינו לבינה. תנו סיכוי לפגישות רומנטיות מסתוריות שממבט ראשון נראות כמו חתול בשק.

2 באוקטובר – 25 באוקטובר: זה הזמן להראות את הדלת לכל מי שתעתע ברגשותיכם: עדיף לעשות לסיפור הזה סוף מאשר לגרור אותו לעתיד.

11 בנובמבר – 5 בדצמבר: אל תחששו לשפוך את ליבכם בפני מי שמצטייר כנפש התאומה שלכם: שום דבר טוב לא עשוי לצמוח מלהחזיק דברים בבטן.

7 בדצמבר – 29 בדצמבר: גם החשדניים שביניכם חשים עכשיו במשב רוח מרענן שחולף על פני בית הזוגיות: חיזורים שהלכו לכם ממש קשה, מתחילים לזרום אל חוף מבטחים.

סיכום שנתי וטיפים: זו שנה בה יש להציב בראש מעייניכם את הצורך לחגוג ולשמוח ולנפנף החוצה את כל אותם טרחנים שמנסים להטיף לכם מוסר. דווקא מתוך החגיגות צפויים לכם אירועים שישפיעו לטובה על הדימוי העצמי שלכם, כמו גם על סיכוייכם למצוא פרטנר ששווה משהו. צפויות הזדמנויות מופלאות לטפל בחסימות רגשיות. אם תפתחו את ליבכם, הקוסמוס יפתח בפניכם את שעריו. יש אנשים שתצטרכו ללטף להם את האגו כדי לזכות במה שאתם מעוניינים בו. במרכז התמונה צפוי להתייצב אדם שליבכם נוהה אחריו אך משום מה טרם הצלחתם לפענח את צפונות ליבו.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


953 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל סרטן, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.50