מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל תאומים

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש בשותפות עם מזל בתולה], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ולפעמים גם שבע. הכוכב שמעניק לכם קסם אישי הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל בתולה]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך החרבות" המסמל רומנים המתפתחים תוך כדי נסיעות. אבן המזל– אגת. צבע המזל– צהוב. הסמל – זוג תאומים.

בחורף כזה: בני ובנות המשפחה שלכם, מזרימים אליכם אנרגיות שמוציאות אתכם מתוך קטעים שהיו עלולים להוביל אל פדיחות. מתארגנת קבוצה שסוגרת עבורכם טיול מדהים. משהו שקשור במישהו מסתורי, מקפיץ לכם את הלב. צפויים לכם פרסים חלומיים הקשורים בתחרויות וכאלה. ראש טוב צפוי לכם עם המורים. הכוכבים שלכם מטיילים עכשיו במקומות שיש בהם המון ריגושים והפתעות. אז אולי בהתחלה, הדברים לא ממש יזרמו, אבל בהמשך הם תופסים אנרגיה רומנטית. אנשים המומים מן הצ'אנסים שאתם לוקחים בתחומים שבינו לבינה, אבל כשהם רואים איך המזל משחק לכם, כולם נרגעים.

בקיץ ועד הסתיו: מישהו מגיב באופן מצחיק למסר ששלחתם לו. אתם מתחילים לשים לב למישהו שעושה לכם עיניים ולא מתכוון להפסיק. הכי טוב בשבילכם זה לזרוק כמה פליטות פה [ב - כאילו ובהפוך על הפוך] ולתת לצד השני להבין לבד. צפויים לכם רגעים מדהימים עם מקצועות שפעם הסתבכתם איתם. המורים מציינים את השיפור שהתחולל בציונים שלכם. במקביל, כדאי להשקיע במקצועות הריאליים. אנשים שאתם מעריצים שמים לב לנוכחות שלכם. צפויות שיחות משתפכות אל תוך הלילה. מחזר מדהים נותן לכם מתנה פנטסטית.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם קלילות, תקשורתיות, קסם אישי, צורך תמידי בתנועה ונסיעות, כושר הבעה בעל פה ובכתב, כישרון ליצירת קשרים חדשים ותקשורת. כשאתם מאוהבים, אתם מפטפטים ומדברים על אהבתכם עד שכל העולם ואשתו יודעים מזה ומרכלים על זה באוזני הצד השני. רק עם מחזרים פתוחים ונועזים תצליחו לשדר על גל אחד, מה שמכניס לתמונה את האריות, הקשתים והטלאים. בכל מה שקשור בקנאה וכאלה, זה לא סיפור גדול אצלכם: עושה רושם שאתם לא מאלה שלוקחים ללב. מה שלא יהיה, אתם לא תתנו למישהו את התענוג לראות אתכם מקנאים. מבחינת הרגשות, אתם פעם כך, ופעם אחרת. קשה לנחש מראש כיצד תנהגו: עם יד על הלב, גם אתם לא ממש יודעים. אתם שייכים ליסוד האוויר שהולך טוב עם מזלות האש טלה, אריה וקשת. בעיקר עם קשת. בנומרולוגיה, המספר 5 מייצג אהבות שהולכות איתכם סבבה, או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי טיולים ונסיעות.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


945 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל תאומים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

3.75