מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל אריה תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל אריה

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא אחת, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: חמש, אחת ושבע. הכוכב שלכם הוא השמש המעניקה לכם עוצמה ויכולת מנהיגות. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטות" המסמל פרשיות רומנטיות במקומות מדהימים ומפוארים. אבן המזל – אודם. צבע המזל– זהב. הסמל – ראש של אריה מלך היער.

אתם מרשימים ובולטים על רקע סביבתכם: מקרינים ביטחון עצמי: דרמטיים ובעלי כשרון משחק גם בחיי היומיום: אינכם מתחשבים במוסכמות: נחפזים להפגין את נדיבותכם כאשר אתם אוהבים מישהו: הפגנתיים ומוודאים היטב שכולם שמו לב לנוכחותכם: לא ייתפסו אתכם מתבכיינים או מקטרים.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: הכוכבים מעניקים מזל וברכה לאלה מכם החולמים על זוגיות יציבה ושפויה שאינה גוררת בעקבותיה את אכזבות העבר.

5 במארס – 2 באפריל: נראה שאתם מנפנפים לשלום לטיפוס שהביא עימו אל הקשר את כל שפעת תסכוליו וחרדותיו ומצפה מכם להיות הפסיכולוגים שלו. זה הדבר האחרון שאתם זקוקים לו.

7 באפריל – 1 במאי: הנומרולוגיה מסדרת לכם קטעים רומנטיים מדהימים עם אנשים ועם מקומות שאיכשהו קשורים במספר 4 הנחשב למספר יציב, שפוי, אחראי, מעשי, מסור ונאמן.

7 במאי – 6 ביוני: עצות מועילות מגיעות אליכם מאדם שכבר היה בסרט בו אתם נמצאים בימים אלה, ולכן גם יודע כיצד לנהוג. אם אתם יודעים מה טוב בשבילכם, כדאי שתקשיבו לו.

במחצית השנייה של השנה:

17 ביוני – 16 באוגוסט: צפויים קטעים רומנטיים עם אנשים אשר איכשהו יש לכם קשרי עבודה עימם. אין בכך כל פסול, כל עוד אתם נכנסים לעניין בעיניים פקוחות ומפוכחות.

19 באוגוסט – 29 באוגוסט: רכבת השידוכים יוצאת לדרכה וזה הזמן לקפוץ עליה, מה שאומר שאם תשחקו משחקי כבוד, אתם עלולים לפספס את כל העניין.

2 בספטמבר – 15 בספטמבר: סיוע רגשי שאתם מגישים לאחד מידידיכם, חוזר אליכם בגדול: זה אומר שדווקא מקטעים שנופלים עליכם בפוזה של ידידות בלבד, עשוי לצמוח רומן סוער.

22 בספטמבר – 1 באוקטובר: חוזר אליכם מישהו שאין דרך אחרת לכנות את אשר היה ביניכם מאשר "נטישה": אם אתם מקבלים אותו בזרועות פתוחות, אל תתפלאו אם יקרה לכם שידור חוזר.

7 באוקטובר – 5 בנובמבר: הכוכבים מעודדים קשרים רומנטיים עם נסיכים ונסיכות מן המזלות סרטן, עקרב ודגים שכולם נמנים עם יסוד המים, שנחשב ליסוד גועש ורגשן.

7 בנובמבר 16 בנובמבר: צפויים יחסים יוצאי דופן עם מחזרים פוטנציאליים השוהים מעבר לים: אל תניחו למרחקים גיאוגרפיים או לפער גילאים, לחצוץ ביניכם לבין אהובי ליבכם.

19 בנובמבר – 3 בדצמבר: אתם מצליחים לעורר הד בליבו של אדם שחווה משבר חריף בחייו האישיים: הכל טוב ויפה כל עוד הוא לא מנסה להדביק לכם תווית של פסיכולוגים מתנדבים.

4 בדצמבר – 30 בדצמבר: צפויים להיחשף סודות שהעדפתם להצפין בחדרי ליבכם: להפתעתכם, דווקא החשיפה לוקחת אתכם אל חוויות והתנסויות שמענגות את נפשכם.

סיכום שנתי וטיפים: אתם מצליחים לצאת מן הקיפאון שליווה אתכם בעבר ומוכנים, אפילו, לתת סיכוי לשידוכים מזדמנים ולפגישות עיוורות. זה לא אומר שאתם הולכים להיום פראיירים של משהו, אלא רק שהצלחתם להתגבר על עכבות נפשיות. זה גם אומר שהדימוי העצמי שלכם עלה מדרגה. יש לגלות פתיחות לאירועים במקומות לא צפויים, ברגעים הכי לא מתאימים, ובחברת האנשים הכי לא ברורים. מצד שני, יש לטרוק את הדלת בפני מי שלא מקבל אתכם כפי שאתם, כמו גם בפני מי שמתייחס אליכם כאילו אין צורך להשקיע במערכת היחסים איתכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


932 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, אסטרולוגיה מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, פרופיל מזל אריה, הורוסקופ אריה, הורוסקופ יומי אריה, תחזית שנתית מזל אריה, מזל אריה באהבה, מזל אריה בזוגיות, מזל אריה מאפיינים, מזל אריה נקבה, מזל אריה תחזית

תן ציון למאמר זה

4.43