מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל קשת

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האש וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האוויר:  דלי, תאומים ומאזניים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא שלוש, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שש, שלוש ותשע. הכוכב שמביא לכם מזל והצלחה - הוא צדק [יופיטר]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "נסיך המטות" המסמל אהבות המתרחשות בטיולים ובמקומות רחוקים. אבן המזל– טופז. צבע המזל– סגול. הסמל – קשת רוכב על סוס ויורה חץ.

בחורף כזה: טיולים ונסיעות מתאחדים למסע גדול, מה שאומר שאתם הולכים לבלות זמן רב עם תרמיל ושק שינה, אתם כבר יודעים איך זה. ההורים ילכו לקראתכם בקטע מדהים שקשור ללימודים שלכם, אבל תצטרכו להציג את הדברים בצורה קצת יותר משכנעת. צפויים קטעים משעשעים עם מישהו שמעביר לכם מסרים של אהבה, אבל כשזה בא לקטע של דיבורים בארבע עיניים, הוא תופס שתיקה. קצת נמאס לכם ממישהו שתמיד יש לו סיפורים עצובים על מה שקורה לו וכל זה, ותמיד הוא רוצה שנורא תרחמו עליו. דברים מתחילים להסתדר לאחר תקופה ממושכת של סכסוך על מישהו שהיה חבר שלכם. עושה רושם שהתבגרתם, וגם הוא לא נשאר במקום.

בקיץ ועד הסתיו: הפתעה מדליקה שאתם מבשלים לחבר מתוק, עלולה להתגלות [להיחשף] בגלל מישהו שלא יודע לסגור את הפה שלו. מישהו מוכן לתת לכם משהו שלא העזתם לחלום עליו, אבל בתמורה הוא רוצה שתבטיחו לו משהו שבכלל לא בראש שלכם. אתם מחייכים אל מישהו שעושה הכל כדי לקבל מכם קצת תשומת לב, אבל עמוק בלב שלכם אתם לא ממש הרוסים עליו. בקטעים שבינו לבינה אתם מציבים רף ממש גבוה, וזה אומר שאין לכם שום כוונה להתפשר על משהו שהוא פחות ממה שכתוב לכם בלב.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם הרפתקנות, אהבת חופש, פתיחות, ידע, אינטלקטואליות, שנינות, ריגושים ללא גבולות. כשאתם מאוהבים, אתם מודיעים על כך לצד השני, אבל מדגישים מייד שאין לכם שום כוונה לוותר על העצמאות שלכם. אתם מאהבים חמים, רומנטיים, נדיבים ופתוחים. אבל, לא ממש מתלהבים מהתחייבויות כובלות מדי. אם מישהו מנסה לבגוד בכם, אתם תגידו לעצמכם ש - ככה זה בחיים: פעם מנצחים – ופעם מפסידים. אף אחד לא יפריע לכם להתייחס אל הדברים בשלווה פילוסופית. מצד שני, אתם לוחמים מטבעכם, וכמו כל הפייטרים אתם פותרים את בעיותיכם בדרך הקצרה, המהירה והאמיצה ביותר. אתם שייכים ליסוד האש שהולך טוב עם מזלות האוויר דלי, תאומים ומאזניים. בעיקר עם תאומים. בנומרולוגיה, המספר 3 מייצג אהבות שעשויות להטריף אתכם, או קטעים רומנטיים שאיכשהו קשורים למדינות שמעבר לים [כלומר, לחו"ל].

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


895 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל קשת, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

0