מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל מאזניים

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [בשותפות עם מזל שור], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמעניק לכם יופי, אהבה ויצירתיות הוא נוגה [בשותפות עם מזל שור]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך החרבות" המסמל הרמוניה, חביבות, קסם אישי ונתינה. אבן המזל – ירקן. צבע המזל– תכלת. הסמל – זוג מאזניים.

אתם נמנעים ממריבות ומשתדלים להביא את הדברים לידי איזון: מקרינים חביבות ואהובים על כל הסובבים אתכם: אתם בעלי חוש טבעי ליופי ולאמנות: טיפוסים של שותפויות: בעלי טאקט רב וכישרון דיפלומטי: ניחנתם בתפיסה מהירה ובאינטליגנציה גבוהה: אתם בני-זוג מושלמים, מסורים ונאמנים.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: אלה חודשים שנפלו עליכם כמו בהזמנה, בעיקר עבור אלה מביניכם שנמאס להם למצוא את עצמם ישנים במיטה באלכסון, או יורדים ממנה מכל צד שמתחשק להם.

7 במארס – 17 במארס: אם מישהו שם לכם מכשולים בדרך אל טבעת וכתובה, הגיע הזמן לומר לו את דעתכם עליו מבלי לחשוש מן התוצאות. מה כבר יש לכם להפסיד ?

9 באפריל 20 באפריל: אתם מוכיחים את שווייכם האמיתי ומצליחים להרשים אדם עתיר מעריצים. אתם יוצאים מנצחים מהסיפור הזה, גם לאחר שהוא עורך השוואות ביניכם לבין אחרים.

25 באפריל – 3 במאי: במקביל להצלחותיכם הרומנטיות, אתם מתמודדים עם טיפוס שמשוכנע שהכל מגיע לו מבלי שום תמורה מצידו: אם תתנו לו אצבע, הוא ייקח את כל היד.

5 במאי – 14 במאי: עכשיו זה תור הזהב לכל אלה מכם שהזוגיות עבורם היא מעין מגרש משחקים ענק שנועד להשביע את תענוגותיהם.

17 במאי – 25 ביוני: אמירות לא מתוכננות עלולות לקלקל לכם את אשר הושג בעמל רב: אם החלטתם להציב תנאים, עשו זאת מבלי למנות את מגרעותיו של הצד השני.

במחצית השנייה של השנה:

1 ביולי – 19 ביולי: מישהו שאתם מייחסים לו חשיבות, מתעקש לטעון כי פגעתם ברגשותיו: לפני שאתם רצים להרגיע אותו, נסו לנחש מה הוא מרוויח כאשר הוא משחק את הנעלב.

5 בספטמבר – 22 בספטמבר: זה הזמן להסתחרר על רקבת הריקודים כאילו אין מחר: זה הרבה יותר חכם מאשר להישאר בבית ולאכול את הלב בגלל מישהו שלא ראוי לכם.

25 בספטמבר – 4 באוקטובר: תחושת הבטן מדריכה אתכם בכיוון הנכון, מה שעוזר לכם להיפרד מקטעים חסרי תועלת, ולהיצמד אל אדם שמסוגל להעניק לכם את שאתם חושקים בו.

17 באוקטובר – 15 בנובמבר: פגישות עיוורות שהותירו אתכם עם לא מעט סימני שאלה, מתבררות ככאלו שמביאות את האור אל תוך חייכם. נראה כי דאגותיכם היו לשווא.

23 בנובמבר – 14 בדצמבר: מחמאות שאתם מקבלים מאדם שראה עולם, מקפיצות לגבהים את הביטחון העצמי שלכם. זה נחמד, אך להבא כדאי שתאמינו למה שעיניכם רואות במראה.

סיכום שנתי וטיפים: הצעה ששיגרתם וכבר שכחתם מקיומה, שבה אליכם עם "כן" גדול. יש לכם רגשות מעורפלים כלפי אדם שקצת מוציא אתכם מן הכלים, אך משהו אומר לכם שהוא האיש הנכון עבורכם. בלגאן רגשי מאלץ אתכם לנהוג בקשיחות כלפי מישהו שאתם מחבבים, אבל איך שזה נראה הוא יבין מה גרם לכם לנהוג כך. השנה אתם מתבוננים באומץ בעיניהן של כל אותן פרשיות שהדירו שינה מעיניכם, אך הפעם יש לכם את חוט השדרה כדי להתעמת עימן. אם תקשיבו ללב שלכם שמנסה בפעם האלף להדריך אתכם בכיוון הנכון, הכל יזרום אל מחוזות שכה אהובים עליכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


980 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.20