מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל בתולה

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: סרטן, עקרב ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא חמש [בשותפות עם מזל תאומים] [ויש כאלה האומרים: ארבע], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת, חמש ושבע. הכוכב שמעניק לכם אינטליגנציה וחוש הומור הוא כוכב חמה [בשותפות עם מזל תאומים]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטבעות" המסמל פרשיות רומנטיות שפויות וממושכות. אבן המזל– שוהם. צבע המזל– כחול. הסמל – נערה אוחזת זר [אלומה] של דגנים.

בחורף כזה: היחסים שבינו לבינה תופסים כיוון שרק בחלומות שלכם העזתם לחשוב עליו: זה אומר שצפוי לכם קטע עם מישהו שהאופי שלו שונה לגמרי מהאופי שלכם. הפעם אתם הולכים ללמוד שניגודים דווקא נמשכים זה לזו ולהיפך. זו אחלה תקופה בשביל לשנות משהו בחיים החברתיים שלכם, אתם יודעים, להשתחרר מכל מיני חברויות שלא ממש תרמו לכם משהו. אין לכם ממה לפחוד, תוך זמן קצר תראו איך שהדברים מסתדרים לכם הכי סבבה שבעולם.

בקיץ ועד הסתיו: כדאי לתת סיכוי גם לשידוכים ולפגישות שכאילו נופלים עליכם בלי שהתכוונתם, אבל עושה רושם שסבבה לכם איתם. הביטחון העצמי שלכם תופס גובה, וכך גם הדימוי העצמי שפעם היו לכם בעיות איתו. יתכן, אפילו, שאתם נחלצים מתסבוכת רגשית ששיגעה לכם את החיים. צפויים קשרים מעניינים עם אנשים שהיחסים שלכם איתם היו די על הפנים, אבל זה לא היה באשמתכם. אתם מתחברים עם רגשות שאפילו לא חלמתם שהם קיימים בכם ואולי אפילו התביישתם לדבר עליהם. הרצינות בה אתם מתייחסים ללימודים שלכם, מקפיצה לכם את רף הציונים. אז תגידו, מה עוד אתם צריכים בשביל להיות מאושרים ?

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם טוהר, דייקנות, ארגון, סדר, ניקיון, ביקורתיות, יציבות, מעשיות, יעילות ושאיפה לשלמות. כשאתם מאוהבים, אתם מסמנים את המטרה שכבשה אתכם ומשגרים אליה חיצים שנונים של צחוקים וקטעים. עושה רושם שגם באהבה אתם שואפים לשלמות, וזה אומר שמי שרוצה לכבוש את ליבכם, צריך להתחיל להתאמן ב - להיפטר ממגרעותיו. עכשיו ככה: אם מישהו מעלה בדעתו לגנוב לכם את מי שאתם מאוהבים בו [או בה], אז נכון שבהתחלה בא לכם לקטוף לו אוזן או משהו כזה, אבל בסופו של דבר אתם לא מוכנים להתלכלך בשטויות האלה ופשוט ממשיכים הלאה. ההיגיון הוא השם השני שלכם ואתם נחשבים למעשיים, תכליתיים, שיטתיים, דייקניים, נבונים ושמרנים. לא יתפסו אתכם נסחפים ברגשותיכם. אתם שייכים ליסוד האדמה שהולך טוב עם מזלות המים עקרב, דגים וסרטן. בעיקר עם דגים. בנומרולוגיה, המספר 4 מייצג אהבות שמדליקות אתכם, או קטעים רומנטיים שיתרחשו בסגנון שנון, חד, ברור וטיפה ביקורתי.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1055 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל בתולה, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים, אסטרולוגיה מזל בתולה, הורוסקופ מזל בתולה, בתולה הורוסקופ, הורוסקופ בתולה, הורוסקופ יומי בתולה, תחזית מזל בתולה, תחזית מזל בתולה, מאפייני מזל בתולה, בן מזל בתולה, מזל בתולה גבר, מזל בתולה נקבה, מזל בתולה תחזית, מזל בתולה תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00