מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל עקרב

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

 על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות המים וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האדמה: גדי, שור ובתולה. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שמונה, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, שמונה וארבע. הכוכב שגורם לכם להיות מושכים ומרתקים הוא פלוטו. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלכת הגביעים" המסמל אהבות סוערות ואינטימיות. אבן המזל – לשם. צבע המזל– בורדו. הסמל – עקרב מסתורי.

בחורף כזה: מישהו שנתתם לו משהו בגלל שזה בכיף שלכם, חוזר אליכם עם אחלה בשורה: מצד שני, יהיו כאלה שיגידו שזה בגלל שהוא דלוק עליכם. מישהו מאושר לפגוש אתכם אחרי ששמע עליכם לא מעט דברים טובים: בהמשך צפויים לכם איתו קטעים מה זה מפתיעים. אתם יכולים להשיג את מי שבא לכם, גם בלי לשנות משהו בכם: מי שבאמת אוהב אתכם ישמח להתחבר איתכם כמו שאתם. ישתפרו היחסים עם מישהו שהיו לכם איתו הרבה וויכוחים, רק כדאי שתביאו בחשבון שככל שתדברו על זה פחות – כך הם יצליחו לכם יותר.

בקיץ ועד הסתיו: אתם מתעצבנים על אירוע חברתי שלא משאיר אתכם ביחידות עם מישהו שבראש שלכם: תצטרכו למצוא הזדמנות טובה יותר מזו. השדכנים שלכם ואלה שמתווכים ביניכם לבין מישהו מדליק, עלולים להתבלבל ולשחק אותה בסטייל של טלפון שבור: כדאי שתעשו את זה בעצמכם. אל תפסלו רעיונות לבילויים רק בגלל שלא בא לכם על אלה שמפרסמים אותם: מה שיעשה לכם טוב בלב, בכלל לא קשור בטיפוסים האלה. אתם מתעלמים ממישהו שמשגר לכם רמזים, בגלל שלא בא לכם לפגוע ברגשותיו של חבר טוב: אתם יודעים יפה מאוד איך שהחבר שלכם דלוק עליו.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם רומנטיות, רגשנות, מסתוריות, כוח משיכה, עומק, חוכמה, יכולת התחדשות, פיקחות ותחכום. כשאתם מאוהבים, אתם מתעטפים בהמון צעיפים של ערפל, של מסתורין וסודיות עד שכולם יודעים שמישהו נתפס במלכודת. בשבילכם הרומנטיקה היא אקשן ולא בלבולי מוח: ככל שהעניין מסתורי יותר, כך אתם מתרגשים יותר. אם מישהו מנסה לבגוד בכם, אתם תשחקו אותה כאילו זה לא ממש מזיז לכם: בפוזה של "ידענו מראש שזה יקרה", אבל תסמנו איקס גדול על מי שעולל לכם את זה. אתם מסוגלים לקחת את ההיגיון ולהמריא איתו לשמיים, או לצלול אל מצולות הרגש. בדרך כלל אתם מעניקים עדיפות לרגש. אתם שייכים ליסוד המים שהולך טוב עם מזלות האדמה שור, גדי ובתולה. בעיקר עם שור. בנומרולוגיה, המספר 8 מייצג אהבות שמצליחות לכבוש אתכם, או קטעים רומנטיים מדהימים שצריך לשמור בסוד. אצלכם יש הרבה סודות. לא ככה ?

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1027 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל עקרב, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

3.00