מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל קשת

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר: דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שלוש, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, שלוש ותשע. הכוכב שמביא לכם מזל והצלחה - הוא צדק [יופיטר]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטות" המסמל אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזלטופז. צבע המזל– סגול. הסמל – קשת רוכב על סוס ויורה חץ.

אתם טיפוסים שופעי חום ושמחת-חיים המעניקים לבני-זוגכם תשומת לב וידידות כנה. אינכם מהססים להמר על החיים ועל בכלל. יצר הנדודים מכתיב את חייכם. ניחנתם במזל רב המחלץ אתכם מכל צרה. אתם רודפי צדק ומגוננים על החלשים והמקופחים. מוכנים לקחת צ'אנס בתחומים שאחרים פוחדים לגשת אליהם.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: כוכב צדק מסדר אנרגיות חלומיות לכל הרומנטיקנים שביניכם. התפלספויות אל תוך הלילה אינן ביטול זמן, אלא רומזות על פרשיות אהבים עם אנשים שכיף לשוחח איתם.

19 במארס – 12 באפריל: לפתע אתם מוכנים ללכת על דבר שחששתם מפניו. טיפוס שנהג להטריף את דעתכם, מתנדף מן השטח. אתם מוזמנים לנצל לטובתכם את כמיהתו של הצד השני אליכם. במקביל, קחו את הסיפור הזה בעוצמה נמוכה ואל תגזימו.

19 באפריל – 30 באפריל: צפויה התפייסות ענקית עם אדם נחשק שחתול שחור עבר ביניכם לבינו. צפויים טיולים ומסעות בחברת אנשים שאתם אוהבים להתכרבל בזרועותיהם.

8 במאי – 29 במאי: שימו לב לאלה המתחרים בכם על ליבו של אדם שאתם חושקים בחברתו. אל תופתעו אם יתברר שהוא מפעיל שיטות עקומות כדי להביס אתכם.

1 ביוני – 27 ביוני: אתם תופסים ראש טוב עם אדם הנחשב למצליחן: יחד עם כל ההתלהבות שאחזה בכם, אין צורך לשתף בסיפור הזה את כל העולם.

במחצית השנייה של השנה:

28 ביוני – 15 ביולי: דווקא תחושת השפע שנופלת עליכם עם עדת המחזרים, צריכה לרמוז לכם כי הגיע הזמן לעשות סינון. אל תנסו לבלוע הכל בבת אחת.

17 ביולי – 4 באוגוסט: כדי לזכות במזל השמור עבורכם בבנק האהבה, תצטרכו לעשות "קאט" לפרשייה רומנטית מתסכלת שממשיכה לרדוף אתכם.

5 באוגוסט – 26 באוגוסט: אל תמהרו לחתוך קשרים שהשקעתם בהם לא מעט זמן, נשמה ואנרגיה: כלל לא ברור כי החדשים טובים מן הקודמים.

27 באוגוסט – 5 בספטמבר: מחזר מרעיף עליכם מילים מתוקות ומחמאות, אך לא ממש משקיע בקשר. אתם לא זקוקים לטיפוס שמעדיף דיבורים ונמנע ממעשים.

10 בספטמבר – 2 בנובמבר: מכריכם מופתעים מן הסגנון החולמני שנפל עליכם: אז נכון שטיפוסים מעשיים יסתייגו מכם, אבל נוצר פיתוי ענק עבור מי שמחוברים עם פן רגיש ועדין באופיים.

5 בנובמבר – 22 בדצמבר: צפויים קטעים מרגשים עם אנשים ממזלות המים שהם עקרב, סרטן ודגים – כמו גם עם מי שהמספר 2 מככב בשמו המלא או בתאריך לידתו.

סיכום שנתי וטיפים: צחוקים ועוקצנויות עשויים ללוות את המשעול הרומנטי: אתם מוצאים שפה משותפת עם מחזרים שהחיוך אינו יורד מפניהם. ככל שתמהרו להפוך ליחידה כלכלית עצמאית, כך יקל עליכם למצוא זוגיות ששווה משהו, גם אם נדמה לכם כי אין קשר בין הדברים. התקופה בה אתם חוגגים את יום ההולדת, עשוי לשחרר אתכם מכבלים רגשיים. זה הזמן למחוק מזיכרונכם פרשיות שחוץ מטעם רע בפה, לא הותירו בכם דבר. ככל שתתרגשו פחות מ –"מה שאומרים השכנים...", כך ייטב לכם.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1333 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל קשת, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.50