מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל עקרב

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שמונה, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, שמונה וארבע. הכוכב שגורם לכם להיות מושכים ומרתקים הוא פלוטו. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת הגביעים" המסמל אהבות סוערות ואינטימיות. אבן המזל – לשם. צבע המזל– בורדו. הסמל – עקרב מסתורי.

אתם רומנטיים, עמוקים, חכמים ומסתוריים: מגנטיים ובעלי כוח משיכה: משיגים את שלכם גם אם צריך להפעיל שיטות מתוחכמות: בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים: אמיצי לב, דבקים במטרותיהם, אינטואיטיביים: מעדיפים לפעול ביחידות ומוכנים לשאת באחריות לכל מעשיכם.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: אתם עולים על גל אסרטיבי שטרם ידעתם כמוהו, אך כדאי שתשימו לב כי בד בבד עם הסגנון המוערך, אתם מאמצים גישה פרפקציוניסטית שעלולה להעכיר את הבוסתן הרומנטי. בפשטות, נסו לדלג על קטעי הביקורתיות.

14 במארס – 30 במארס: אין סיבה להקים חומות רגשיות שאמורות להגן עליכם מפני רכילויות בקטעים שבינו לבינה. בעצם, מה אכפת לכם מהן ?

4 באפריל – 15 באפריל: צפויים קטעים יוצאי דופן עם פרטנרים משבט מזל דגים, או כאלה שתחום עיסוקם מושפע מתכנים יצירתיים ואמנותיים בסגנון מזל דגים. הרומנטיקה תהיה מושפעת מאנרגיות נומרולוגית, בעיקר מן המספר 8 שמייצג את מזל עקרב.

17 באפריל – 5 במאי: גם אם חוויתם תקופה של יובש, נראה כי אור מפציע בקצה המנהרה. הדברים יתחילו להתגלגל לטובתכם החל מן הרגע בו תאמינו כי אתם טובים ורצויים כפי שאתם, מבלי צורך לשנות משהו.

7 במאי – 14 ביוני: מסרים סמויים ששיגרתם אל אובייקטים נכספים, מתחילים להשמיע קולות מעודדים. גישה מקורית עוזרת לכם להתברג אל תוך חוגים שעשויים לקדם את הקשר הרומנטי.

במחצית השנייה של השנה:

15 ביוני – 17 ביולי: הבית השמיני במפת הלידה שלכם נוטף דבש וחלב, מה שמזמין אנרגיות חלומיות אל תחום החושניות. אתם לא מבזבזים את זמנכם על קטעים חסרי תכלית, כמו פרשיות חטופות.

10 בספטמבר- 15 באוקטובר: אתם בורחים מפני טיפוסים המפורסמים בכישוריהם המפוקפקים לשבור לבבות. אז נכון שהלב נוטה אל כיוון הרפתקני, אבל ההיגיון מחייב אתכם לנהוג בתבונה.

16 באוקטובר – 20 בנובמבר: אתם רוצים לסגור עניין עם מחזרים שעשויים להעניק לכם שלווה ויציבות. יש מי שמנסה לפתות אתכם אל נתיבים שגם הרפתקנים חוששים לדרוך בהם. אם כל שאתם מחפשים הוא ריגושים, לכו על זה. אם בראש שלכם משהו קצת יותר רציני, כדאי שתשקלו פעם נוספת.

22 בנובמבר – 22 בדצמבר: הדברים מתחילים לזוז עם מישהו שהיו לכם עימו אין סוף משברים. סודות ורזים מלווים את אהבותיכם.

סיכום שנתי וטיפים: אתם מצליחים לשכנע אהובי לב לנהוג על פי הראש שלכם. אז נכון שזה לא ממש מוצא חן בעיני מישהו בסביבתכם, אבל זו כבר הבעיה שלו. אל תנסו להציב תנאים למישהו שאינכם יכולים בלעדיו, בעיקר לא למי שיודע כי אינכם מחפשים חלופה אחרת. כוכב נוגה מעניק לכם יותר מכפי שביקשתם בשדה האהבה, אך עליכם מוטלת האחריות להוביל את הדברים [את ההיכרויות הרומנטיות] אל אפיקים מעשיים ותכליתיים. אל תנסו לאחוז במקל משני קצותיו, זה לא ילך.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


752 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.00