מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל שור

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [ בשותפות עם מזל מאזניים], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמביא לכם אהבה הוא נוגה [בשותפות עם מזל מאזניים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטבעות" המסמל אהבות שקטות ויציבות. אבן המזלספיר. צבע המזל– וורוד. הסמל – ראש של שור.

בחורף כזה: זו אחלה תקופה בשביל אלה מביניכם שהביטחון העצמי שלהם מגיע לרצפה, וזה אומר שאתם תופסים כיוון מדהים שמוציא אתכם מתוך הביישנות שלכם. עושה רושם שהדברים הטובים קורים לכם הודות למישהו ששופך עליכם מחמאות מכאן ועד להודעה חדשה. גם מישהו שפעם הסתכסכתם איתו, מתחרט על כל הקטע וחוזר בשביל להתפייס. אתם מקבלים המון הזמנות להשתתף במסיבות שמפילות אתכם מהרגליים. הכוכבים שלכם פורצים לכם דרך אל קבוצות שמאוד קשה להתקבל אליהן.

בקיץ ועד הסתיו: נפתח לכם דף חדש עם מישהו שפעם לא הלך לכם איתו, אבל עושה רושם שהוא התבגר ושינה לטובה את התנהגותו. קשר טוב עם ההורים, משפיע לטובה גם על תחומים שהיו בגדר של חלום רחוק. אולי, אפילו, צפויה לכם נסיעה אל מקומות שמעבר לים. צפויים צ'ופרים שעושים לכם טוב בכיס [כסף] ובנשמה. קשרים חברתיים שלא ממש הסתדרו לכם, הולכים להתחדש בדרך שתפתיע אתכם. צפוי קשר רומנטי בו אתם מבררים מראש לאן זה הולך, בשביל שלא יהיו לכם הפתעות מאכזבות בהמשך. החברים שלכם עוזרים לכם גם בקטעים של שידוכים וכאלה. הפופולאריות שלכם זורמת גם אל מקומות שלא מהעולם הזה, וזה אומר הרבה אקשן וריגושים.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם סבלנות, התמדה, עקשנות, כישרון עיצוב, יציבות, היגיון, הליכה בתלם, אהבת מותרות ואמנות. כשאתם מאוהבים אתם מסמנים בנחת את המטרה הרומנטית שלכם, והולכים אליה לאט אבל עם כל הלב. שום דבר לא בוער. סבלנותכם ושלוותכם מאפשרות לכם לבחון כל קשר רומנטי לעומקו, כדי שלא תצטרכו להתאכזב. תמיד הולכים על בטוח. בקטעים של קנאה אתם ממש לא סובלים את הרעיון שמישהו עלול לגעת בדברים השייכים לכם: אז נכון שלא צפויות מכם שערוריות גדולות, אבל לא כדאי שמישהו ייקח צ'אנס. בדרך כלל אתם מפעילים את ההיגיון. אתם שקולים, סבלניים, יציבים ומעשיים. שום דבר לא שווה שתשקיעו בו עצבים. לא מרשה לרגשותיכם לשלוט בכם. אתם שייכים ליסוד האדמה שהולך טוב עם מזלות המים עקרב, דגים וסרטן. בעיקר עם עקרב. בנומרולוגיה, המספר 6 מייצג אהבות שמצליחות להדליק אתכם, או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות כפריים ובחיק הטבע.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1026 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל שור, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

3.00