מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דלי

מיוחד לשנת 2010: מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, אריה וקשת. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא עשרים ושתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת עשרה, שבע ועשרים ושתיים. הכוכב שמעניק לכם סטייל מקורי, מדהים ומהמם – הוא אוראנוס. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת החרבות" - המייצג אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל – אחלמה. צבע המזל – טורקיז. הסמל – נערה יוצקת מים משני כדים.

אתם הטיפוסים הכי מקוריים והכי לא שגרתיים: ידידותיים ביותר, לפחות כלפי חוץ, אף שבפנים אתם נותרים בודדים ומרוחקים: לרוב יימצאו אתכם מרחפים בעולמות אחרים: אתם שונאים טיפשות, מוכנים לספוג הכול חוץ מכסילות ואווילות: נהנים להפגיז את הסביבה ברעיונותיכם המבריקים.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: אין ספק שאתם אנשים מקוריים ויוצאי דופן שלא ממש סוגדים לכללים החברתיים: יחד עם זה, מי שרוצה בכם יצטרך לקבל באהבה גם את הקטעים המוטרפים שלכם.

4 במארס – 17 באפריל: אל תמהרו להצהיר הצהרות שלאחר מכן תתחרטו עליהן: קחו בחשבון כי מישהו עלול לנצל בעתיד, את אשר אתם אומרים לו בהווה.

18 באפריל – 21 במאי: נראה כי אתם מאוהבים אך לא מסונוורים: תבונתכם מאפשרת לכם להציב גבולות בפני מישהו נחשק שלא ממש ברור לו היכן עוברים הקווים האדומים.

25 במאי – 20 ביוני: מחזר נלהב מבטיח לכם הבטחות לפיהן רק השמיים הם הגבול: זה נחמד וחביב, אך לכם כדאי לשפוט אותו על פי מבחן התוצאה.

במחצית השנייה של השנה:

28 ביוני – 4 ביולי: אתם זורמים עם מישהו שלא ממש מסוגל להעניק לכם יציבות, אך תמיד מצליח להצהיל את נפשכם.

7 ביולי – 16 באוגוסט: אדם נחשק שנהג לעשות קולות של אדישות, משנה כיוון ומתחיל לגלות עניין בקשר איתכם. סבבה, אך אין סיבה להראות לו עד כמה אתם מאושרים.

19 באוגוסט – 19 באוקטובר: גופכם נהנה עתה מאנרגיות נפלאות המאפשרות לכם ללכת איתו עד הסוף: התופעה הקוסמית תעשה טוב לאלה מביניכם שסבלו מבלגאנים בתחום האינטימי.

20 באוקטובר – 30 באוקטובר: זו תקופה בה מישהו מקסים מוצא אצלכם אוזן קשבת: לאחר שהוא מסיים לשפוך את ליבו, כדאי שתבררו איתו מהן כוונותיו לעתיד המשותף.

1 בנובמבר – 17 בנובמבר: הכוכבים מציבים אתכם בעמדת יתרון כלפי אנשים שמתקנאים בהצלחותיכם: אל תגלו נדיבות כאשר צריך להפגין נחרצות.

18 בנובמבר 2 בדצמבר: מישהו שאתם חושקים בו משדר קולות של קשה להשגה: הדברים יתהפכו לו בראש ברגע בו ישתכנע כי יש לכם חלופות נוספות.

3 בדצמבר – 30 בדצמבר: זו תקופה הצופנת הצלחות לאהבות ממבט שני, מה שאומר שאתם צריכים לתת סיכוי לקשרים שאינם ממהרים להרקיע לשחקים, אך גם לא נחפזים ליפול. השמיים מרעיפים ברכה על היחסים שבינו לבינה: הדברים מתחילים לזרום אל נהר של אושר החל מן הרגע בו אתכם מוכנים להכניע את תחושת האגו.

סיכום שנתי וטיפים: הכוכבים קורצים בשמחה כלפי אלה מביניכם שלא חששו להמר על נתיבים שאחרים חששו מפניהם. קחו בחשבון כי גודל הסיכוי כגודל הסיכון. אוירה של התחדשות שורה על הבוסתן הרומנטי. צפויים קטעים רומנטיים עם אנשים שיש לכם איתם קשרי עבודה. במקביל, אתם נפרדים מקטעים שהעלו עובש ואבק, כל אשר מדשדש במקום, לא ממש מתאים לכם. אתם מבססים את חיי האהבה שלכם בעזרתו של איש סוד: נראה כי הוא מבין לליבכם יותר מכפי שפיללתם.

 

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


984 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דלי, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ מזל דלי, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ דלי, הורוסקופ יומי דלי, הורוסקופ מזל דלי, דלי, בן מזל דלי, מזל דלי גבר, מזל דלי היום, מזל דלי מאפיינים, מזל דלי נקבה, מזל דלי תחזית, מזל דלי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

4.67