מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לאהבה | תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים תחזית אסטרולוגית שנתית לאהבה. מזל דגים

מה יהיה באהבה? תחזית מיוחדת לפו"פ אשר יודעת מתי זה יקרה.... ומה עלינו לעשות כדי שזה יצליח - אין ספק שעפ"י הכוכבים, שנת 2010 היא שנת גילוי העוצמה הפנימית והחיבור בתחום האהבה.



אסטרולוגיה שנתית לאהבה לשנת 2012 לחץ/י כאן

מעט על מזלכם:
אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: שור, גדי ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שבע [ויש האומרים: אחת עשרה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: עשרים ושתיים, אחת עשרה או שבע. הכוכב שמעניק לכם אנרגיה רומנטית, כמו גם כישרונות יצירתיים - הוא נפטון. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך הגביעים" המייצג אהבה טהורה, כנה, אמיתית ותמימה. אבן המזלאקוומארין. צבע המזל– ירוק. הסמל – זוג דגים.

אתם יצירתיים, אמנותיים, ביישנים ומופנמים: טוב ליבכם הוא משהו שאפשר לעשות עליו אופרת סבון: מה שהכי מעניין אתכם זו האהבה: כשאתם מאוהבים אתם אוהבים עם כל הנשמה ועם כל החושים, ולפעמים אתם כל-כך נסחפים באהבתכם עד שנדמה שתיכף אתם עלולים לטבוע.

מה צופים הכוכבים ותורת הנומרולוגיה בכל הקשור לאהבה, יחסים וזוגיות בשנת 2010?

במחצית הראשונה של השנה:

הימים שסביב ינואר פברואר: נפטון ואוראנוס הם שני כוכבים שסוללים בפניכם נתיב אל בית הזוגיות. צפויה אנרגיה קלילה שהיא מעין חוויה מתקנת לפרשיה כבדה שחוויתם בעבר.

17 במארס – 14 באפריל: קטעים רומנטיים שהיה נדמה כי הם נופלים עליכם לפרקי זמן קצרים, עשויים להתברר כסיפורי הצלחה, מה שאומר שאסור לזלזל.

19 באפריל – 11 במאי: אנשים שהתרגלו לראות בכם מעין מפסידנים בשדה האהבה, חוטפים הלם מרוב הפתעה: נצלו את התנופה כדי לצבור נקודות אצל מי שאתם מעוניינים בו.

12 במאי – 17 ביוני: אנשי סוד מוסרים לכם מידע פיקנטי שהתבשל מאחורי הקלעים, ונראה שאתם מסתייעים בו בזמן שנוח לכם ובמקום שנוח לכם.

במחצית השנייה של השנה:

19 ביוני – 5 ביולי: קשרים טובים נרקמים עבורכם מטעמם של קרובי משפחה. למישהו נמאס לראות אתכם מתבודדים והוא מחליט לעשות מעשה.

7 ביולי – 17 בספטמבר: מישהו שמקנא לכם [לכם, לא בכם] מחליט להרחיק מעליכם כל מי שעלול לאיים על קשריכם עימו: אם הקטע לא מתאים לכם, אל תהססו להביע את דעתכם.

18 בספטמבר – 1 באוקטובר: מתחילים ליפול לכם האסימונים בנוגע לסיפור שנמשך זמן רב מדי מבלי תכלית כלשהי: אם לא תעשו משהו, תמצאו בו את עצמכם גם ב – 2011.

2 באוקטובר 16 באוקטובר: מתחולל מצוד רומנטי אחרי ליבו של מישהו שעד עתה ראיתם בו מעין ידיד: נראה כי פה ושם נדלקו ניצוצות שאין לכם שליטה עליהם.

17 באוקטובר – 30 באוקטובר: נראה כי אתם תקועים בפרשת דרכים מבלי להחליט אם לכאן או לשם: אין לכם ברירה אלא לחתוך.

6 בנובמבר 12 בנובמבר: הבחירה בידיכם אך משום מה אתם מתמהמהים: אם לא תקבלו החלטה נחרצת, מישהו עלול לחטוף לכם אותו מתחת לאף [אתם יודעים יפה מאוד במי מדובר].

15 בנובמבר – 4 בדצמבר: צפויים רגעים בהם בא לכם להיעתר לפיתוי עסיסי שניצב בדרככם: הכוכבים מעודדים אתכם לשקול פעם נוספת ולהעדיף את הקיים והמוכר.

7 בדצמבר – 27 בדצמבר: פעילות ספורטיבית מזרימה דם חדש בעורקיכם: לכאורה מדובר בהתנסות פיסית, אך זו תשפיע לטובה על מראכם וממילא גם על היחסים שבינו לבינה.

סיכום שנתי וטיפים: מסתדר לכם קשר שכבר החלטתם כי אין סיכוי להשיגו: אתם קולטים כי דווקא אדישותכם מצליחה להדליק את הצד השני. התנהגותכם מרגיזה טיפוסים שמרניים, אך אין לכם סיבה לשאת חן בעיניהם. שינוי מרענן שאתם עושים בסגנון לבושכם, משדרג לטובה את חזותכם. אל תנסו לחסוך כאשר מדובר ברכישת תמרוקים או בשדרוג המלתחה. אנרגיות רוחניות ממגנטות אליכם מחזרים שחוץ מבילויים, אפשר גם להחליף איתם מילים. התמקדו בחוויותיכם הרומנטיות מבלי להתערב בחיי מי שלא הולך באהבה: הדבר האחרון לו אתם זקוקים עכשיו הוא שמישהו ידביק לכם תווית של פסיכולוגים מתנדבים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


928 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דגים, מציאת אהבה, תחזית אסטרולוגית לאהבה, טיפים לאהבה, הורוסקופ שנתי לאהבה, הורוסקופ לאהבה, מציאת זיווג

תן ציון למאמר זה

4.60