מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל סרטן

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: ארבע, שתיים ושמונה. הירח שולט ברגשותיכם וגורם להם להיות סוערים ורומנטיים. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך הגביעים" המסמל אהבות חמות ואינטימיות. תכשיט המזל – פנינה. צבע המזל– כסף. הסמל – סרטן עם שריון נוקשה המגן על רכות פנימית.

בחורף כזה: הירח השולט בכם מזרים אליכם ים של אנרגיות רומנטיות שמחברות אתכם עם אקשן וריגושים בחברת בני זוג שמסוגלים להעניק לכם את החום ואת האהבה להם אתם זקוקים. הכוכבים מייעצים לכם לא להסתפק ביחסים עם מי שלא מוכנים לתת לכם מעצמם. יותר מדי פעמים כבר התפשרתם בעניין הזה. כדאי שתעשו מחיקון על הזיכרונות המאכזבים שהיו לכם. הגיע הזמן להסתכל בעיניים של העתיד. צפויות לכם הפתעות מדהימות החל מן הרגע בו תסכימו להשתחרר מזרועות העבר ופשוט לתת צ'אנס למשהו חדש ומרענן.

בקיץ ועד הסתיו: החברים הכי טובים שלכם משתפים אתכם בחוויות הכי אינטימיות שלהם. פתאום אתם קולטים שמשהו שהתביישתם ממנו, הוא אותו הדבר אצל כולם. טוב, אז לא אצל כולם, אבל אצל הרבה. לא ככה ? ההורים תומכים בכם וגם הם ישמחו לראות את החיוכים על השפתיים שלכם. צפויה תקופה לוהטת עם המון תוכניות בילוי שפעם נתקעו לכם, אבל עכשיו הן מסתדרות הכי טוב שרק אפשר. מישהו שווה ומקובל משגר לכם מסרים. המתחרים שלכם נאלצים להודות שאתם מנצחים אותם, בעיקר אם מדובר בתחרות על ליבו של מישהו. אתם כבר יודעים.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים [בעיקר הירח] מעניקים לכם ביתיות, משפחתיות, צורך בביטחון, במסגרת, בחום ואהבה, זיכרון נפלא, רגישות ומופנמות. כשאתם מאוהבים, אתם מתקפלים בתוך השריון שלכם ומשדר מסרים של חום ואהבה מתוך ציפייה שהם ייקלטו באנטנה של הצד השני. בקטעים שבינו לבינה, אתם רומנטיים, מושכים ורגישים, אבל בדיוק זו הסיבה לכך שאתם זקוקים לבן זוג יציב, רציני ונאמן. בכל הנוגע לקנאה, אתם ממש לוקחים ללב בגלל ש-  אוי ואבוי! למה שמישהו ירצה להחליף אתכם במישהו אחר ? איך עושים לכם דבר שכזה ? נו טוב, תמיד אפשר להסביר ולהתפייס לא ככה? אתם נחשבים לרגישים ורגשניים שנוטים להיפגע בקלות וזקוקים להמון חום ואהבה. בסיפורים של אהבה והתאמות, אתם שייכים ליסוד המים שהולך טוב עם מזלות האדמה שור, גדי ובתולה. בעיקר עם גדי. בנומרולוגיה, המספר 2 מייצג אהבות שעושות לכם את זה, או קטעים רומנטיים שיתרחשו בקרבת מקור מים, כגון: חוף ים, נחל, אגם או בריכה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


956 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל סרטן, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

5.00