מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל גדי

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האדמה וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות המים: עקרב, סרטן ודגים. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא ארבע, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: שתיים, ארבע או שמונה. הכוכב שסוחף אתכם אל פסגת ההצלחה - הוא שבתאי [סטורן]. הקלף שלכם בקלפי טארוט הוא "מלך המטבעות" המסמל אהבות רציניות, מחייבות ועקביות. אבן המזל– טורקיז. צבע המזל– חום. הסמל – יעלי עין-גדי.

בחורף כזה: קופידון ישיג אתכם ברגע בו תחליטו שהגיע הזמן לאהבתכם הגדולה: הדברים יתרחשו על פי התסריט שלכם ולא על פי תסריט של מישהו אחר. גם אם בתקופה שחלפה לא חסרו לכם קטעים של בילויים וכל זה, עושה רושם שעכשיו אתם ממש הולכים לקרוע את העיר. אתם מרגישים שקטעים שפעם הביכו אתכם, מסתדרים לכם הרבה יותר טוב ובלי שום פדיחות וכאלה. האופי המדהים של התקופה הזו, הולך טוב עם האופי הטבעי שלכם, שממש הרוס על יחסים רציניים וכל זה: לא יזיק לכם להתאהב קצת, צריך שתפרגנו לעצמכם.

בקיץ ועד הסתיו: תנו צ'אנס לאלה שמנסים להדליק אתכם על משהו אופנתי [טרנד] שהגיע מחו"ל: עושה רושם שמישהו משגר לכם מסר שאתם לא ממש קולטים. מתגלגלים דיבורים על מישהו שכאילו רוצה קשר איתכם, אבל לא מפריע לו לקשור קשרים אחרים שלא בא לכם לפרגן להם: אל תאמינו לסיפורים שהוא ממציא בשביל להסביר את השטויות האלה. פתאום מתברר שבלגאנים שנהגתם לנפנף מעליכם, כבר לא כל כך מפחידים כמו שהיה נדמה לכם: ההצלחות שלכם מזרימות אליכם פופולאריות חברתית. צפויות לכם מתנות שמקפיצות אתכם לשמיים. תכשיטים מכסף מושכים אליכם אנרגיות רומנטיות, וכך גם אבן מזל ששמה אבן-הירח.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם שאפתנות, צורך במנהיגות ובהישגים, שמרנות, מסירות, עקשנות, עקביות ואחריות. כשאתם מאוהבים, נורא בא לכם לחבר חוזה מחייב ולהחתים את הצד השני על הצהרה מפורטת עם שלושה עותקים. זה בגלל שאתם מאהבים רציניים, שקולים, עקביים ונאמנים הנמנעים מלהיכנס להרפתקאות רומנטיות שאין בהן תכל'ס. אם מישהו מנסה לבגוד בכם, אתם אומרים לעצמכם שההפסד כולו הוא של מי שבגד. אתם לא תרשו לשטויות האלו לקלקל לכם את הביטחון העצמי שלכם, וזה אומר שתמשיכו הלאה כאילו כלום. אתם בעלי עוצמה אישית חזקה ביותר: מפוכחים, הגיוניים, מעשיים ושאפתנים. מחבבים אהבות מאורגנות ויציבות ונשמרים מפרשיות רגשניות. אתם שייכים ליסוד האדמה שהולך טוב עם מזלות המים עקרב, דגים וסרטן. בעיקר עם סרטן. בנומרולוגיה, המספר 4 מייצג אהבות שזוחלות לכם אל תוך הלב, או קטעים רומנטיים שצפויים להימשך זמן רב.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


801 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל גדי, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים

תן ציון למאמר זה

0