מדורי תוכן

ראשי | הורוסקופ שנתי | תחזית שנתית לצעירים | תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי

תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי תחזית אסטרולוגית שנתית לצעירים. מזל דלי

מיוחד לצעירים! תחזית אסטרולוגית שנתית: לדעת מראש את הצפוי לך במהלך כל השנה הקרובה.



לתחזית השנתית לצעירים 2012 - לחץ/י כאן

האסטרולוגיה הינה שיטה מורכבת, והיא גם "האימא" של כל שיטות החיזוי, אך היא גם המדויקת ביותר מביניהם בכל מה שקשור לקביעת זמנים ומועדים.
בואו לקרוא ולדעת מה צופים הכוכבים בתחומים שבאמת חשובים לצעירים: הלימודים, מה יהיה עם המורים, חברויות חדשות, בילויים ומה יהיה עם ההורים? הכל נמצא בתחזית...

על פי האסטרולוגיה הקלאסית: אתם שייכים למזלות האוויר וזה אומר שיתאימו לכם בני זוג ממזלות האש: טלה, אריה וקשת. המספר שלכם בנומרולוגיה הוא עשרים ושתיים, שהולך טוב עם מי שהמספרים שלהם: אחת עשרה, שבע ועשרים ושתיים. הכוכב שמעניק לכם סטייל מקורי, מדהים ומהמם – הוא אוראנוס. הקלף שלכם בקלפי טארוט  הוא "מלכת החרבות" - המייצג אהבות מוטרפות ומאוד לא שגרתיות. אבן המזל – אחלמה. צבע המזל– טורקיז. הסמל – נערה יוצקת מים משני כדים.

בחורף כזה: מישהו מהחברים שלכם נורא רוצה לעשות לכם טוב בלב, אז הוא הולך ומשדך לכם שידוכים שלא תמיד מצליחים. נסיעות וטיולים מסדרים עבורכם חוויות שלא מן העולם הזה. צפויות פגישות עם אנשים מתרבויות אחרות או מארצות שלא הכרתם. אל תתפסו ביישנות כאשר סוף-סוף אתם פוגשים מישהו שעשוי להיות הנפש התאומה שלכם. חוויה רומנטית מדהימה מוציאה אתכם מביישנותכם הטבעית. אתם מתוודים בפני מישהו שמכיר אתכם כמו שהוא מכיר את כף ידו. צפויים לכם איתו קטעים שלא כל כך אפשר לדבר עליהם.

בקיץ ועד הסתיו: אתם מצליחים להתחבר עם הצד המאוד מוטרף שבתוככם, אבל לא בטוח שכולם מצליחים להבין את הראש שלכם. יש כאלה שסתם עושים את עצמם, אתם יודעים. תצטרכו להתמודד עם טיפוסים שתמיד יש להם דברי ביקורת, אבל אף פעם אין להם משהו טוב להציע. הכי טוב להתעלם מהם, אתם יודעים. מישהו שיש לו קשר עם מישהו אחר, ישגר אליכם רמזים שלא בא לכם לקבל. ככל שההצעה תהיה קורצת יותר, ככה כדאי לכם לנפנף אותו. הכוכבים שלכם מעודדים פרויקטים מטריפים שיש להם קשר לאינטרנט. בקרוב תוכלו לעשות קצת כסף מהסיפור הזה.

טיפים, כוכבים וחברים אחרים: הכוכבים מעניקים לכם מקוריות, ייחודיות, חשיבה מבריקה, יצירתיות, אינטליגנציה, חוסר רצון ללכת בתלם. כשאתם מאוהבים, אתם מבצעים מהלך מוטרף, מהמם ומקורי עד שהצד השני מתעלף מרוב התרגשות. תמיד, אבל תמיד, תשמחו להתנסות בפגישה עיוורת ותמיד תחפשו את הלא שגרתי: קליק מהמם במיוחד צפוי לכם עם האריות. בכל הנוגע לבגידות וכאלה, אז זה לא שאתם מתפוצצים מקנאה, אבל הייתם רוצים להבין מה בדיוק יש למי שגזל את אהבתכם, שאין לכם עצמכם: שמחים לשמוע שלא מדובר ביתרון שכלי או משהו כזה. אתם נחשבים לטיפוסים לא צפויים. מהממים ומקוריים. מפתיעים ויוצאי דופן. יגידו לכם רגש, אז אתם תלכו על ההיגיון. יגידו לכם היגיון, אז תלכו על הרגש. אתם שייכים ליסוד האוויר שהולך טוב עם מזלות האש טלה, קשת ואריה. בעיקר עם אריה. בנומרולוגיה, המספר 11 [לפעמים גם 22] מייצג אהבות שמצליחות לרגש אתכם, או קטעים רומנטיים שיתרחשו במקומות מוטרפים ולא שגרתיים.

מחפש מטפל/ת בתחום? בקטלוג המטפלים שלנו תמצאו את האדם הנכון... לחץ/צי כאן


1118 אנשים קראו ושיתפו עמוד זה. שתף עם חברים: Post on Facebook Twitter

מחפש מטפל בתחום? אינדקס המטפלים והיועצים מבית אלטרנטיבלי
הקלד שם, או לחץ כאן



עוד באותו נושא:

מזל דלי, הורוסקופ שנתי, אסטרולוגיה שנתית, הורוסקופ לצעירים, תחזית לצעירים, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ מזל דלי, אסטרולוגיה מזל דלי, הורוסקופ דלי, הורוסקופ יומי דלי, הורוסקופ מזל דלי, דלי, בן מזל דלי, מזל דלי גבר, מזל דלי היום, מזל דלי מאפיינים, מזל דלי נקבה, מזל דלי תחזית, מזל דלי תחזית יומית

תן ציון למאמר זה

5.00