מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל בתולה

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש [בשותפות עם מזל תאומים] [ויש כאלה האומרים: ארבע], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ושבע. הכוכב שמעניק לכם אינטליגנציה וחוש הומור הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל תאומים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטבעות" המסמל פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות. אבן המזל – שוהם. צבע המזל– כחול. הסמל – נערה אוחזת זר [אלומה] של דגנים.

אתם מאורגנים, מסודרים, נבונים, דייקנים וחרוצים: בעלי ביקורת ושליטה עצמית: טהורים בגופכם ובנפשכם. חייבים לוודא ולברר גם את הפרט הקטן ביותר עוד לפני שאתם פועלים: ניחנתם בסבלנות, שקט נפשי והיגיון בריא: אתם נוהגים באיפוק ויוצרים את הקשר הרומנטי רק לאחר שנוצר הקשר הרוחני.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: אתם עושים בית ספר למישהו שמירר לכם את החיים. עושה רושם שהתנופה הזו מחזירה את הצבע ללחיים שלכם. מצד שני, כדאי שתתייחסו לקטע הזה כאל משהו שאפשר להפיק ממנו לקחים לגבי העתיד.

4 במארס – 9 ביוני: אלה מכם שחשו כאילו עולמם התמוטט עליהם, צפויים לשוב אלינו בכוחות מחודשים. נראה כי אביר חדש שנכנס לעולמכם, מסייע לכם לעבור את התקופה הזו בשלום.

10 ביוני – 17 ביוני: אם אתם רוצים לצאת בהכרזה מפוצצת בנוגע לקשר שאתם דלוקים עליו, כדאי שתקדישו לעניין מחשבה נוספת. אין לכם לאן למהר ואסור להאיץ תהליכים.

במחצית השנייה של השנה:

19 ביוני – 5 ביולי: מישהו חוזר אליכם כדי לעורר רגשות שגוועו. אתם מופתעים להיווכח כי ככל שאתם תופסים עצמאות גדולה יותר, כך הולך ומסתדר לכם המשעול הרומנטי.

7 ביולי– 27 ביולי: התנהגותכם חסרת התלות והמשוחררת, מעצבנת צבועים ומתחסדים: מצד שני, אם תלכו עם הראש שלהם, תמצאו את עצמכם בסוג של חיים רומנטיים שהם נמצאים בו.

1 באוגוסט – 15 באוגוסט: אנשים שראיתם בהם כאילו יריבים במישור הרומנטי, הופכים לחבריכם: נראה כי אתם וגם הם סוגרים חשבון עם מי שתעתע בכם ובהם גם יחד.
מישהו מנסה לעורר את רחמיכם כדי לזכות מכם במשהו שקורץ לו: אל תחפזו להטיל עליו את חסותכם, מה שכל כך היה אופייני להתנהגותכם בעבר.

17 באוגוסט- 30 באוגוסט: אם תשכילו לחתוך קשר שמיצה את עצמו ואיבד מטעמו, צפויה לכם מערכת יחסים שמותירה אתכם עם לב הולם.

5 בספטמבר – 14 בנובמבר: כדי להימנע ממלכודות שמישהו מציב בפניכם, כדאי שתתייעצו עם אנשים שאכפת להם מכם. אדם שאתם הרוסים עליו, מגשים לכם משאלת לב.

20 בנובמבר – 14 בדצמבר: אל תמכרו את עצמכם בזול, אתם לא ברירת המחדל של אף אחד. ככל שתקפידו להגן על כבודכם, כך תעלה קרנכם בעיני מי שאתם חושקים בו. בתבונה רבה אתם מוחקים מיומנכם טיפוס שחוץ משקרים לא שמעתם ממנו דבר.

סיכום שנתי וטיפים: זו שנה בה אתם מצליחים להיחלץ מפרשיות שסיבכו לכם את חייכם. לפתע אתם מגלים כי יש חיים לאחר מי שהיה נדמה לכם כי אי אפשר בלעדיו. צפויה לכם פרשיה יפה וטהורה עם מישהו שישב על הגדר והמתין לכם. צפויים ימים ושבועות של שכרון חושים עם מישהו שהיה נדמה לכם כי רגשותיכם כלפיו התנדפו. צפויים קטעים חברתיים עם אנשים מתרבויות זרות, מחו"ל, אשר ישפיעו לטובה על המתרחש איתכם בבית הזוגיות. בעקיפין, אתם עושים טוב לכל אותם אנשים שצפו בדאגה כיצד אתם מסבכים לעצמכם את החיים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


989 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

4.62