מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל מאזניים

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, קשת ואריה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שש [בשותפות עם מזל שור], שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שלוש, שש ותשע. הכוכב שמעניק לכם יופי, אהבה ויצירתיות הוא נוגה [בשותפות עם מזל שור]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך החרבות" המסמל הרמוניה, חביבות, קסם אישי ונתינה. אבן המזל– ירקן. צבע המזל– תכלת. הסמל – זוג מאזניים.

בחורף כזה: מישהו מדהים נכנס אל תוך המחשבות שלכם ובהתחלה זה אפילו מבלבל אתכם. מה שיעשה לכם טוב זה לשפוך את הלב בפני מי שכבר היה בקטע כזה או דומה לזה, משום שיש לו ניסיון. אתם משתפים אותו בחוויות שלכם, וגם הוא מצידו משתף אתכם במה שעבר עליו. מישהו שפעם היה יריב שלכם, מפרגן לכם מכל הלב. צפויה תחרות מול מישהו חדש שעושה לכם פרפרים בבטן, אבל כדאי שתדעו שהוא חושש מכם לא פחות מכפי שאתם חוששים ממנו. צפוי קשר ידידותי בעל אופי קליל ושובב. מישהו מקיים לכם הבטחה שכבר הייתם בטוחים שהוא שכח ממנה.

בקיץ ועד הסתיו: אתם מעניקים משהו יקר למישהו שמחזיר לכם טובה בגדול. ההורים נותנים לכם אחלה עצות. אל תיקחו ללב את מי שלא מגיע לו שבכלל תתייחסו אליו. לפעמים אתם יותר מדי נחמדים כלפי מי שהכי נכון בשבילכם זה להראות לו את הדלת. אתם תרגישו את המבטים המאוד משמעותיים שמשוגרים לעברכם מצד מי שנחשבים למובילים החברתיים. צפויים לכם אחלה קטעים עם מקצועות שבהם אתם יכולים לבטא את היצירתיות שלכם.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם חביבות, אופטימיות, פייסנות, גמישות, רדיפת שלום ו... יכולת לראות את הדברים גם מנקודת מבטו של הצד השני. כשאתם מתאהבים, אתם מסמנים את המטרה שלכם, ועושים הכול כדי להימצא בחברתה נון-סטופ 24 שעות ביממה. אז לא פלא שכולם רוצים לחזר אחריכם, משום ש - איפה עוד הם ימצאו בני זוג זורמים וחברותיים כמוכם ? וזה נכון שלפעמים אתם מוכנים לחולל שערויות, אבל זה רק בקטעים בהם נדמה לכם שמישהו מתכוון לבגוד בכם או משהו כזה. נו טוב, קשה להאשים אתכם. השם שלכם, מאזניים, כשמו כן הוא: מאוזנים, גם עם רגש וגם היגיון. הרמוניים מאוד, נמנעים מחילוקי דעות, ומשתדלים להביא את הדברים לידי פיוס. אתם שייכים ליסוד האוויר שהולך טוב עם מזלות האש טלה, אריה וקשת. בעיקר עם טלה. בנומרולוגיה, המספר 6 מייצג אהבות שזורמות איתכם סבבה, או קטעים רומנטיים שיתרחשו תוך כדי התפייסות ממריבה.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


928 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל מאזניים, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

0