מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל טלה

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר:  דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא תשע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, תשע או שלוש. הכוכב שמביא לכם המון אנרגיה הוא מאדים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא מלך השרביטים המסמל קטעים רומנטיים חמים ולוהטים. אבן המזל– יהלום. צבע המזל– אדום. הסמל – ראש של איל.

בחורף כזה: כוכב מאדים השולט בכם עושה עכשיו עיניים להמון כוכבים בשמיים, מה שאומר שאתם הולכים לחגוג בכל הנוגע לחיזורים וכאלה. מצד שני, אם אתם טלאים באורגינליות, אתם לא הולכים להפקיד את החיים שלכם רק בידי הכוכבים, אלא גם עושים משהו בשביל שזה יצליח לכם. הראש שלכם עובד שעות נוספות, שזו תופעה שעושה טוב לאלה מכם שרוצים לתפוס כיוון בתחומים יצירתיים. לפעמים תרגישו שאתם משתפכים יותר ממה שהייתם רוצים, אבל נראה שהצד השני [המישהו המיוחד] דווקא אוהב בכם את הקטעים האלה. שימו לב שככל שאתם מעניקים יותר מעצמכם, ככה החיים שלכם זורמים טוב יותר.

בקיץ ועד הסתיו: צפויות לכם מחמאות מאנשים שפעם [לפני המון זמן] לא חיבבו אתכם. נראה שמשהו שהשתנה בכם, גורם להם לחשוב עליכם מחשבות טובות. רכבת האהבה דוהרת אל מקומות שתמיד חלמתם עליהם. סבבה לכם עם עצמכם וסבבה לכם עם ההורים שלכם. החיים החברתיים שלכם נכנסים אל מסלול שמביא לכם היכרויות חדשות שלא מהעולם הזה. אתם פוגשים אנשים מהממים שמלמדים אתכם דברים שלא חלמתם עליהם. מישהו שמקנא בכם, נאלץ לאכול את הלב שלו מרוב קנאה. אתם מצטרפים אל קבוצה שעוזרת לכם לפתח את הכישרונות שניחנתם בהם.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם מרץ, שמחת חיים, אומץ, יושר, גילוי לב, ספונטאניות, ווכחנות, חוסר סבלנות [נו טוב, לפעמים], צורך בהישגים מיידיים. כשאתם מאוהבים, אתם מכריזים על אהבתכם בקולי קולות ועושים הכל בשביל שהמסר יגיע במהירות אל הצד השני. כל מה שמזכיר אקשן, רק מגביר את סקרנותכם והתלהבותכם. בליינד-דייטים מסעירים ומעוררים אתכם, ולכן ממש תפורים עליכם. בקטעים של קנאה, ממש לא כדאי להסתבך איתכם: כמה שאתם טובי לב, ככה אתם מה זה עצבניים כשמרגיזים אתכם. מה שהכי עובד אצלכם זה הרגש, אלא מה. אתם רגשניים ופעלתניים, מסתערים ונוגחים בלי לשקול פעמיים. אינכם מרשים להיגיון לקלקל לכם את התמונה. אתם שייכים ליסוד האש שהולך טוב עם מזלות האוויר דלי, תאומים ומאזניים, בעיקר עם מאזניים. בנומרולוגיה, המספר 9 מייצג אהבות שעושות לכם טוב, או קטעים רומנטיים ספונטאניים שדורשים השקעה רבה של אנרגיה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


967 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל טלה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

5.00