מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל גדי

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא ארבע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, ארבע או שמונה. הכוכב שסוחף אתכם אל פסגת ההצלחה - הוא שבתאי [סטורן]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך המטבעות" המסמל אהבות רציניות, מחייבות ועקביות. אבן המזל– טורקיז. צבע המזל– חום. הסמל – יעלי עין-גדי.

אתם שאפתניים, יציבים, עקביים, מפוכחים ומחושבים: אינכם מתרגשים מקשיים: מתכננים כל פעולה עד לפרט האחרון. רציניים, תכליתיים ובני זוג נפלאים בכל מה שקשור ביציבות ובנאמנות: חרוצים, יסודיים וקפדנים: אינכם שוגים באשליות, אינכם הוזים הזיות שווא: בחברת זרים אתם עלולים להתגלות כביישנים ומופנמים.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: אל תופתעו אם לפתע תעלה בכם תחושה כי מאסתם בכל אותן פרשיות שאינן באות משום מקום ואינן הולכות אל שום מקום, אך מטריפות לכם את השכל.

10 במארס – 17 במארס: משהו עמוק רומז לכם כי הגיע הזמן לייצב את חייכם, גם אם ים הריגושים צופן לא מעט חוויות מרנינות. בהזדמנות זו אתם נפרדים ממי שלא ממש מסתדר עם הקטע הזה.

19 במארס – 17 באפריל: אתם מצליחים להיכנס אל תוך נפשו של אדם מבריק, אך לסיפור הזה יש מחיר: לא תוכלו להתעלם מן ההיסטוריה שלו, מה שמזמין חדירה לפרטיות. לא רע, אך מורכב.

25 באפריל – 2 במאי: צפויים חילופי מסרים ביניכם לבין מישהו שכמו לוויין מסתובב סביבכם מבלי לנחות: להפתעתכם מתברר כי גם הוא לא ממש סולד מכם, בלשון המעטה.

3 במאי – 14 במאי: אנרגיות המגיעות מחו"ל מעוררות בכם געגועים אל מישהו שהותיר בכם לא מעט זיכרונות, אך אם תשקלו את הדברים, תגלו בהם גם לא מעט אכזבות.

15 במאי – 5 ביוני: מישהו מנסה לתמרן אתכם אל נתיבים שמשרתים את האינטרסים שלו, אך כלל לא ברור מה קורה שם עם האינטרסים שלכם.

במחצית השנייה של השנה:

6 ביוני – 30 ביולי: מזל והצלחה נופלים על אלה מכם שניחנו באיפוק וסבלנות: אם תמתינו תוכלו לזכות בליבו של מישהו שבשלב זה טרם השתחרר מקשר קודם.

1 באוגוסט – 25 בספטמבר: אנרגיה שופעת נעורים עושה טוב למראה פניכם, כמו גם לבריאות העור. אדם מדהים כובש את מחשבותיכם, גם אם הסובבים אתכם לא ממש הרוסים עליו. בקרוב יתברר כי אתם צדקתם והם טעו.

26 בספטמבר – 6 בנובמבר: אל תחששו להציב רף גבוה בפני מי שנדמה לכם שהוא ראוי לאהבתכם. מכל מקום, אל תתעלמו ממגרעות שנדמה כי יחלפו עם הזמן, הן לא.

7 בנובמבר – 14 בדצמבר: טיול מדהים יפגיש אתכם עם חוויות חדשות. עשו כל שביכולתכם כדי להשתתף בו, כדי לא להישאר עם תחושה של החמצה.

סיכום שנתי וטיפים: הכוכבים מאדים ונוגה מעודדים פעילות חברתית ורומזים כי מתוך זה שאתם מעניקים לאחרים, צומחת עבורכם אהבה טהורה ויפה. נראה כי קופידון טוען שאין אהבות חינם. כל שתעניקו לזולת, יחזור אליכם עם תשואה מרנינה. אל תיקחו ללב דברי ביקורת או הטפות מוסר, מכיוון שבסופו של יום רק אתם תצטרכו לאכול את אשר בישלתם. כלומר, הסובבים אתכם לא יהיו שם כדי למחות דמעה מעיניכם. גרמי השמיים מעודדים קשרים רומנטיים עם מחזרים מן המזלות תאומים וטלה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1278 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.22