מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל אריה

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר:  דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא אחת, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: חמש, אחת ושבע. הכוכב שלכם הוא השמש המעניקה לכם עוצמה ויכולת מנהיגות. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת המטות" המסמל פרשיות רומנטיות במקומות מדהימים ומפוארים. אבן המזל– אודם. צבע המזל– זהב. הסמל – ראש של אריה מלך היער.

בחורף כזה: השמש השולטת בכם מסדרת הצלחות רומנטיות לאלה מביניכם שמוכנים לפרוץ את חומות הביישנות והמופנמות: זה אומר שהכוכבים יעזרו לכם, אבל גם אתם צריכים לעזור לעצמכם. זה גם אומר שאסור לכם להסתפק במה שנופל עליכם, אלא לתפוס יוזמה ולהשיג את מי שאתם רוצים בו: אז נכון שיש גם טיפוסים שמקנאים ולא מוכנים לפרגן לכם, אבל תמיד תתקלו ביצורים האלה. הכישרונות הדרמטיים שלכם מציבים אתכם במקום גבוה בכל הנוגע למעמד חברתי ולמקובלות בחברה.

בקיץ ועד הסתיו: צפויים לא מעט מקרים בהם תצטרכו למלא את תפקיד השופטים בכל מיני מריבות שעלולות לפרוץ בין החברים שלכם. אנשים שאתם אוהבים משגרים אליכם בשורות טובות, יתכן מאוד שהן מגיעות מחו"ל. אתם מפרגנים למישהו שתמיד תמך בכם. צפויים לכם אחלה קשרים עם אנשים שהשם שלהם הולך לפניהם, מה שאומר שהם סלבים וכאלה. קטע רומנטי שהתחיל בלא מעט כסאח, מסתיים בחיבוקים ונשיקות. רעיון מדהים עוזר לכם לכבוש את ליבו של מישהו שיש לו המון מעריצים. אתם מציעים לו הצעה שקשה לסרב לה. צפויים קטעים מדהימים לאלה מכם שבראש שלהם לעלות על במה ולהשתזף באור הזרקורים. גם דוגמנות, נכון, איך לא.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים [בעיקר השמש] מעניקים לכם אצילות, גאווה, כריזמה, סמכותיות, זוהר, צורך בהכרה ובתשואות, מנהיגות, דרמטיות, עוצמה, הגינות וכבוד עצמי. כשאתם מאוהבים, אתם שואגים בקול רם [גם הלביאות, כן, בטח] עד שכל שוכני היער רצים לרכל על הרומן החדש שלכם. באהבה, אתם לא מתחשבים במוסכמות, משום שאתם חייבים להוכיח לכל העולם ואשתו את יכולתכם הגבוהה. אם מישהו מנסה לגזול מכם את אהבתכם, זה אומר שמישהו מחפש צרות ! אתם לא מאלה שמוכנים לצאת פראיירים מהסרט הזה. אתם מתייחסים לחיים בגדול ולא מוכנים לבזבז זמן על שטויות קטנוניות. מצד שני, לא תהססו לצאת למלחמה כדי להציל את הכבוד המלכותי. לא ככה ?  אתם שייכים ליסוד האש שהולך טוב עם מזלות האוויר דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר עם דלי. בנומרולוגיה, המספר 1 מייצג אהבות שעושות לכם טוב, או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מפוארים ובעלי סטייל מרשים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1050 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל אריה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים, אסטרולוגיה מזל אריה, הורוסקופ מזל אריה, פרופיל מזל אריה, הורוסקופ אריה, הורוסקופ יומי אריה, תחזית שנתית מזל אריה, מזל אריה באהבה, מזל אריה בזוגיות, מזל אריה מאפיינים, מזל אריה נקבה, מזל אריה תחזית

תן ציון למאמר זה

5.00